بازدید 3536

اتحاديه اروپا با اخراج منافقين مخالفت نکرد

کاترين اشتون، هماهنگ کننده امور خارجه اتحاديه اروپا از کشورهاي عضو اين اتحاديه خواست تا پس از اخراج منافقين از عراق، تعدادي از اعضاي اين فرقه را در خاک خود بپذيرند.
کد خبر: ۲۰۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰ 09 December 2011
بر خلاف جوسازي و فشارهاي لابي‌هاي منافقين براي به تاخير انداختن تخليه پادگان اشرف، اتحاديه اروپا نيز بعد از کميسارياي عالي پناهندگي سازمان ملل بر عزم و تصميم دولت قانوني عراق براي اخراج و جابجايي بقاياي فرقه منافقين از پادگان اشرف مهر تأييد زد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور کشور)، هفته گذشته و به دنبال برگزاري جلسه وزيران امور خارجه کشورهاي عضو اتحاديه اروپا در شهر بروکسل بلژيک، يکي ديگر از تلاش‌هاي پر و پيمان منافقين براي تأثير گذاري بر رأي اتحاديه اروپا با شکست مواجه شد و اعضاي اين اتحاديه، در خواست منافقين براي دخالت سازمان ملل در امور پادگان اشرف و کنار گذاشتن دولت قانوني عراق از پروسه بسته شدن پادگان اشرف را رد کرد.

بر اساس اين گزارش، کاترين اشتون، هماهنگ کننده امور خارجه اتحاديه اروپا از کشورهاي عضو اين اتحاديه خواست تا پس از اخراج منافقين از عراق، تعدادي از اعضاي اين فرقه را در خاک خود بپذيرند.

اين گزارش افزود: علي رغم تأکيد آشکار اتحاديه اروپا بر لزوم پذيرش رأي دولت عراق براي اخراج منافقين، استراون استيونسن نماينده صهيونيست ها در پارلمان اروپا که به عنوان پدرخوانده منافقين نيز معروف است، از تصميم گيري اتحاديه اروپا انتقاد کرد و خواستار ابقاي منافقين در عراق شد.

وي بطور تلويحي و براي جلوگيري از اخراج منافقين، اعضاي اين فرقه را آماده شورش و مقابله با ارتش عراق اعلام کرد و گفت: افراد موجود در پادگان اشرف آماده حفاظت از خود هستند و اگر قرار بر جابه‌جايي اجباري باشد، هيچ گزينه اي جز مقاومت ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها