بازدید 52526

تصاوير: بازار بزرگ تهران تعطيل شد

کد خبر: ۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۵ 12 October 2008
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
با تصویب واجرایی شدن قانون مالیات برارزش افزوده که یکی از مترقی ترین قوانین بوده و به فرمانروایی بازار خاتمه داده و اولویت را به سمت تولید سوق میدهد عزیزان بازاری باید هم ناخشنودباشند.
مگه این قانون مالیاتی مسکوت نشد...پس چرا دوباره بازار اعتصاب کرد..من موندم چرا این بازار ما دیگه جنبه کمک رسونی به مردم رو از دست داده و فقط فکر جیب خودشه..
اگر مسوولين اقدام به تاسیس فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و بهره برداری بی غرض از مدیریت و تجربه سایر کشورها در این زمینه می نمودند امروز با چنین وضعیتی مواجه نبودیم . توسعه و پیشرفت کشور با وجود حاکمیت یک بازار سنتی که هراسان از شفاف شدن فعالیتها و بده بستانهای اقتصادیش است میسر نمی باشد . بهتر بود دولت قبل از اجرای این قانون ابتدا تمامی فروشندگان و توزیع کنندگان خرد و کلان را مجبور به نصب ماشینهای اداری می کرد که فاکتور فروش چاپی در اختیار مشتری قرار می دادند که روی آن مشخصات کامل فروشنده و نوع جنس و میزان و قیمت فروش آن درج شده باشد بعد اقدام به اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده میکردند .
من دانشجوی اقتصاد هستم. یک نکته مهم هست که باید به آن دقت کنید. مالیات بر ارزش افزوده در واقع هیچ فشاری بر بازاری نمی آورد زیرا وی آن را به خریدار انتقال میدهد.
دولت نباید دربرابر این اعتصاب عقب نشینی کنه!
این یکی از کارهای درستی که دولت قصد اجراش رو داره و موجب اصلاح بخش بزرگی از اقتصاد کشور میشه همون طوری که در سایر کشورها عمل میشه.
با سلام/مايه تاسف است كه كارمند قبل از دريافت حقوق مالياتش اخذ شده اما كسبه بازار به جاي همياري و كمك به دولت اينچنين اقدام مي نمايند.مطمئن باشيد تا زماني كه قوانين مالياتي در كشور نهادينه نگردد اتفاق مثبتي رخ نخواهد داد
من مهندس یک شرکت صنعتی هستم که مالیات حقوق ماهیانه ام بالغ بر تومان 200,000 تومان میشود . که همیشه قبل از دریافت حقوقم توسط اداره کسر می شود.بعد مابقی حقوق را دریافت می کنم .ولی جماعت بازاری در پایان هرسال با آوردن هزار عذر و بهانه از دادن مالیات بر درآمد سالیانه خوداری می کنند. و ادعا میکنند که در آمدی نداشته و ضرر کرده اند و من نمیدانم چرا اگر سودی ندارند باز ادامه می دهنددر صورتیکه یکی از آشنایان نزدیک من که مغا زه دار است می گویداگر کالایی را 100 تومان بخرند حداقل 200 تومان می فروشند. دفتر و دستکی هم که ندارند. همین آقایان بعد با هزار دلیل و بهانه مالیات علی الراسی که اداره مالیات تعیین می کند (که یک میلیون میشود)قبول ندارد .بعد مقدار آن را به نصف و یا کمتر تعدیل کرده و بصورت قسط بندی میشوند.دولت لازم است اقدام قاطعی داشته باشد .
نیازی به نظر دادن نیست، تصاویر خود کاملا گویا است.
زور اينا بيشتره و احتمالا آخرش مالياتشونو هم بايد ما خريداران بپردازيم تا اونا خوش باشن.
پناه بر خدا
با سلام .
بنده در حرفه ی فروش محصولات کامپیوتری مشغولم . متاسفانه در ماه رمضان بازار کامپیوتر به شدت راکد بوده است و امید ما به پایان ماه مبارک و رونق گرفتن بازار بوده که به واسطه این مالیات بر اجناس وضعیت بازار به شدت راکد تر از ماه رمضان شده است . من نمی دانم کالایی مانند کامپیوتر که در این دوره و زمانه یکی از محصولات مصرفی و مورد نیاز جامعه می باشد چرا باید در لیست کالا های لوکس قرار گیرد و یا دستکاه UPS که با وضعیت خاموشی های کشور وسیله ای لازم و مورد نیاز مردم است چگونه و با چه مبنایی در زمره ی کالای لوکس قرار می گیرد .به هر حال با اینکه درب مغازه ی بنده در بازار رضا بر روی مشتری باز است ولی وضعیت ما نیز مانند دوستان بازاری کاملا تعطیل می باشد .
امیدورام روزی را در ایران ببینم که بر روی قوانین وضع شده جدا کار کارشناسی شده باشد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس