بازدید 15635

نرخ جدید آرم طرح ترافیک سال 91 اعلام شد

کد خبر: ۲۱۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸ 18 December 2011
سخنگوی شورای شهر تهران از افزایش ۱۰ درصدی نرخ آرم های طرح ترافیک سال ۹۱ خبر داد و گفت: نرخ آرم طرح ترافیک برای جانبازان بالای ۷۰ درصد، معلولان و خبرنگاران همچون سال گذشته افزایش نداشته و همانند سال گذشته است.

به گزارش مهر، خسرو دانشجو در حاشیه جلسه غیرعلنی روز یکشنبه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات این شورا گفت: اعضای شورای شهر تهران امروز نرخ عوارض سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک را به تصویب رساندند که افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

وی با بیان اینکه جانبازان بالای ۷۰ درصد به طور رایگان آرم دریافت می کنند، گفت: پیشنهاد شهرداری افزایش ۲۰ درصدی بود که پس از بررسی در کمیسیون عمران و برنامه بودجه شورای شهر با افزایش ۱۰ درصدی موافقت شد و سایر اعضای شورا نیز به این تصمیم رأی دادند. همچنین آرم های روزانه و هفتگی نیز به همین میزان افزایش نرخ دارد.

وی با اشاره به حضور سردار حسین رحیمی رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تعامل خوبی بین شهرداری و راهنمایی رانندگی برقرار است که این تعامل ثمرهای خوبی برای تهران داشته است. امروز در شورا ضمن گزارشی از عملکرد پلیس راهور تهران بزرگ درخواست افزایش بودجه و حمایت بیشتر برای افزایش سطح خدمات رسانی را کردند.

وی ادامه داد: نگاه اعضای شورا نیز نگاهی حمایتی بود، زیرا در تهران سالانه چندصد میلیارد تومان صرف پروژه های عمرانی می شود که اگر حمایت های لازم از پلیس راهنمایی و رانندگی نشود نتیجه ای نخواهد داشت و نمی توان با حداکثر ظرفیت از آنها بهره برداری کرد.

دانشجو تأکید کرد: در بودجه سال ۹۱ شهرداری به این موضوع دقت بیشتری می شود، همچنین در سایر روزهای سال نیز تلاش می کنیم نیازهای کوتاه مدت را برطرف کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به حضور شهردار منطقه ۱ و رئیس سازمان زیباسازی در جلسه امروز شورا گفت: طرح توسعه بهسازی جماران مورد بررسی قرار گرفت و اعضای این شورا از سرعت عمل طراحان در این بخش تأکید کردند.

وی ادامه داد: محله جماران از لحاظ حضور امام راحل در یک مقطع زمانی در این منطقه و ارزش های طبیعی مورد توجه اعضای شورا است.

دانشجو در ادامه جلسه با بیان اینکه یک فوریت سیاست های بودجه شهرداری در سال ۹۱ به تصویب اعضای شورا رسید، گفت: با توجه به اینکه در جلسات آینده شورا بررسی بودجه سال ۹۱ را آغاز خواهد کرد، شورا با تصویب این یک فوریت لزوم ارسال هرچه سریعتر پیشنهادات شورا در رابطه با بودجه سال ۹۱ را تصویب کرد. همچنین در این جلسه لایحه بودجه شرکت شهربان و حریمبان را تصویب کرد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آلودگی هوای تهران گفت: مسئول ورود به این بخش کمیته اضطرار است که ریاست آن را رئیس محیط زیست استان تهران بر عهده دارد اما ما به عنوان نمایندگان مردم این موضوع را به صورت روزانه پیگیری می کنیم و در این جلسات حضور داریم تا اگر این کمیته خواستار کمک های شهرداری در این رابطه بود بدون هیچ قیدی در اختیار آنها بگذاریم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص عدم تعهد سازمان زیباسازی به ساماندهی ۱۷ میدان اصلی شهر و تخریب تابلوی ۲ میلیاردی در حاشیه بزرگراه یادگار امام گفت: اگر سوال شما درست باشد؟ این موضوع جای تأسف دارد و شورا حتماً این موضوع را پیگیری می کنند و در خصوص میزان ساماندهی میادین تهران نیز اطلاع دقیقی ندارم اما صبح امروز شوشتری اعلام کرد ساماندهی میدان انقلاب تا پایان سال به اتمام می رسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان