بازدید 8276
سردار کارگر:

حتی رژیم اسراییل هم‌ تکنولوژی RQ170 را ندارد

اين هواپيما در نوع خود مدرن‌ترين هواپيماي جاسوسي در دنيا به شمار مي‌رود كه آمريكا حتي آن را در اختيار نزديك‌ترين هم‌پيمان خود يعني رژيم صهيونيستي نيز نگذاشته است.
کد خبر: ۲۰۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰ 11 December 2011
معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه مردم‌سالاري ديني در ايران، الگويي براي كشورهاي دنياست، اظهاركرد: تحريم، تحريك و تبليغ عليه جمهوري اسلامي ايران ديگر كارساز نيست.

به گزارش ايسنا سردار بهمن كارگر در جمع دانشجويان كارشناسي ارشد دوره فرماندهي و ستاد دانشگاه علوم انتظامي با اشاره به نشاندن هواپيماي جاسوسي فوق مدرن و بدون سرنشين آمريكا با تكيه بر توانمندي پدافند هوايي سپاه پاسداران، افزود: اين رويداد، شكست فضاحت‌باري براي آمريكا بود.

عضو شوراي فرهنگ عمومي كشور اضافه كرد: اين هواپيما در نوع خود مدرن‌ترين هواپيماي جاسوسي در دنيا به شمار مي‌رود كه آمريكا حتي آن را در اختيار نزديك‌ترين هم‌پيمان خود يعني رژيم صهيونيستي نيز نگذاشته است.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي با بيان اينكه اين هواپيما از پايگاه هوايي آمريكا مستقر در خاك افغانستان براي جاسوسي در خاك جمهوري اسلامي ايران بلند شده بود، گفت: اين هواپيما با اقدام به موقع متخصصان قرارگاه خاتم‌الانبيا سپاه پاسداران با كمترين خسارت به زمين نشست.

دنيا تنها به 10 درصد توانمندي‌هاي ايران در بعد دفاعي، امنيتي و اطلاعاتي رسيده است

 اوباما بايد از رياست جمهوري آمريكا خداحافظي كند

به گزارش ايسنا، كارگر با اشاره به اينكه دنيا تنها به 10 درصد توانمندي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در بعد دفاعي، امنيتي و اطلاعاتي رسيده است، خاطرنشان كرد: اين توانمندي‌ها مديون رهبري هوشمندانه مقام معظم رهبري و از خودگذشتگي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و هديه خداوند در قبال شهادت دانشمندان بزرگي از جمله سرلشگر حسن تهراني مقدم و شهرياري است.

معاون اجتماعي ناجا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه باراك اوباما رييس جمهور آمريكا بايد از رياست جمهوري اين كشور خداحافظي كند، اظهار داشت: حادثه اخير بايد درس عبرتي باشد براي روساي جمهور آينده اين كشور و كشورهاي اروپايي.

وي با تاكيد بر اينكه آمريكا منفورترين دولت در نزد كشورهاي دنياست، تصريح كرد: اين كشور روز به روز ضعيف‌تر شده و هرجا كه وارد مي‌شود نه تنها دستاوردي براي خود ندارد بلكه با شكست مواجه مي‌شود.

به گفته معاون اجتماعي ناجا، ليبرال دموكراسي در كشور آمريكا و كشورهاي اروپايي رو به شكست است و اين كشورها بايد حقانيت اسلام را پذيرفته و در مواضع خود نسبت به جمهوري اسلامي ايران كه حقانيت خود را در دنيا به اثبات رسانده است، تجديد نظر كنند.

عضو شوراي فرهنگ عمومي كشور، بيداري اسلامي در كشورهاي عربي را يادآور شد و اظهار داشت: ايران ام‌القراي دنياي اسلامي و مستضعفان جهان است و جمهوري اسلامي ايران قدرتمند‌تر از آن است كه آمريكا و كشورهاي اروپايي تصور مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، كارگر با تاكيد بر اينكه آمريكا كشور شكست خورده در مقابل ايران اسلامي است، خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران از نظر علمي، پژوهشي، دفاعي، امنيتي و اطلاعاتي جزو كشورهاي برتر دنياست.

تحريم، تحريك و تبليغ عليه جمهوري اسلامي ايران ديگر كارساز نيست

معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه مردم‌سالاري ديني در ايران، الگويي براي كشورهاي دنياست، اظهار داشت: تحريم، تحريك و تبليغ عليه جمهوري اسلامي ايران ديگر كارساز نيست.

وي اضافه كرد: ايران اگر مي‌خواست در مقابل دشمنان خود خصوصا آمريكا عقب‌نشيني كند در هشت سال دفاع مقدس كه تمام كشورها عليه جمهوري اسلامي هم‌پيمان شده بودند عقب‌نشيني مي‌كرد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي كشور در ادامه سخنان خود به تلاش‌ها و تبليغات سوء دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: مردم در نهم دي 1388 خودجوش به خيابان آمدند و حماسه‌اي ديگر را به ارمغان آوردند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر