بازدید 17003

پاسخ بازی سازان ایرانی به «بتلفیلد ۳»

کد خبر: ۲۰۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷ 10 December 2011
بازی سازان ایرانی در پاسخ به بازی رایانه‌ایی «بتلفیلد ۳» بازی «حمله به تل آویو» را با حمایت بیناد ملی بازی‌های رایانه‌ایی می‌سازند.

بهروز مینایی رییس بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ایی کشورمان در حاشیه چهارمین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ایی دبی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به بازی اهانت آمیز بتلفیلد ۳ که در آن حمله به کشورمان و عملیات سربازان امریکایی در خیابان‌های تهران تصویر شده است، گفت: ما نامه‌های اعتراض آمیزی به شرکت سازنده و بازی سازان این بازی رایانه‌ایی ارسال کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

بهروز مینایی افزود: اگر چه بتلفیلد ۳ به لحاظ فنی و تصویری اشکالاتی دارد اما اینکه لوکیشن این بازی تهران باشد قابل قبول نیست.

رییس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای کشورمان گفت: در اینجا هم اعتراض خود را به دست اندرکاران شرکت اپیک که حامیان نمایشگاه و حضوری فعال در چهارمین نمایشگاه دبی داشتند ابراز کردیم.
وی ادامه داد: واکنش آمریکاییها این بود که این مساله صرفا یک بازی و داستان است و نباید زیاد سخت گرفت.

 رییس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ایی با بیان اینکه استراتژی ما هم در این حوزه باید حمله در برابر حمله باشد گفت: از آنجایی که آمریکا خود را تحت ولایت اسرائیل قرارد داده است بنابراین بازی «حمله به تل آویو» ساخته خواهد شد، چون حتی بازی حمله به واشنگتن هم به اندازه حمله به تل آویو آنها را ناراحت نخواهد کرد.

در عین حال جمعی از بازی سازان کشورمان آمادگی خود را برای همکاری در ساخت بازی «حمله به تل آویو» اعلام کردند.

چند بازی ساز جوان هم در گفت و گو با خبرنگار فارس از برنامه ریزی برای ساخت هر چه بهتر بازی در مقابل بازی «بتلفیلد ۳» خب ردادند و گفتند ما کار مطالعاتی را از همین حالا (زمان مصاحبه) آغاز می کنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۴
دمتون گرم
صدسال ديگه هم مثلشوبسازيد بااون گرافيگ وجذابيت تازه فقط توايران شايد يه صدتائي فروش بره اخه گيمرها به داستان بازي كاري ندارن فقط كيفيت وگرافيك و..
ای کاش اسم بازی رو "حمله به تل آویو "نذاریم ، اونا که اسم بازی رو "حمله به تهران" نذاشته بودند.
فکر نمی کنم موتور گرافیکی به اون قدر رو ما بومی سازی کنیم

حداقل اولین گام برای ساخت بازی برای رقابت با اون ، فراهم کردن زیر ساخت هست که این خدش خیلی کار می بره
1- بازي قنيمت گيري ار كيو را بسازيد
2-بازي دستگيري ريگي را بسازيد
3-بازي حمله به توان نظامي امريكا و اجبار انها به اخراج از خليج فارس را بسازيد
ما يه زمان مي گفتيم جواب ابلهان خاموشي است
بعدش هم مي گفتيم كه ادب از كه آموختي گفت از بي ادبان
اما حالا شده :‌جواب هاي ، هوي است
دوستان عزیز ما در پله اول صنعت بازی سازی دنیا هم نیستیم که بخواهیم رقابت کنیم. برخی از شرکتهای بازی سازی دنیا بیش از 20 سال سابقه کار و تجربه دارند. در کشور بدون حقوق معنوی چگونه ممکن است شرکتها سرمایه گذاری مناسب روی این صنعت کنند
من بیصبرانه منتظر این بازی با گرافیک فوق العادش خواهم ماند و تنها موردی هم که قیمتش برای من بی تفاوت خواهد بود این بازی هست لطفا در تصویر از مکانهای واقعی تل آویو استفاده کنید تا جذابیت کار دو چندان شود
یا علی
آقا نکنید این کارها را! کار فقط کار فرهنگی، به اندازه ی کافی بر ضد اسلام و چهره ی خشونت آمیز آن تبلیغ می شود. این بازی هم خوراک تبلیغات آنها هست. شاید اگر ایران مثل آمریکای امروز بود چنین بازی ای خوب بود. ولی امروز چنین کاری موجب دادن بهانه برای تهدید آمیز بودن برای امنیت غرب است. شاید بازی هایی تاریخی که ظلم و ستم غرب به ایران را نشان می دهد مناسب تر باشد.
نه تو رو خدا نميخواد بسازين بدتر ابروي ما ميره !!
بتلفيد 3 با اون گرافيك و موتور پيشرفته بازي به عنواد برترين بازي سال 2011 يعني يك بازي ايراني ميخواد با اون رقابت كنه ؟
من كاري به سياست و اينجور چيزا ندارم در كل فكر ميكنم تو اين زمينه ها ما شانسي براي رقابت نداريم.
اگر عین دشمن رفتار کنیم پس فرق مون چیه؟!!
من از الان بگم یه سی دیش رو میخوام
بسمه تعالی
انتخاب نام تل آویو برای این بازی می تواند نوعی رسمیت دادن به این رژیم اشغالگر باشد.
توجه شود که مثل خودشان فقط از صحنه های شهر استفاده شده و نام دیگری هم انتخاب شود
آفرین-بسیار عالی-اصل و اساس مقابله اینگونه است. کجا این بازی فروش میرود مطرح کنید بخرم و نصب کنم و از کشتن این دشمن اصلی لذت ببرم که بروم در نیروگاه دیمونا اساس بمب اتمی سازی را فنا کنم با هواپیما و با بالن برگردم .
خوشم اومد...فقط امیدوارم گرافیکش بالا باشه تا همه ی دنیا بازی کنن.
امیدوارم یک بازی ساخته بشه که بتوان آن را با بازی «بتلفیلد ۳» مقایسه کرد. امیدوارم مسئولین حمایت کافی را نسبت به این ایده انجام دهند
ایول جواب دندان شکنی است .
ساخت بازی ایده خوبی است در انتخاب نام فیلم هوشمندانه تصمیم بگیرید( حمله به شیطان یا حمله به نحسی .انهدام پلیدی. مرگ سیاهی
من مهندس کامپیوترم حاضرم رایگان به این پروژه کمک کنم راهنمایی کنید
خیلی کار خوبی است. سازندگان این بازی باید از تمام امکانات و توان برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت بازی استفاده کنند.باآرزوی موفقیت!
آفرین به غیرت دانشمندان ایرانی.
سلام
کار درست مقابله با ابزار خود دشمن و استفاده از استراتزی انها در مقابل خودشون هست
خدا توفیق بده به همتون
خيلي كار خوبي است. اسمش هم آنها را به وحشت مي‌اندازد.
موفق باشيد.
دمتون گرم خدا قوت . آرزو دارم با تیم بازی سازی شما کار کنم
امیدوارم....اینکه در یک مصاحبه ای چنین رویکردی پیشنهاد میشه بسیار عالیه بشرطی که در حد حرف و یک خبر سایبری روی کاغذ باقی نماند...
البته این حرفها و این ایده ها زمانی ارزش خود را خواهند یافت که به عمل در بیایند یعنی اگر می گوئیم بهتر از بازی بتفیلد3 یعنی از همه نظر بخصوص گرافیک و محتوا باید بهتر باشد چرا که ما هنوز در ساخت انیمیشن های تلویزیون خود نیز نقصهای زیادی داریم که بیشتر نزدیک به کارتون است تا آنچه که باید باشد..

امیدوارم ساخت حمله به تل اویو همانند فیلم داستانی بی کیفیت رستم ایرانی که با چند میلیون تومن ساخته شد در مقابل فیلم توهین آمیز 300 هالیوود ،نباشد...البته حتما باید به گونه ای باشد که بازار ان جهانی باشد همانند بازیهایی از دارو دسته بتفیلد و کال آو دیوتی...آن موقع می شود گفت که مقابله کرده ایم نه در حد چند بازی کودکانه که مخاطب آن بیشتر سنین زیر 11 سال هستند..
فقط تو ساختش دقت کنن مثل انيميشنمون نشه که بگير نگير داره
اگه ميخوان پيشرفت کنن اين مسير رو با قدرت برن و برگشت نداشته باشن و بعد از اين همه مدت يا چيزي نسازن و يا اگه ميسازن توپشو بسازن
عااااااالی! خدا پشت و پناهشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل