بازدید 18403

اتهام وزير دفاع آمريكا عليه ايران

کد خبر: ۲۱۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲ 17 December 2011
وزير دفاع آمريكا ضمن تقدير از تصميم تركيه براي ميزباني سپر موشكي، در ادامه سياست‌ها و ادعاهاي خصمانه و بي‌اساس‌شان ايران را به تلاش براي تضعيف منطقه متهم كرد.

به گزارش ايسنا روزنامه‌ " تودي زمان" نوشت: لئون پانتا، وزير دفاع‌ آمريكا روز جمعه در آ‌نكارا به خبرنگاران گفت كه تصميم دولت تركيه براي ميزباني بخشي از سپر موشكي را تحسين مي‌كند.

وي مدعي شد كه هدف از اين سپر دفاعي، پيشگيري از حملات عليه دولت‌هاي عضو ناتو از سوي ديگر كشورهاست و افزود كه تركيه اهميت اين موضوع را مي‌فهمد.

پانتا ضمن توصيف تركيه به عنوان " شريك مهم آمريكا و متحد مهم ناتو" گفت: ما از ايران خواسته‌ايم به خانواده ما بپيوندد و خود را منزوي نكند.

وي ادعا كرد: ‌تركيه موافق است كه ايران بايد بخشي از خانواده ملل باشد، نه اينكه منطقه را تضعيف كند.

بر پایه اين گزارش، وي با اشاره به سپر موشكي و انتظار ايران از تركيه گفت كه " آنها چه اين مسأله را دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، ديگر كشورها قصد دارند آن را بپذيرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
اینها از این لجن پراکنی ها زیاد می گویند هیچ غلطی نمی توانند کنند. وگر نه از دست از پا دراز کنند جوانان ما کاری می کنند دست از پا کوتاه کنند. حتماً بهشون این مسئله را بگویید.
ترکیه کم کم داره اون روی خودشو نشون می ده. البته به کشوری که عضو ناتو هست بیشتر از این هم نمی توان اعتماد کرد. خوشم اوم اینهمه خوش خدمتی به اینا می کنن ولی آخرش تو اتحادیه اروپا راشون نمی دن.
اگر جنگی بشه دیگه ترکیه و آمریکا فرقی برا ایران و ایرانی ندارن، دشمن دشمنه
ترکیه باز به روال 10 سال پیشش برگشته و با همه همسایه ها بهم زده عراق و سوریه ایران>وزارت خارجه میتونه فعال تر عمل کنه و یه اتحاد بر علیه ترکیه بوجد بیاره در بعد اقتصادی هم میتونه بازارهای ازدست رفته ترکیه در این کشورها را تا حدودی تصاحب کنه
روزی که ایران به خانواده اراذل و اوباش غربی به رهبری آمریکا بپیوندد آن روز روز ذلت و خواری ملت ایران است. ترکیه هم کشور آبروداری نیست و همه دنیا می داند که آنها نوکر و مزدور ناتو هستند و برای خوش خدمتی به آنها هر کثافتکاری می کنند گرچه با تزویر و ریا تلاش می کنند خودشان را دوست نشان بدهند.
دنيا اگرازیزيدلبريزشود
ماپشت به سالارشهيدان نکنيم
متاسفم براي تركيه هر جا كه به نفع غربي هاست تركيه رو بحساب مي اورند اما هرجا كه به نفع تركيه است اعلام مي كنند تركيه شرايط پيوستن به اتحارديه اروپا را ندارد .
با سلام
با اظهارات وزیر دفاع آمریکا در ترکیه و عدم واکنش سران ترکیه ،بهتر است واکنش محکم تری بجای لبخند از وزارت مور خارجه دیده بشه-
و اکنون ترجمه عبارت های لئون پانتا:
خانواده ما =دار و دسته صهیونیست ها و نوکران بی عقل و شعور آنها که دست در دست یکدیگر به زباله دان تاریخ رهسپار می شوند
میزبانی سپر موشکی= پذیرش طوق بندگی و ذلت، نکبت و اسارت و خیانت به مسلمانان
تضعیف منطقه= تضعیف صهیونیست ها در منطقه و بیدار کردن ساکنان آن از خوب تاریخی
منزوی=مستقل و سربلند و درخشنده در جهان و چراغ راهنمای سایر ملل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار