بازدید 3495

حضور کم تعداد هواداران سرخابی در ورزشگاه

هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که شب قبل از در دیدارهای گذشته دو تیم استقبال خوبی از این دیدار می کردند و در اطراف ورزشگاه آزادی حضور داشتند، این بار حضور کم تعدادی دارند و با وجود فراهم بودن شرایط اسکان، تعدادشان به ۵۰۰ نفر هم نرسید.
کد خبر: ۲۰۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷ 09 December 2011
 مهر،: هفتاد و سومین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۶:۱۵ امروز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که هواداران دو تیم طبق سنوات گذشته شب قبل از بازی از شهرهای مختلف خود را به تهران رسانده اند.

مسئولان شهرداری منطقه ۲۲ که در چند دیدار اخیر اقدام به تامین محل اسکان هواداران استقلال و پرسپولیس می کنند این بار نیز زمینه استقرار هواداران سرخابی را فراهم کرده اند اما استقبال مانند سالهای گذشته نیست و تماشاگران کم تعدادی به اطراف ورزشگاه آزادی مراجعه کرده اند.

تا پایان شب گذشته (پنجشنبه شب) کمتر از ۵۰۰ هوادار دو تیم استقلال و پرسپولیس خود را از شهرهای مختلف به ورزشگاه آزادی رسانده بودند و در محل های در نظر گرفته شده مستقر شده اند. براساس اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی قرار است از ساعت ۷ صبح درها به روی تماشاگران باز شود و فروش بلیت نیز در باجه های ورزشگاه آغاز شود.

ورزشگاه آزادی شب آرامی را با هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس پشت سرگذاشت و تا لحظه مخابره خبر هواداران بدون هیچ مشکلی در محل استقرار خود در ضلع غربی ورزشگاه اسکان یافتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان