بازدید 6522

مانور تمريني انتخابات برگزار شد

کد خبر: ۲۰۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲ 11 December 2011
وزير كشور اعلام كرد: طي ديروز و امروز در سراسر كشوراز جمله در وزارت كشور، استانداري‌ها، فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها مانور تمريني برگزاري انتخابات اجرا شد.

به گزارش ايسنا محمدمصطفي محمدنجار در حاشيه‌ي بازديد از ستاد انتخاباتي كشور در جمع خبرنگاران در رابطه با مراحل طي شده مسير انتخابات، گفت: مانوري كه انجام شده است، گسترده و سراسري بوده و در واقع تمريني براي انتخابات است تا اگر كم و كسري وجوددارد، برطرف شود.

وي با بيان اين‌كه مانور انجام شده در جهت سنجش ميزان آمادگي‌ها انجام شده است، توضيح داد: در اين مانور تست سخت‌افزاري و نرم‌افزاري جامع انتخابات و هم‌چنين توان اجرايي مديران بررسي شده است.

نجار با اشاره به اين‌كه اين مانور بسيار گسترده و در سطح سراسر كشور انجام شده است، گفت: اين مانور با هدايت و مركزيت وزارت كشور انجام شده و در آن به صورت فرضي حدود 4 هزار و 494 نفر مراجعه و ثبت نام كردند و پس از ارسال مدارك، اعلام وصول شد كه به آنها نيز اعلام شده است و با توجه به نرم‌افزارهاي موجود، اين آزمايش به خوبي انجام شده است.

وزير كشور با تاكيد بر اين‌كه اين مانور براي سنجش كيفيت و توان اجرايي كار و هم‌چنين ميزان آمادگي‌ها بوده است، تصريح كرد: علاوه بر ستاد مركزي انتخابات كشور، 31 ستاد انتخاباتي در همه‌ي استانداري‌ها، فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها اين مانور را انجام داده‌اند.

وي با اشاره به اين‌كه از سوم دي انتخابات به صورت رسمي شروع مي‌شود و ثبت نام‌ها آغاز خواهد شد، گفت: در اين دوره 207 حوزه‌ي اصلي و هزار حوزه‌ي فرعي وجود دارد واميدواريم با آمادگي كه امسال داريم و با توجه به تجربيات گذشته و هم‌چنين با توجه به اجراي طرح جديدي مبني بر اجراي رايانه‌اي انتخابات در 10 درصد حوزه‌ها به صورت صد در صدي بتوانيم انتخاباتي پرشكوه، پرسرعت و باكيفيت بالا داشته باشيم.

نجار اضافه كرد:اين اقدامات براي ميزان آمادگي، بررسي كيفيت روش‌هاي اجرايي، بالا بردن ميزان آموزشي و آمادگي افراد بوده است.

وزير كشور با اشاره به اين‌كه در اين مانور سراسري هر 25 فرآيند مربوط به انتخابات مورد بررسي قرار گرفته است، تصريح كرد: دراين مانور كليه‌ي فرآيندهاي انتخاباتي با حدود 4 هزار و 494 نفر به صورت فرضي انجام شده است و در مورد اجراي رايانه‌اي انتخابات در 10 درصد شعب، آمادگي‌هاي لازم انجام خواهد شد و سخت‌افزار آن تهيه شده است و در حال حاضر آموزش استاني را شروع كرده‌ايم و با توجه به زمان‌بندي باقي‌مانده، كار به خوبي پيش مي‌رود.

وي هم‌چنين با اشاره به اين‌كه در ايران 30 سال تجربه‌ي انتخابات را داريم، گفت: باتوجه به اين‌كه وجود كم و كسري‌ها در هر مرحله طبيعي است، ما از تجربيات و زحمات گذشته به طور قطع استفاده خواهيم كرد و هم‌چنين با توجه به اين‌كه تيمي كه در وزارت كشور و سراسر كشور فعال هستند، تلاش خود را براي برگزاري بهتر انتخابات دارند، اميدواريم انتخابات پيش رو به خوبي انجام شود و اين مانور هم براي بررسي كم وكاستي‌ها و برطرف كردن آنها بوده است؛ چون تلاش شده تا شرايط واقعي در اين مانور فراهم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس