بازدید 9081

آخرين جزييات مذاكرات بوناچيچ با پرسپوليس

قرار بود امروز بوناچيچ به تهران بيايد، اما هنوز نتوانسته خود را به ايران برساند. مسئولان باشگاه پرسپوليس مذاكراتي را با او برقرار كرده‌اند و او هم براي انجام صحبت‌هاي نهايي وارد ايران خواهد شد، اما هيچ چيز قطعي نيست و نمي‌توان گفت كه بوناچيچ سرمربيگري پرسپوليس را قبول خواهد كرد.
کد خبر: ۲۰۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷ 11 December 2011
پرسپوليس و لوكا بوناچيچ هنوز به توافق نرسيده‌اند و همه چيز بستگي به مذاكرات طرفين در تهران دارد.

به گزارش ايسنا در حالي كه شب گذشته برخي منابع خبري از توافق قطعي لوكا بوناچيچ با پرسپوليس براي قبول سرمربيگري سرخپوشان خبر داده بودند، مدير برنامه‌هاي اين مربي كروات در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ورزشي ايسنا همه چيز را منوط به مذاكره طرفين پس از ورود لوكا به تهران دانست.

معمر در ادامه گفت: قرار بود امروز بوناچيچ به تهران بيايد، اما هنوز نتوانسته خود را به ايران برساند. مسئولان باشگاه پرسپوليس مذاكراتي را با او برقرار كرده‌اند و او هم براي انجام صحبت‌هاي نهايي وارد ايران خواهد شد، اما هيچ چيز قطعي نيست و نمي‌توان گفت كه بوناچيچ سرمربيگري پرسپوليس را قبول خواهد كرد.

اين در شرايطي است كه هيچ يك از مقام‌هاي مسوول در باشگاه پرسپوليس هم تا لحظه ارسال اين خبر، گزارش‌ منابع خبري درباره قطعي بودن حضور بوناچيچ را رد يا تاييد نكرده‌اند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار