بازدید 2197
پس از نشست مجمع نمایندگان خوزستان به ریاست لاریجانی و حضور وزیر نیرو؛

اجرای مصوبه رهبری برای خوزستان کلید خورد

ناصر سودانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:‌ عصر امروز (دوشنبه ۲۸ آذر ماه) مجمع نمایندگان خوزستان با حضور در دفتر علی لاریجانی نشستی با حضور وزیر نیرو برگزار کردند که محوریت این نشست اجرایی شدن طرح زیر کشت بردن ۸۰ هزار هکتار از زمین‌های استان خوزستان مصوبه سفر مقام معظم رهبری به این استان بود.
کد خبر: ۲۱۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۰ 19 December 2011
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از نشست مجمع با وزیر نیرو که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد، خبر داد و گفت: برای اجرای فاز نخست طرح به زیر کشت بردن ۸۰ هزار هکتار از زمین‌های خوزستان که مصوبه مقام معظم رهبری است، دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۱ در نظر گرفته شده است.

ناصر سودانی تصریح کرد:‌ عصر امروز (دوشنبه ۲۸ آذر ماه) مجمع نمایندگان  خوزستان با حضور در دفتر علی لاریجانی نشستی با حضور وزیر نیرو برگزار کردند که محوریت این نشست اجرایی شدن طرح زیر کشت بردن ۸۰ هزار هکتار از زمین‌های استان خوزستان مصوبه سفر مقام معظم رهبری به این استان بود.

۲۵۰۰ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای تأمین آب مصوبه مقام معظم رهبری

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز برای تأمین آب شرب شهرها و روستاهای استان خوزستان، همچنین تأمین آب برای واحدهای صنعتی و اجرای فاز اول مصوبه مقام معظم رهبری ۵۰۰ میلیارد تومان در لایحه و دو هزار میلیارد تومان به شکل طرح در بودجه سال ۹۱ گنجانده اختصاص می‌یابد.

 

 ساحل‌سازی و لایروبی کارون تا ۲ ماه آینده

این عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم، از صدور مجوز برای لایروبی رود کارون به‌وسیله بخش خصوصی قطری خبر داد و ادامه داد: انجام عملیات ساحل‌سازی و لایروبی به روی رودخانه کارون در دو ماه آینده با انجام مطالعه‌های کارشناسی آغاز می‌شود.

 

۸۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی شرکت برق خوزستان

سودانی درباره بدهی شرکت برق استان خوزستان، گفت: ابراهیم عزیزی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در نشستی که دیروز(یکشنبه ۲۷ آذرماه) با رئیس مجلس داشت توافق شد ۸۰ میلیارد تومان برای این بدهی‌ها در نظر گرفته شود.

 

۹۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی شبکه آبق و فاضلاب خوزستان

وی یادآور شد: همچنین در نشست دیروز لاریجانی با عزیزی برای اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب استان خوزستان ۹۰۰ میلیارد تومان در سه سال از طریق توزیع اوراق مشارکت پرداخت شود و شبکه‌های آب و فاضلاب ساماندهی شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس هشتم با بیان این که طرح‌های آب شیرین کن در استان خوزستان اجرایی خواهند شد، توضیح داد: وزارت نیرو با اختصاص تسهیلات لازم برای بخش خصوصی شرایط را برای فعالیت بخش خصوصی در این زمینه فراهم می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها