بازدید 27342

مربي بدنسازی، قربانی رابطه با زن متاهل

کد خبر: ۲۱۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳ 20 December 2011
كيفرخواست عليه مردي كه مربي بدنسازي را در پي رابطه با همسرش به قتل رسانده بود، صادر شد و اين مرد به‌زودي در دادگاه كيفري‌ محاكمه مي‌شود.

متهم پرونده كه مدعي است قرار بود از همسرش جدا شود بعد از اينكه وارد خانه شد و مرد غريبه را ديد، او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

پنجم مرداد يك سال پيش مردي به نام امير به ماموران پليس ملارد كرج مراجعه و اعتراف كرد جواني را به قتل رسانده است. اين مرد گفت، نمي‌داند مقتول كيست و او را در خانه‌اش ديده ‌است.

امير بازداشت شد و پليس به خانه او رفت تا صحنه قتل را بررسي كند. گفته‌هاي شاهدان پرونده نشان داد مقتول، جواني 28 ساله به نام آرش بوده و چند ماهي است كه در غياب امير به خانه او رفت‌وآمد مي‌كند و با ژاله -همسر امير- رابطه دارد.

امير در بازجويي‌ها گفت: يك سال بود كه با همسرم هيچ‌ رابطه‌اي نداشتيم و نمي‌توانستيم همديگر را تحمل كنيم به همين دليل هم قرار شد توافقي از هم جدا شويم و دادخواست طلاق را داديم و منتظر نوبت دادگاه بوديم. همسرم هنوز در خانه من زندگي مي‌كرد و پيش سه فرزندم بود. آن شب من سركار بودم اما از همكارم خواستم نيم‌ساعت جاي من باشد تا به پمپ گاز بروم. دلشوره عجيبي داشتم و فكر مي‌كردم در خانه‌ام اتفاقي افتاده‌است. خيلي حالم بدبود. تصميم گرفتم به خانه بروم و سري به خانواده‌ام بزنم. وقتي رسيدم، ديدم پسر بزرگم نيما خيلي مضطرب است و بريده‌بريده حرف مي‌زند چيزي به من نگفت، وارد خانه كه شدم زنم سرم داد زد كه اين چه وقت خانه آمدن است.

متهم ادامه داد: شك كردم و فهميدم اتفاقي افتاده‌است. من يك دختر و پسر ديگر هم دارم كه زنم گفت آنها خواب هستند. متوجه شدم چراغ حمام روشن است. در حمام را باز كردم و ديدم مردي غريبه در حال پوشيدن لباس‌هايش است. فوري به آشپزخانه رفتم و يك چاقو برداشتم و چند ضربه به آن مرد زدم. بعد زنم را به باد كتك گرفتم. من اصلا آن مرد را نمي‌شناختم و نمي‌دانستم چرا به خانه‌ام آمده ‌است.

به دستور بازپرس، ژاله همسر امير هم بازجويي شد. او گفت: شوهرم مرد بداخلاقي بود و ما از همان ابتدا كه با هم ازدواج كرديم، اختلاف داشتيم اما مشكل اين بود كه هنوز يك سال از ازدواج‌مان نگذشته بود كه دخترمان به دنيا آمد و يك سال بعد هم پسرم نيما به دنيا آمد و به خاطر اين دو بچه، ما همديگر را تحمل مي‌كرديم 10 سال گذشت در حالي‌كه نمي‌خواستيم بچه‌دار شويم صاحب يك پسر ديگر شديم به هر حال، وجود سه بچه هم نتوانست كاري كند كه ما بتوانيم با هم خوب باشيم و زندگي آرامي داشته‌باشيم تا اينكه يك سال پيش، بعد از درگيري‌هايي كه با شوهرم داشتم براي جدايي تصميم نهايي را گرفتم و با مربي بدنسازي پسرم آشنا شدم. آرش، مرد جوان و خوبي بود. او خيلي مهربان بود و با رفتارهايش توانست نيما را خيلي به خودش نزديك كند. نيما هميشه دوست داشت پدري مهربان داشته باشد و هركس كه به او كمي محبت مي‌كرد جاي پدرش را در دل او مي‌گرفت. آرش هم نسبت به نيما همين حس را داشت، آنها رابطه خيلي خوبي با هم داشتند كم‌كم من هم با آرش آشنا شدم و رابطه ما خيلي جدي شد وقتي شوهرم نبود آرش به خانه ما مي‌آمد، آن شب هم چون امير شب كار بود من به نيما گفتم آرش را براي شام به خانه دعوت كند ما با هم بوديم كه شوهرم سر رسيد.

او در مورد اينكه رابطه‌اي هم با آرش داشته است يا نه گفت: آن شب هيچ‌ رابطه‌اي با آرش نداشتم اما قبل از آن چند بار به لج شوهرم با او رابطه برقرار كردم.

ادعاي اين زن از سوي فرزندانش هم تاييد شد. آنها گفتند پدرشان آدم بداخلاقي است و مادرشان را خيلي اذيت مي‌كرد. نيما به پليس گفت: روز حادثه پدرم حالت عادي نداشت مثل ديوانه‌ها شده‌بود او آرش را با چاقو زد و آنقدر سريع اين كار را كرد كه ما نتوانستيم جلو او را بگيريم بعد به سراغ مادرم رفت و مادرم را تاجايي كه مي‌توانست كتك زد او هميشه مادرم را كتك مي‌زد. سر چيزهاي كوچك بهانه مي‌گرفت و او را مي‌زد. به جز مادرم ما هم از دست كارهاي پدرم خسته شده‌بوديم و راضي بوديم آنها از هم جدا شوند.

با توجه به گفته‌هاي متهم و شاهدان صحنه قتل بازسازي و بعد از صدور قرار مجرميت از سوي بازپرس كيفرخواست عليه متهم صادر شد. اين در حالي‌است كه خانواده آرش هم براي متهم درخواست قصاص كرده‌اند. همچنين پرونده رابطه نامشروع ژاله با آرش هم براي رسيدگي به همراه پرونده قتل به دست امير براي رسيدگي به دادگاه كيفري‌استان البرز فرستاده شده است. متهمان به‌زودي در دادگاه كيفري‌استان البرز و در حضور پنج قاضي محاكمه مي‌شوند.

منبع: شرق
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۰۲
جوانمردي بود كه اين مرد زنه رو هم ميكشت....هرچي باشه اين زن يه طرف قضيه بوده...اصلا مرده بد و بداخلاق...درسته كه جلوي 3 تا بچه رابطه ي نامشروع برقرار بشه اونم تا وقتي كه طلاق نگرفتي؟؟؟ آيا خودت اخلاق رو رعايت كردي؟؟؟؟ مرده بايد بخاطر بچه هاش هم كه شده زنه رو ميكشت.. كثيف...
پاسخ ها
hosein
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
معنی جوانمردی رو هم امروز فهمیدیم !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
جوانمردی اینه که هیچ کس هیچ کس رو نکشه!! مجرم را باید تحویل قانون می داد.
همه زندگیها خرابه. اون جوون هم اگه مشکل نداشت، نمیومد با یه زن شوهردار رابطه برقرار کنه. باید مسائل اجتماعی را ریشه یابی کرد. شوهر بداخلاق در حالت عصبانیت یک نفر را کشته، قابل درکه. شمایی که پشت کامپیوتر نشستی و بدون روند دادرسی، داری حکم قتل صادر می کنی، خیلی آدم خشنی هستی!
hosein
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
آدم کشی نه مردانگیه نه غیرت . فقط و فقط خشونت و عقب افتادگیه . فقط قانون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
ای بدم میاد از این جسه ریشه یابی!!!
واقعا برای بعضی از ... متاسفم که هرروز صبح باید خبر پیداشدن یاکشته شدن یه سبیل کلفت تو خونه مردمو بایدبشنوم. دادگاه هم بی تقصیر نیست و معمولا پروسه طلاق رو خیلی کش میدن.بابا جان دونفرکه درخواست طلاق میدن ببین کارشون به کجارسیده که اومدن دادگاه به نظرمن هرکی خواست برای طلاق اقدام کنه باید همون روز و بدون کش دادن و احکام عجیب و معرفی داور و ریش سفید بایدحکم طلاق جاری بشه که همچین مشکلاتی پیش نیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
همیشه اینی که می گی نیست!
باید زنرو میکشت. فقط همین بد اخلاق بوده چرا باهش زندگی کردی 3 تا بچه هم اوردی ....
ناموسشه خوبببببببببببببببببب خوب کاری کردی امیر
كاش زنرو هم مثل ... مي كشتش
مگر زنه زناي محسنه نكرده پس حكمش اعدامه . آفرين به اين مرد كه بي غيرت نبوده ولي بايد زنه را هم مي كشتو خلاص
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
اولا زنای محصنه
ثانیا این زن از آنجا که به مدت طولانی با شوهرش ارتباط نداشته یا دسترسی نداشته ممکن است از لحاظ قاضی در شرایط احصان قرار نگیرد.
درود بر این مرد با غیرت
پاسخ ها
یک دختر ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
این مرد با غیرت که اگر غیرت داشت آدم بود درست زندگی میکرد بعدم نه اینکه الحمدا... آقایون با وجود زن وبچه با کسی دیگه رابطه ندارن هزار موردش رو خودم تو همین جامعه دیدیم چیه لابد توجیه شما ها اینکه اسلام گفته نه اسلام اینو نگفته بعدم به قول آقای امین از بس که پروسه طلاق رو طول میدن کسانی که میخواهید در مورد من و نوشته های من قضاوت کنید من یه کارشناس هستم نه دشمن آقایان هستم نه خانمها ولی حق رو بگید آقایونی که توی ماشین بغل خانمت نشستید ولی به خانمی که در کنار خیابون هست چراغ میزنید اون موقع صحبت از غیرت نمی کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
اين مرد با غيرت جلوي چشم بچه هاش آدم تيك تيكه كرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
واقعا قتل هم آفرین داره؟ خجالت نمی کشین؟
داغغ بی غیرتی های مردها یکم خنک شد حیف که زنه رو نکشت
آفرین بر تو ای کاش زن ... را هم به سزای اعمالش می رساندی.کار خوبی کردی ...
اشتباه کرد
اول باید زنه رو می کشت بعدش مرده رو می کشت
بنازم غیرتش رو.خوب کاری کردبایدعلاوه بر آرش زنه رو هم میکشت بعد مثله میکردش.دندون کرم خورده رو باید کشید ودور انداخت
واقعاً این زن ...تر از شوهرش بوده هرچی هم گریه کنه و بگه شوهرش رمانتیک نبوده یا... دیگه الان با کاری که کرده من حرفش را قبول نمیکنم حالا شاید بینندگان عزیز فکر کنند من بی گذشت هستم یا عاطفه ندارم اما این طور نیست.من کار قتل مرده را هم تائید نمیکنم اما هرچه باشه زن خیلی ... است و حق نداره هیچ عذر و بهانه ای بیاره.
عجب صبری خدا دارد...
دمش گرم باید اون زنیکه ... رو هم می کشت.
آقایون و خانم ها نظراتتون محترم، اما معلومه همگی احساسی و بدور از تعقل و تمدن حکم میدین، اگر اونها خلافی مرتکب شدند مرجع ذی صلاح بایستی تصمیم بگیره چطور مجازاتشون کنه، اینطوری که هرکی ناراحت شد بزنه بکشه که میشه عصر حجر و ببریت... عاقبت کشتن اون فرد در نهایت اعدام خودش خواهد بود اما اگر عاقلانه فکر می کرد و تصمیم میگرفت و عکس و ... از راه قانونیش وارد میشد، علاوه بر اینکه از دست اون زن ... و اون متجاوز راحت میشد، خودشم مجازات نمیشد.
من از اقايان يك سوال دارم كه ميگن بايد زنه رو ميكشت.آيا اگر مرد در خانه با زن غريبه بود وزن وارد ميشد حق داشت كه مرد را به همراه زن غريبه بكشد؟
تابناك ... اگه ... اينو ميذاري
پاسخ ها
محمد66
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
قیاس شما قیاس مع الفارغه.
Ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
آقاي محمد، اصلاً قياس مع الفارغ نبود. من به گناه زناي محصنه كاري ندارم ، ولي وقتي شما اين كامنتو ميذاري ، يعني يه جايي ، يه گوشه اي از دلت ، اين حسو داري كه اگه خودت خداي نكرده خيانت كردي ، خانومت حق نداره تو اون وضع شما رو بكشه. از بعد انساني به داستان نگاه كن. خيانت خيانته. چند تا آيه تو قرآن اومده زنا نكنيد. نگفته خانوما زنا نكنيد به همه انسانها گفته زنا نكنيد. پس از روي احساس اظهارنظر نكن.
حق اون مرد مرگ بود. شايد اگه منم به جاي شوهره بودم از فرط عصبانيت همين كارو مي كردم. ولي از اين همه حس آدم كشي تو جامعه در عجبم.
و شما خانم يا آقاي ناشناس ، يادت باشه هميشه يه طرف زنا و خيانت خانم ها هستن. پس از خانوم ها خواهش مي كنم مظلوم نمايي نكن.
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
قیاسش کاملا درسته .
الله الله، خدایا خودت پایه های زندگی خانواده ها رو مثل قدیما مستحکم کن
الهی آمین
وای وای وای وای چه باید میکشت هایی!!! دم همتون گرم
چقدر راحت از کشتن آدمها حرف میزنیم .چقدر واسمون راحت شده حکم مرگ صادر کردن برای دیگران....!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
و چقدر راحت براي تطهير يك "جنايت"از كلمه غيرت استفاده ميكنيم
ولی این غیرت نیست ..دیوانگیه..زنی که ... هست ارزش غیرت و گرفتار شدن نداره...باید قانونی عمل میکرد اینجوری هم سربلند میشد هم آبروی این زن و رفیقش میرفت..حزانت بچه هم بهش نمیدادند...در کل آزاد میشد..ولی الان به خاطر این زن باید اعدام بشه آیا ارزش داره؟
واقعا متاسفم بخاطر نظرات خوانندگان . شرمم آمد در مملکتی زندگی میکنم که همه حرف از قتل میزنند ...
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
شمایی که شرمت میاد تو این مملکت زندگی کنی برو همونجایی که زن و شوهری هیچ معنایی نداره.

جمع کنید این ژست های روشن فکرانه رو
با توجه به اعتراف زن مبنی بر اینکه چند بار با آن جوان ارتباط نامشروع داشته و زنای محسنه نیز حکمش اعدام است لذا باید زن هم اعدام شود ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
الان خيلي خوشحال و ذوق زده اي كه دو نفر اعدام ميشن؟
هر چند من با نظر همه موافقم ، اما این نظرات چه دردی را دوا میکند . چرا هیچکس نظر کار سناسانه ونه احساسی برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی نمیده . صرف ترس از مجازات باعث پیشگیری از وقوع جرم نمیشه ، اگر میشد هیچ جای دنیا هیچ جرمی اتفاق نمی افتاد . چرا الان مزاحم تلفنی مثل قدیم نداریم . جوابش ساده است : چون به عقل یک نفر رسید که من بعد شماره تماس گیرنده روی گوشی ظاهر شود.
اون زن مقصره
تابي چرا فقط اين نظرا رو گذاشتي كه بنازم به غيرت نداشتش كه يارو رو كشت چرا اين نظرو نذاشتي كه خاك ... كه با نامرديو كتك زدن زنت زمينه خيانتو مهيا كردي باعث شدي زنت دنبال آرامشش بگرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
آفرين
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
اصلا دلیل نمیشه هر زنی از شوهرش کتک خورد بره با یه مرده دیگه ....

می تونست طلاق بگیره بعد بره به هرکسی که می خواست ....
نظرات رو دیدم
جای تاسف داره
هم این حادثه، هم نظرات برخی از هم وطنان
در بین این همه نظر
کسی نگفت کاش این مرد، اخلاق درست را یاد میگرفت
کسی نگفت زدن زن، در قران هم نهی شد و تحت شرایطی آن هم بصورت سمبلیک جایز است
کسی نگفت کاش زن این ماجرا، وفاداری رو یاد می گرفت
کسی نگفت این مرد چرا غیرتش را برای "پدر خوب بودن" بکار نداخته
....

به کجا چنین شتابان ...
عامل فرعي و شايد هم اصلي : نوبت دادگاه، اگر دو نفر طلاق توافقي مي خواهند چرا بايد معطلشان كرد؟
نظرات نشون می ده چقدر قاتل های بالفطره داریم که هر کدوم تو موقعیت قرار بگیرن ممکنه بالفعل بشن. واقعا جای تاسفه
زنه کارش بدتره بوده
واقعا" اگر آبش باشه همگي شناگراي قابلي هستند يعني همه منتظر يك جرقه هستند كه فقط بكشند پس خدا حالا حالا ها اين آب نباشه تا شناگرها بپرن توش
بي درنگ قضاوت نكنيد كه قضاوت بسيار سخت است
همه نظرات محترمند اما این قتل نیست که انجام شده بلکه حکم است واین حکم درباره اون زن خائن هم باید اجراء میشد چرا که به دلیل بداخلاقی مرد حق خیانت رانداشت این خائن راه خلاف رابرای فرزندان معصومش نیز باز کرده
افرین بر این غیرت.زن را هم می بایست بکشی.
جالبه اول همه تایید کردن حالا همه محکوم.

به نظر من بهترین کار رو کرد البته باید زنه رو هم می کشت.اما در اونصورت دیگه کسی نبود که بتونه رابطه ی اون زن با مرده رو تایید کنه.

دوستانی هم که از این حادثه ناراحتند زیاد احساساتی نشند.

البته اون شوهری که زنش رو میزنه خیلی آدم پستیه اما زنی که خیانت می کنه از اون هم پست تره .

خدا انشاالله به مردم ما ایمان بیشتر و اخلاق بهتری بده که دیگه شاهد این اتفاقات نباشیم.
خوب کاری کرد
درود بر امیر جان بهترین تصمیم رو گرفته !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل