بازدید 6526

گاف نامزد جمهوريخواه درباره ايران

کد خبر: ۲۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹ 11 December 2011
يكي از نامزدهاي حزب جمهوريخواه براي انتخابات رياست جمهوري آينده آمريكا كه به آقاي «گاف» معروف است در جديدترين مورد از گاف هاي خود در جريان رقابت هاي انتخاباتي به جاي نام عراق به جنگ آمريكا با ايران اشاره كرد.

به نوشته روزنامه کیهان به نقل از خبرگزاري رويترز در جريان سخنراني «ريك پري»، يكي از شركت كنندگان از وي خواست نظرش را در مورد دو جنگي كه آمريكا در آنها شركت داشته است ابراز كند كه ريك پري گفت از وي در مورد جنگ در ايران و افغانستان پرسش شده است. با اشاره او به نام ايران شركت كنندگان با فرياد عراق عراق باعث شدند پري سخنانش را متوقف كند و بگويد معذرت مي خواهم منظورم عراق بود. وي با خنده گفت: اين تيتر نخست خواهد شد. اين نامزد جمهوري خواه در تابستان امسال در صدر نامزدهاي اين حزب براي انتخابات رياست جمهوري قرار گرفته بود اما با ادامه رقابتهاي انتخاباتي وي بارها مرتكب گاف هايي شد كه كاهش محبوبيتش را در پي داشت. جديدترين نظرسنجي ها نشان مي دهد ريك پري پس از ميت رامني و نيوت گينگريچ در رده سوم جمهوري خواهان قرار دارد.

در يكي از معروف ترين گاف هاي اين نامزد جمهوريخواه وي نام سومين وزارت خانه اي را كه وعده داده بود در صورت رسيدن به رياست جمهوري حذف خواهد كرد فراموش كرده بود.

يكي ديگر از نامزدهاي جمهوري خواه آمريكا اخيرا اعلام كرده بود كه در صورت پيروزي در انتخابات بلافاصله سفارت آمريكا در تهران را تعطيل خواهم كرد.

اين نامزد انتخاباتي گويا خبر ندارد كه جاسوسخانه آمريكا در ايران بيش از 30 سال است كه توسط جمهوري اسلامي ايران به تعطيلي كشانيده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل