بازدید 16364
۴

واکنش ایران به تاسيس سفارت مجازي

کد خبر: ۲۰۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۴ 08 December 2011
سخنگوي وزارت امور خارجه در خصوص خبر تاسيس سفارت اينترنتي آمريكا در ايران اظهار كرد: توسل دولت آمريكا به اين ابتكار ، قبل از هر چيز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمريكا در قطع روابط دو ملت و پشت كردن به ملت ايران است اما ابتكارات مجازي جبران‌كننده اين اشتباه يا آن‌گونه كه اعلام شده است، انتقال‌دهنده پيام آمريكا به مردم ايران نخواهد بود.

به گزارش ايسنا رامين مهمان‌پرست با بيان اين مطلب افزود: ملت ايران در سه دهه گذشته پيام دولت آمريكا را از طريق تحريم‌ها، هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري در خليج فارس، حمايت كاخ سفيد از گروهك‌هاي تروريستي مانند منافقين، ريگي و تندر، مقابله همه‌جانبه و البته ناموفق با پيشرفت‌هاي تكنولوژيك دانشمندان ايراني، ايراد اتهامات بي‌اساس و ساير اقدامات مخرب عليه ملت ايران دريافت كرده است.

وي ادامه داد: در واقع عدم دريافت پيام، مشكل دولت آمريكاست كه از زمان كودتا عليه دولت مردمي در ايران در قبل از انقلاب تا كمك به ترور دانشمندان ايراني در زمان حاضر، پيام ملت ايران مبني بر انتخاب گزينه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي در جهت سعادت و رفاه خود را نشنيده يا نشنيده گرفته است. تداوم سياست‌هاي بيهوده ضد ايراني دولت آمريكا صرفا در چارچوب اين امر قابل توجيه است.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي كشورمان به دولت آمريكا توصيه كرد: بهتر است با پندگرفتن از گذشته به‌طور صادقانه به‌دنبال تغيير رويه و رويكرد خود در قبال ملت بزرگ ايران باشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با عرض سلام خواستم بگم ماشاءا.. به این سخنگو که الحق خوب جوابشون رو داد. مسخره ها از یک طرف ما رو تحریم میکنن و طرح حمله میریزند از طرفی سفارت میخوان بزنن. مرد حسابی اول تکلیف خودتو با خودت مشخص کن بعد بیا جلو. اگه قراره که یه هویج نشون بدن بعدش بیان چماق بزنن همون بهتر که دست هویج دهنده بریده بشه.
سلام به نظر بنده اینها در این کار هدف دیگری را دارند دنبال می کنند اینکه با این کارشون می خواهند بین کسانی که مایلند با امریکا رابطه برقرار بشه وکسانی که مایل به ارتباط با امریکا نیستند تنش بوجود بیاید وبا هم درگیر شوند وخودشان نهایت استفاده راببرند هیچ هدف دیگری ندارند
من هم سفارت مجازی خود در امریکا افتتاح می کنم تا بگویم ای نادان ها چرا دنبال رو اسرائیل هستید این صهیونیستها در ادوار تاریخ با بشریت مشکل داشتند تنها هدفشان کشتن است گرچه شما هم دست کمی از آنها در کشتن آدم ها ندارید اما آنها دانسته این کار می کنند اما شما ندانسته در چاه صهیونیست می روید
من به عنوان یک جوان 19 ساله و دانشجوی ایرانی باید بگویم که آمریکایی ها با سیاست غلط و استعمارگرایانه خود نظیر تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، توهین به مسولان دولت، وسایر اقدامات ناپسند ضدایرانی به حدی در ذهن مردم ایران (و البته جهان) سیاه و ذشت شده اند که با ایجاد یک سفارت مجازی نمیتوانند عمل های غیر اخلاقی خود نظیر تحریم ملت ایران را جبران کنند مردم ایران و جهان همانگونه که از شیطان نفرت دارند از دولت آمریکا نفرت دارند و از رژیم نامشروع اسرائیل هم بیزارند البته انگلیس هم کم کم خود را دارد مانند گذشته در دنیا بد میکند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر