بازدید 10513

توسل آل خلیفه به یک شکنجه گر سفاک

کد خبر: ۲۰۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸ 08 December 2011
یک پایگاه عرب زبان تهدید شکنجه گر معروف بحرینی علیه دو شخصیت حقوق بشری را تلاش آل خلیفه برای از صحنه خارج کردن رسوا کنندگان جنایات این رژیم دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه نهرین نت با اشاره به تهدیدات نیروهای رژیم آل خلیفه علیه فعالان بحرینی آورده است: یکی از افسران امنیتی رژیم که سابقه طولانی در شکنجه و کشتار مردم دارد "نبیل رجب" رئیس مرکز حقوق بشر بحرین و "المسقطی" رئیس جمعیت جوانان حقوق بشر بحرین را تهدید به مرگ کرد.

این پایگاه نوشت: "عادل فلیفل" گفته شما(مخالفان) را وادار می کنم که به قانون و اربابانتان احترام بگذارید و مرگ انتظار شمار را می کشد.

نبیل رجب در واکنش به تهدیدات فلیفل گفته است: همه تلاش تو به کشتار، شکنجه و تجاوز به زنان خلاص می شود و همانند جنایتکاران نازی محاکمه خواهی شد.

این پایگاه ذکر کرد: عادل فلیفل علاوه بر شکنجه زندانیان در شهادت تعداد زیادی از مردم بحرین و هتک حرمت به زندانیان دست دارد و مخالفان بحرینی بارها اسناد جنایت وی را به دادگاه های غربی فرستاده اند.

پایگاه مذکور افزود: وی در کشورهای غربی تحت تعقیب است و رژیم آل خلیفه بارها گذرنامه های جعلی برای وی صادر کرده تا هنگام سفر به اروپا با مشکلی روبرو نشود.

این پایگاه نوشت: به اعتقاد مخالفان تهدیدات عادل فلیفل علیه نبیل رجب و المسقطی با حمایت پادشاه بحرین و باهدف از صحنه به در کردن این دو افشاگر جنایات رژیم علیه تظاهرات کنندگان و زندانیان انجام می شود.

پایگاه مذکور می افزاید: عادل فلیفل خونریز که در بالا کشیدن اموال بازرگانان از جمله تصاحب هشت تاجر به ارزش میلونها دینار ید طولایی دارد.

این پایگاه نوشت: تجار بخت برگشته به گمان اینکه پادشاه عادلی دارند به وی متوسل شدند اما توفیقی نصیب آنها نشد و آنها تهدید به مرگ شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار