بازدید 7910

منافق‌ها به فيفا نامه مي‌نويسند!

کد خبر: ۲۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۰ 17 December 2011
  تهران امروز نوشت:
 
مدتي قبل خبر سربسته‌اي در خصوص احتمال تعليق فوتبال ايران و حذف تيم ملي از مرحله مقدماتي جام‌جهاني روي خروجي خبرگزاري‌ها رفت اما دليل اين اتفاق احتمالي ناگفته باقي ماند. با اين حال در طول اين مدت علي كفاشيان به همراه يك تيم ويژه از فدراسيون فوتبال به دنبال حل اين مشكل بود و اكنون كه خطر رفع شده او اين خبر را تاييد مي‌كند. كفاشيان مي‌گويد از ايران اطلاعاتي به‌دست فيفا رسيده بود مبني بر اينكه علي كفاشيان سعي دارد اساسنامه فدراسيون را به سود خودش تغيير بدهد تا چهار سال ديگر در فدراسيون ماندگار شود. 

رئيس فدراسيون فوتبال روند ماجرا را اينگونه توضيح مي‌دهد: «يک يا چند منافق از داخل ايران به فيفا اطلاعات غلط داده بودند تا فيفا فوتبال ما را با مشکل مواجه کند. من نمي‌دانم اين خط دادن‌ها از کجا بوده. برخي رسانه‌ها نوشتند از داخل خود فدراسيون به فيفا نامه زده‌اند اما واقعا من نمي‌دانم چه کساني بوده‌اند که نامه داده‌اند و نمي‌توانم کسي را متهم کنم. اين منافقان نامه نوشته بودند که فدراسيون علي کفاشيان مي‌خواهد اساسنامه را به نفع خودش تغيير دهد. نوشته بودند من مي‌خواهم اين کار را بکنم تا خودم بمانم تا کسي نتواند براي انتخابات جلو بيايد. به هر حال طبيعي بود كه فيفا بعد از دريافت چنين اطلاعاتي به موضوع ورود كند. به ما هم اگر نامه بدهند که در فلان باشگاه يا جايي فساد شده حتما پيگيري مي‌کنيم. بنده در جلسه‌اي سه ساعته‌اي كه با بلاتر داشتم او را قانع کردم. به رئيس فيفا گفتم وقتي اساسنامه در مجمع تصويب شد براي شما مي‌فرستيم و هرجا ديديد که با اساسنامه فيفا مغاير است اصلاحش كنيد.» 

كفاشيان كه دل پري از اين ماجرا دارد خطاب به كساني كه چنين اطلاعاتي را در اختيار فيفا گذاشتند مي‌گويد: «اين منافق‌ها حاضرند حتي خودشان را زمين بزنند تا مثلا اگر نمي‌خواهند فلان‌کس پستي در فوتبال داشته باشد به هدفشان برسند. آخر چرا اين کار مي‌کنيد؟ در کدام کشور در فوتبال جهان افراد در داخل کشور عليه فدراسيون و تشکيلات فوتبالش به فيفا نامه مي‌نويسند؟ متاسفانه ما از اين دست آدم‌ها و اين دردها را در فوتبالمان چندتايي داريم. به فيفا گفته بودند ما با دولت هماهنگ کرده ايم که اساسنامه را تغيير دهيم تا بمانيم. ما کجا براي اصلاح اساسنامه با دولت هماهنگ کرده‌ايم؟ به فيفا گفتيم اصلا چنين قصدي نداريم و همه اينها کذب است. اين قضيه ديگر تمام شده و خوشبختانه ديگر از تعليق و اين حرفها خبري نيست.» 

طي روزهايي اخير اخباري منتشر شده بود كه اگر وزارت ورزش با تعويق انتخابات فدراسيون فوتبال مخالفت کند فيفا وارد ماجراي انتخابات مي‌شود اما كفاشيان اين موضوع را هم رد مي‌كند و مي‌گويد: «ثبت‌نام در انتخابات وديگر مقدمات کار سه ماهي طول مي‌کشد. البته در اين‌باره مجمع هم تصميم گيري مي‌کند و قرار نيست فيفا وارد ماجرا شود. وزارت ورزش هم با تعويق انتخابات موافقت کرده است.»

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل