بازدید 38108

اوباما: ایران با یک انتخاب روبرو است!

رييس‌جمهور آمريكا با تكرار اتهامات غرب درباره برنامه هسته‌يي ايران و با بيان اين‌كه « هيچ گزينه‌اي از روي ميز برداشته نشده است و اين يعني من همه حوزه‌ها را در نظر مي‌گيرم» ابراز عقيده كرد: ايران با يك انتخاب روبرو است؛ آن‌ها يا مي‌توانند با رفتار مسوولانه و كنار گذاشتن تلاش براي توليد تسليحات هسته‌يي كه به آن‌ها اجازه مي‌دهد مانند هر كشور ديگر عضو معاهده منع گسترش تسليحات هسته‌يي (ان‌.پي.‌تي) انرژي هسته‌يي صلح‌آميز را دنبال كنند، به اين انزوا خاتمه دهند يا اين‌كه به همين ترتيب به راه خود ادامه دهند كه منجر به منزوي شدن آن در جهان مي‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸ 09 December 2011
باراك اوباما از سياستش در قبال ايران در برابر انتقادات شديد جمهوريخواهان آمريكايي دفاع كرد و مدعي شد كه تهران تحت شديدترين تحريم‌هايي كه تاكنون اعمال شده، قرار دارد.

به گزارش ايسنا باراك اوباما رييس‌جمهور آمريكا روز پنج‌شنبه در پاسخ به سوالي درباره سياستش در قبال برنامه هسته‌يي ايران در جمع خبرنگاران مدعي شد: امروز ايران منزوي شده است و جامعه جهاني متحد است و شديدترين تحريم‌ها عليه تهران اعمال شده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اوباما در بخش ديگري از اظهاراتش افزود كه همه‌ گزينه‌ها در قبال ايران روي ميز است.

رييس‌جمهور آمريكا با تكرار اتهامات غرب درباره برنامه هسته‌يي ايران و با بيان اين‌كه « هيچ گزينه‌اي از روي ميز برداشته نشده است و اين يعني من همه حوزه‌ها را در نظر مي‌گيرم» ابراز عقيده كرد: ايران با يك انتخاب روبرو است؛ آن‌ها يا مي‌توانند با رفتار مسوولانه و كنار گذاشتن تلاش براي توليد تسليحات هسته‌يي كه به آن‌ها اجازه مي‌دهد مانند هر كشور ديگر عضو معاهده منع گسترش تسليحات هسته‌يي (ان‌.پي.‌تي) انرژي هسته‌يي صلح‌آميز را دنبال كنند، به اين انزوا خاتمه دهند يا اين‌كه به همين ترتيب به راه خود ادامه دهند كه منجر به منزوي شدن آن در جهان مي‌شود.

اوباما در تكرار ادعاهاي خود گفت: اگر آن‌ها در حال دنبال كردن تسليحات هسته‌يي هستند من قبلا با صراحت اعلام كردم كه اين خلاف منافع امنيتي آمريكا و منافع امنيتي متحدان‌مان از جمله اسرائيل است و ما براي جلوگيري از اين نتيجه با جامعه بين‌المللي همكاري مي‌كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۷
واي چقدر خنديدم چون فكر كرده بودم كه اوباما گفته حمله مي كنيم.
اوبا ما حیا کن رها کن

هواپیماتون چی شده؟ میخای رد گم کنی؟

ای شیطون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
حمید بهش بگو یه دست به گوشش بکشه !!! میدونی چرا چون مخملی شده
وای مردم از خنده
اینا همه جا رو گشتن! بازم میگن بمب هسته ای داریم میسازیم. قفط مونده بیان تو یخچال و فریزر خونمون دنبال بمب بگردن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
اینایی که منفی دادن فکر کنم خواب تشریف دارن
ساعت سالهاست زنگ خورده بیدار شو خواب نمونی
این میز که میگی چیه؟کجاست؟
نکنه میز چرخ خیاطی خانمته!!!
نظرات کاربران یاهو در خصوص به دام انداختن هواپیمای جاسوسی امریکا توسط ایران خیلی جالبه اگه وقت کردین یه سری بزنین.
خیلی از اونها اوباما را مسئول شکستهای امریکا می دانند و خیلی ها هم گفته اند که ما با ایران مشکلی نداریم، چرا در کار آنها دخالت می کنید.
آقای اوباما می گوید ایران منزوی شده " درخیال خودش" در آخر می گوید به این ترتیب ایان ادامه دهد منجر به منزوی شدن آن در جهان می شود ، نفهمیدم آیا منزوی شدیم یا منزوی خواهیم شد اگ منزوی شدیم هیچ اگر منوی نشدیم پس تا حال بلوف می زدید و حالا می خوتهید ایران را منزوی بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
منزوی یعنی اینکه روز به روز در سازمان ملل طرفداران و آزادیخواهان جهان با ایران همپیمان می شوند.
یعنی اینکه تحریم هاشون داره با رای های خود امریکا و چندتا از دوستان رای میاره
بابا اوباما این همه گزینه روی میز تا بحال پایه این میز کذائی شما را نشکسته و شما را از رو نبرده ؟
خداییش هرکی حق داره سر بمب اتم به ایران گیر بده غیر از اونایی که خودشون بمب اتم دارن و خصوصا!!! دولت امریکا که تنها استفاده کننده از این بمب هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باسلام سی ویک امریکا هرچه دلش خواست کرد ولی این را نمیداند که ایران اسلامی دارای تمدن سه هزار ساله میباشد وتاکنون هیچ وقت ایران در تسخیر هیچ کشوری قرار نگرفته واین مردم هستند که با انقلاب اسلامی امریکا را از کشور بیرون کردهاند وخود مردم نیز مقابل آن خواهند ایستاد
حرفهای مفت تکراری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
حرفهای چرت تکراری
بيشين بابا
اي آمريكا از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.
قابل توجه طرفدارهاي بي جيره و مواجب آمريكا . حرفهاي اوباما تمام ظلم آنها و مظلوميت ما را از زبان او به خوبي ثابت مي كند .
اين مانيستيم كه بر روي طبل جنگ مي كوبيم بلكه آمريكاي خبيث است .
اوباما و متحدان احمقش هیچ غلطی نمیتوانند بکنند. من به گفته های امام خمینی ایمان دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
من به سخنان حضرت امام که رحمت ورضوان خدا
وند بر آن بزرگوار باد "" باور ویقین مطلق دارم " که
همه ملت ایران نیزقطعا همین باوردارند .
اینکه دو انتخاب شد:
يا مي‌توانند با رفتار مسوولانه و كنار گذاشتن تلاش براي توليد تسليحات هسته‌يي كه به آن‌ها اجازه مي‌دهد مانند هر كشور ديگر عضو معاهده منع گسترش تسليحات هسته‌يي (ان‌.پي.‌تي) انرژي هسته‌يي صلح‌آميز را دنبال كنند، به اين انزوا خاتمه دهند يا اين‌كه به همين ترتيب به راه خود ادامه دهند كه منجر به منزوي شدن آن در جهان مي‌شود.
اوباما کیه؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
یه گوش دراز که مثل کبک سرش رو کرده زیر برف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
به قول ليلون: نيدونم... ;)
عزیزم میزت شکسته بابا!
خیلی خندیدم! این اوباما خیلی باحاله!!!
مواظب باشید میزتان سنگین شده یهو نشکنه
آقای اوباما ایران افغانستان یا عراق و ... نیست اینجا مهد تمدن و مردان با عزت است . ما اینجوری قلم پای متجاوز به میهن رو میشکنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
هشت سال دفاع مقدس کمشون بود هنوز نفهمیدن ما ها کی هستیم و کی رو داریم
یا صاحب الزمان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
اونی که منفی داده ایرانی هم نیست .
دیگه از نظراتم میترسین بدبختا؟! وافعا نظرات داده شده همیناست؟
اون مدارك را بردار از رو ميزت خاك گرفته .....
بزارید این طفلک هم مثل بقیه روسای به اصطلاح جمهوری کشور مغرور برای کارتلهای یهودی خودش دم تکان دهد
این گزینه که میگن روی میز اوباماست چه چیه ؟! منقوله یا غیر منقوله ؟! از جنس فتنه است یا از جنس ضد انقلابه ؟! حمله است یا فحش است ؟! بابا بگو برو کشکت رو بساب ایرانی میترسونی ؟!
اوباما بخشی از سیاست امریکا در قبال ایران است و جمهوری خواهان نیز همینطور. همه چیز طبق برنامه پیش میرود.اینما هستیم که باید همانطور که کنترل پهپاد رو در دست گرفتیم کنترل اوضاع کلی سیاست جهان رو نیز بهنفع خودمان در دست بگیریم. و این با درایت ممکن است.
آخی بیچاره 2 تا راه رو یکی می بینه ریاضیش هم ضعیفه ... ! من حاضرم واسه رضای خدا بهش درس بدم بلکه آمریکه از بحران اقتصادی در بیاد!
مگه 8 سال جنگ تحمیلی همه دنیا روبروی ایران نبود ؟ حالا داری از تحریم مارا میترسونی ؟به قول امام رحمت الله علیه :آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
اولاً گفته های اوباما شامل دو انتخابه نه یکی ! ثانیاً دولت آمریکا که اولین استفاده کننده ازجنبه منفی انرژی هسته ای است، بهتر است راجع به این موضوع از اظهار نظر خودداری نماید ، چون ارزش بین المللی ندارد .
این گزینه ها سالهاست که دارند میز به میز می گردند
حتی اگر ما در حال ساخت بمب اتم هم باشیم، این موضوع به آمریکا که خودش 9000 بمب اتم داره و حتی با کمال پررویی اعلام کرده در حال ساخت بمبهای اتمی نسل جدیدتر هم هست، هیچ ربطی نداره، وقاحتم حدی داره!
بابا اين ميز زمان بوش هم بود چقدر اين ميز خاك خورده برو كشكتو بساب پهلون پنبه
واقعا یکی نیست به این اسرائیل گیر بده که خودش 600 کلاهک هسته ای داره؟؟ قانون جنگله دیگه، کاریش نمیشه کرد.
پسرخاله 10 سالم بعد از شنیدن سخنان اوباما به من گفت آمریکا که خودش بمب هسته ای داره چرا این حرفارو راجع به ایران میگه؟قابل توجه کسایی که مدافع اوباما و آمریکا هستن.شماها شعورتون از یه بچه 10 ساله کمتره!!!
البته بی غیرتیتون از بیشعوریتون داره پیشی میگیره چون کشورتونو تهدید به جنگ کردن ولی هنوز مدافع آمریکا و متحداشین.صدای طبل رسوایی همتون به گوش میرسه حتی تو خود آمریکا....
این یارو اوباما خداییش دیگه پاک حالمون رو بهم زده حی تحریم حی تحریم!!!!
دوستان من كه خارج هستم دارم ميبينم ايران منزوي نشده كه هيچ روز به روز داره به عزتش اضافه ميشه.. نميدونيد مردم (بخصوص شيعيان) با چه افتخاري قضيه شكار هواپيماي جاسوسي رو بدست ايران واسه هم تعريف ميكنن. اينجا همه دولتمردان ترسيدن ! دنيا داره باورمون ميكنه ! زنده باد ايران
امريكا هم يه راه بيشتر نداره كه ايران را با همين اوضاع قبول كنه ...
بابا چه انتطاری از این طفلک دارید بالاخره کارمند است و نیازمند همش تقصیر اربابش صهیونیستها است
آمريكا و از جمله اوباما هيچ غلطي نمي تواند بكند،مرگ بر آمريكا ،مرگ بر ستاره منحوس يهود،مرگ بر انگليس.اين حرفها از سوزش زياد از دست دادن هواپيماي جاسوسيشان است،متاسفانه هيچ وقت نمي فهمند با كشور شيعي و عاشقان آقا امام زمان (ع) نمي توانند در بيافتند.ان الارض يرثها عبادي الصالحون.
تا ميتونين ما رو تحريم كنين چون بيشتر به نفع ما هست تا به نفع شما . همين تحريمها باعث شد كه ايران تونست هواپيماي بدون سرنشين جاسوسي شما رو از چنگتون در بياره
30 سال پيش همين لحن را شنيده ايم .
قوي باش قوي
گزینه تحریم که جواب نداد از روی میز ورش دار بگذار تو بایگانی، گزینه نظامی هم که جرئت استفاده ازش رو نداری، یک گزینه فقط میمونه اونم اعتراف به حق ایرانه و دست برداشتن از دشمنی
اوباما باید بفهمدودرک کند که شیعه از اول هم یک راه دارد وآن هیهات من الذله است.
تو خودت اين معاهده را رعايت كن ما هم ميكنيم چشمات كه حوشگل نيست اين دستورات رامي دهيد يك سوزن به خودتان بزنيد يك جبال دوز به ما
الان هفت و هشت سال كه همه گزينه ها همينطور رو ميزه احتمالا باز ده سال ديگه هم روي ميز ميمونه !!!!
اي كاش حماقت كني جنگ آغاز كني
درسي كه آلمان نتونست بهت بده بهت بديم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل