بازدید 16083

منافقين خروج ازعراق را پذيرفتند

سازمان ملل و اتحاديه اروپا به زمان بيش‌تري نياز دارند و ما نيز از حکومت عراق مي‌خواهيم براي خروج ساکنان پادگان اشرف در زمان بندي مشخص، با ما همکاري داشته باشند.
کد خبر: ۲۰۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶ 07 December 2011
سخنگوي ويژه گروهك تروريستي منافقين در امور پادگان اشرف، با قبول خروج ذلت‌بار منافقين از خاک عراق مدعي شد: ما از حقوق قانوني خود براي پناهندگي در عراق چشم‌پوشي خواهيم کرد و از اين کشور خارج خواهيم شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور)، وي در گفت‌وگو با سايت عراقي شفق در عين حال که مسأله خروج منافقين از عراق را پذيرفت، اعلام کرد: شرايط ما براي خروج تا پايان سال جاري مساعد نيست و از دولت عراق مي‌خواهيم براي اجراي خروج، به طرح سازمان ملل و اتحاديه اروپا در مورد انتقال و اسکان نيروهاي موجود در اشرف نيز توجه داشته باشد.

او گفت: سازمان ملل و اتحاديه اروپا به زمان بيش‌تري نياز دارند و ما نيز از حکومت عراق مي‌خواهيم براي خروج ساکنان پادگان اشرف در زمان بندي مشخص، با ما همکاري داشته باشند.

پيش از اين سرکرده منافقين و همسر وي بارها با تأکيد بر حق خودساخته منافقين براي ماندن در عراق اعلام کرده بودند تحت هر شرايطي در عراق خواهند ماند و از اين کشور خارج نخواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
جای آقای رجوی در جهنم رزور شده است، زیاد نگران نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
این یه فریب بزرگه
اونا با گفتن این که " ما از حقوق قانوني خود براي پناهندگي در عراق چشم‌پوشي خواهيم کرد "
میخواهد از مصاحبه تک تک اعضایی که در اشرف هستند با سازمان ملل جلو گیری کنن تا مانع یک ریزش شدید در نیروهایشان شوند
3000 نفر در اشرف هستند و بیش از 1500 نفر در صورت امکان این گروهک را ترک خواهند کرد
این بیچاره ها زندانی شده اند
این یک سناریو جدیدی است. دلشان رو خوش کردند به یاوه گوی اسراییل وغرب که شاید به زودی اتفاقی بیفتد و اینها دباره راهی تهران شوند . زههی خیال باطل. وزارت خارجه کشورمان نباید قبول کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
دوباره راهي تهران شوند؟ چه بهتر. ما كه سالهاست منتظرشون هستيم. بعضيهاشون از مرصاد قسر در رفتند اين دفعه ديگه نوبت اونهاست. ببينيم مردش هستند بيان يا نه؟
مگه مسعود رجوی زنده است؟ مدتهاست که تصویری از اون دیده نشده. میگن توی بمباران هوایی کشته شده. آخه من نمی دونم کدوم کشور حاضر شده آنها را بپذیره؟ یا اون کشور خیلی از ما متنفره یا خیلی دیوانست.
نکبت وبدبختی وآوارگی وبیچارگی تک تک سازمان مجاهدین خلق تا آخر با منافقین خواهد ماند حتی آنهایی که ازاین گروه حمایت کرده اند هم نمی خواهند آنهارا جا دهند این ذلت وذلیلی ثمره خون شهدایی مثل شهید بزرگوار صیاد است لعنت خدا بر آنهایی که به کشور متولد شده خود خیانت کرده آتش جهنم را برایشان آرزو مندم
پس غرب از کشتار کردهای عراق و ایرانیها ، نقض حقوق بشر ... این گروه کثیف چشم پوشی کرد. فقط بخاطر دشمنی با جمهوری اسلامی !
ضربت عليهم الذله و المسكنه و باؤو بغضب من الله......
به کدوم درکی اونوقت میخوان برن
آدم به خداي دلش ميسوزه براي اعضاي رده پايين و گول خورده هاي اين گروهك. خدا لعنت كنه رجوي پدر سوخته را كه مخلص ترين جوانان اين كشور را در اوايل انقلاب فريب داد و آنها را بدبخت كرد. جوانيشان، خانوادشان و همه چيزشان را از دستشان گرفت. به خدا اين اعضاي بدبخت اين گروهك، خيلي بيچاره هستند.
می خواستم از این جاهلان به عنوان
" نماد عینی انگل و طفیلی " یاد کنم اما دیدم موجودات طفیلی و انگل ها بر اساس تدبیر آفریدگار و ماهیت ذاتی شون فقط انگل هستن ؛ ولی این مجسمه های نفاق ، علاوه بر ماهیت انگلی ، بیچاره و آواره و سرافکنده و از اینجا رانده و از آنجا مانده و منزوی و ... هم هستن . دستهای گدایی شون هم که به خون بیگناهان زیادی آلوده هست و به طرف جنایتکارترین ، منفورترین و بدسابقه ترین افراد و دولت های طول تاریخ درازه ، بی تردید بیشترشون به انواع بیماری های روحی روانی هم که مبتلا هستن ، هنوز به برزخ و دوزخ نرسیده ، لحظه لحظه در عذابند و ...
آری ، این " انسان نما" ها فقط " انگل " نیستن .
خداوند رجوی را لعنت کند او ابن زیاد زمان ماست. مظهر ذلت و خواری است. بدتر از این می شود؟ ان المنافقین فی الدرک الاسفل من النار
مرگ بر مسعود رجوی که سالها دیکتاتوری کرده بر افراد احمقی چون منافقین که شایسته این دیکتاتوری هستن و کلی وطن فروشی کردن و نه در این مملکت جائی دارن نه هیچ جا چون با کشتن افراد بی گناه در تاریخ اسمشون ثبت خواهد ماند.
واقعا در آن اردوگاه دلشان نمی پوسد؟
این خیانتکاران به ملت ایران جای اصلیشون تو جهنمه اونجا بهشون پناهندگی میدن.برن بمیرن .حالم ازشون بهم میخوره....
خسرالدنیا والاخره یعنی همین
نباید به انها رحم کرد.
من اسمی که شایسته اینها باشه نتوانستم پیدا کنم / چقدر این پست صفتان باید خبث باشند که به هر نقطه و هموطن و حتی نیروهای اغفال شده و اسرار کشوری که حتی برای امیال حیوانی خود به دروغ به دشمنان ایران عزیز مدهند و اینها هویتشان کاملا مشخص است
هر جور كه هست 1 1 2012 از عراق تخليه ميشن-با زور يا قتل عام يا صلح اميز تخليه ميشند
بسیاری از این افراد در جوانی یا اغفال شده اند یا با وعده وعید و نهایتا به زور به انجا منتقل شده اند و عده ای بسختی توانستند از انجا فرار کنند رجوی علاوه بر هموطنانش حتی به طرفداران خود هم رحم نمی کند .همه افرادی که انجا هستند تروریست نیستند فرقه رجوی اجازه دسترسی به رادیو را هم به انها نمی دهد چه برسد به اینترنت و..... بساری از انها سن بالایی هم دارند بایستی وزارت امور خارجه با شناسایی افراد فریب خورده و نادم امکان بازگشت انها را فراهم کند تا رجوی تو دهنی محکم دیگری بخورد. اون وقت از این لجم می گیرد که مدام اسم دموکراتیک روی خود می گذارند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل