بازدید 12124

احمدی نژاد خبرسازترین چهره سال ۲۰۱۱

محمود احمدی نژاد به عنوان خبرسازترین چهره سال 2011 در سایت یاهو انتخاب شد.
کد خبر: ۲۰۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶ 11 December 2011
سایت یاهو در قسمت خبری خود ، یک نظرسنجی در خصوص خبرسازترین چهره سال ۲۰۱۱ انجام داده است. در این نظرسنجی خواسته شده که تاثیرگزارترین چهره سال ۲۰۱۱ را انتخاب کنید.

به گزارش افکار نیوز، یاهو فهرست کوتاهی شامل ۱۰ چهره مهم را به معرفی کرده که بعضی از آنها توسط خوانندگانش انتخاب شده اند و بعضی دیگر براساس میزان پوشش خبری که در سال ۲۰۱۱ داشته اند.

از مهمترین اسامی در میان این لیست می توان به استیو جابز بنیانگذار اپل ،آشیوارایا رای سوپراستار معروف سینمای هند و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد.

به گزارش افکارنیوز، نکته قابل توجه اینکه محمود احمدی نژاد با کسب ۵۰ درصد آرا نسبت به سایر رقبایش تا به حال پیشتاز این نظرسنجی است و بعد از آن آشیوارایا رای با کسب ۱۸ درصد آرا در جایگاه دوم و استیو جابز با کسب  ۱۰ درصد آرا در جایگاه سوم قرار دارد!

همچنین محمد بوعزیزی، شهروند تونسی که با آتش زدن خود انقلاب این کشور را شعله ور کرد، تاکنون با کسب ۵ درصد آرا در مقام چهارم قرار گرفته است.

آنا هزاره، فعال سیاسی هندی تبار و خانم توکل، روزنامه نگار یمنی و عضو ارشد حزب الاصلاح با کسب ۴ درصد آرا مشترکاً در مقام پنجم قرار دارند.

وایل غنیم که برخی وی را به عنوان قهرمان انقلاب مصر می خوانند با کسب ۳ درصد آرا و مصطفی عبدالجلیل از انقلابیون لیبی، آنگ سان سوچی، رهبر مخالفان میانمار و مهندرا سینگ کاپیتان تیم کریکت هند، هر کدام با کسب ۲ درصد آرا در رتیه های بعدی قرار گرفته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی