بازدید 4449

آخرین تلاش‌ها براي ماندن منافقين در عراق

کد خبر: ۲۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۸ 10 December 2011
جمعي از سياست‌مداران آمريکايي که ارتباطات مالي گسترده‌اي با منافقين دارند، در آخرين تلاش مذبوحانه خود براي جلب نظر دولت آمريکا و ممانعت از اخراج فرقه منافقين، بار ديگر از دولت اوباما خواستند تا گروهک تروريستي مجاهدين خلق را از فهرست گروه‌هاي تروريستي خارج و براي ماندن اعضاي اين گروه در عراق تلاش كند.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه نيويورک تايمز، اين قانون‌گذاران ضمن اشاره به روابط نزديک و پيوند دوستي ميان دو دولت ايران و عراق، مدعي شدند جان اعضاي اين گروهک تروريستي در خطر است و دولت آمريکا بايد امنيت منافقين درعراق را ضمانت كند.

بر اساس اين خبر، دانا رورا باچر ـ نماينده جمهوري‌خواه كنگره آمريكا ـ در اين‌باره مدعي شد: «اگر آمريکا جان و امنيت آنان را ضمانت نکند ساکنان کمپ اشرف قتل عام مي‌شوند و وزارت خارجه آمريکا مسوول قتل عام در اشرف خواهد بود.»

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور)، اين خبر مي‌افزايد: دنيل فرايد، که اخيراً به عنوان نماينده آمريکا در بررسي اين امر منصوب شده نيز در اين‌باره گفت:سياستمداران آمريکا نيز در تلاش‌اند عراق را از اقدام خود منصرف کنند تا زماني که سازمان ملل ساکنان کمپ اشرف را در کشورهاي ديگري اسکان دهد.

فرايد با اشاره به اقدامات تروريستي گروهک مجاهدين خلق (گروهك تروريستي منافقين) در دهه 1970 و به خصوص ترور هفت شهروند آمريکايي افزود: وزارت خارجه آمريکا در حال بازنگري وضعيت اين گروه تروريستي است.

بر اساس اعلام نظر دولت عراق، تا زمان اخراج منافقين از اين کشور، حدود 20 روز باقي مانده و با وجود تلاش‌هاي مذبوحانه منافقين و سياسيوني که با دريافت‌هاي کلان از اين فرقه حمايت مي‌کنند، دولت عراق تاکنون از تصميم خود مبني بر اخراج اعضاي اين کشور در زمان مقرر عقب‌نشيني نکرده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار