بازدید 33376

هشدار به ایرانیان مسافر به خارج از کشور

کد خبر: ۲۰۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹ 11 December 2011
وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه ای به شهروندان ایرانی هشدار داد تا در سفرهای خارجی خود مراقب دامگذاری سازمان های اطلاعاتی غربی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، دستگاه سیاست خاجی کشورمان دراطلاعیه ای از شهروندان خواست تا در سفرهای خارجی خود مراقب پیشنهادات مختلف از سوی افراد و گروه های ناشناس باشند.

در این اطلاعیه آمده است، در راستای سیاست حمایت همه جانبه از حقوق هموطنان در خارج از کشور و باتوجه به سابقه اقدامات ضد ایرانی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی غربی طی سالهای اخیر که موجب گرفتار شدن شماری از شهروندان ایرانی در دام های امنیتی آنها شده است به کلیه شهروندان عزیزی که قصد سفر به خارج را دارند توصیه می نماید چنانچه با پیشنهادات مالی، کاری، تجاری، اعطای اقامت و تابعیت و سایر پیشنهادات اغوا کننده از سوی افراد ناشناس مواجه شدند، از پذیرش آن خودداری و در این زمینه با وکیل خود یا سفارتخانه ها و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران مشورت نمایند.

بر این اساس وزارت امورخارجه آمادگی مجدد خود برای ارائه مشورت به شهروندان ایرانی و راهنمایی آنها در همه زمینه ها بویژه درخصوص اینگونه مشکلات را اعلام می نماید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان