بازدید 5349

قانون کاهش سطح روابط با انگليس ابلاغ شد

کد خبر: ۲۰۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴ 07 December 2011
رئيس جمهور، قانون کاهش روابط با انگليس را براي اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ايسنا قانون کاهش روابط با انگليس که در مجلس شوراي اسلامي تصويب و به تأييد شوراي نگهبان رسيده است، از سوي رئيس جمهور براي اجرا ابلاغ شد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، بر اساس اين قانون، وزارت امور خارجه موظف است در چهارچوب حفظ منافع ملي و دفاع از حقوق ملت بزرگ ايران ظرف دو هفته، روابط سياسي با با دولت انگليس را به سطح "کاردار" تنزل دهد و روابط اقتصادي و بازرگاني را نيز به حداقل برساند.

همچنين در صورت تغيير سياست هاي خصمانه انگليس، وزارت امور خارجه مي تواند سطح روابط را ارتقاء دهد.

وزارت امور خارجه همچنين موظف شد در مورد ساير کشورهايي که رفتار مشابه انگليس داشته باشند، گزارشي براي اخذ تصميم مناسب به مجلس شوراي اسلامي تقديم کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
پس از 32 سال هنوز مجلس نمیداند که چگونه قانون بنویسد. اصلا آیا سیاست خارجی را دولت اداره میکند یا مجلس؟ قانون نویسی نمیتواند جایگزین مدیریت اجرایی شود و قانون نباید با واژه های گنگ و قابل تفسیر وسیع نوشته شود. به هر صورت مجلس آقای لاریجانی در حد این سخنان نیست.
چه جالب . اونا كه خودشون قطع كردن همه چيز رو
حالا انگلیس زده دیپلمات های مارو اخراج کرده دیگه نیازی نیست زحمت بکشید باید به این سیاست خارجیمون صد آفرین گفت!!!!!‍!!!!!!!1
جک گفتین؟
به به! پیش بسوی انزوای کاملتر
وقتي ما از رفتارمان عذرخواهي ميكنيم ديگر سطح روابط مفهوم ندارد؟؟
فکر کنم تنها قانونی بود که قبل از ابلاغ اجرا شد!
وفتی سفارتی وجود ندارد چه کارداری ؟

مطمئنا اگر سفارت اشغال نمی شد امکان نداشت دولت این مصوبه را اجرا کند.
ببخشید برای کدام سفارت؟
من که نفهمیدم، روابط که قطع شد حالا کاهش چی‌ ابلاغ شد؟!!!! فکر نمیکنید قبل از اینکه مضحکه دیگران بشیم بهتره قوانینی که ابلاغ می‌شه اجرای باشه؟
حیف که یه کم دیر شد.
آره هر موقع مسافرت و تفریحی چیزی لازم بود ارتقا بدین.
یا هر موقع که خواستین اورهال بشین هم میتونین ارتقا بدین.
یادم رفت اگه مدرک دکتری هم خواستین میشه ارتقا داد.
بايد با اين كشورها قطع رابطه صورت بگيرد.1- فرانسه 2- بلژيك 3- دانمارك 4- سوئد 5- نروژ6- سوئيس كه حافظ منافع آمريكا است 7 - خود امريكا كه از قبل هم روابط با آن قطع شده و به جا هم بوده است 8- انگليس كه بايد كاملا روابط قطع شود و كاهش سطح روابط كفايت نمي كند 9- كانادا كه دائم عليه كشور در سازمان ملل پيش نويس قطع نامهمي دهد 10 - آلمان كه مدافع همه اين داستانها است و زير آبي مي رود 11- آفريقاي جنوبي خائن 12- هلند كه كاريكاتورهاي ضد دين در روزنامه هايش چاپ مي كند 13- عربستان سعودي كه سرشار از وهابيون شده است 14- بحرين و يمن كه به مردمشان هم رحم نمي كنند 15- امارات كه ادعاي جزاير ايران را دارد. اين پانزده كشور را بايد واقعا تحريم و قطع رابطه كامل كرد. مي خواهيم چكار كشوري كه براي ملت توطئه مي كند واقعا اين چه مجلسي است كه اينقدر نسبت به اين كشورهاي خائن بي تفاوت عمل مي كند.
رو که نیست سنگ پای قزوین!
انگلیسی ها با اخراج همه کارکنان سفارت ایران از انگلیس این زحمت را از دوش دولت کم کرده اند.
دولت فریبکار انگلیس گفته همین الان هم سطح روابط تجاری ما خیلی کم است و بجای سفیر کاردارداشتند. از نمایندگان مجلس خواهش مینمایم که قطع کامل روابط نمایند تا درسی برای یکبار و همیشه به این استعمارگر داده شود
ببخشید الان وزارت خارجه باید چه کند ؟الان که نه سفیری از انگلستان در ایران مانده نه دیپلماتی!!!
درود بر احمدي نژاد و مجلس غيور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی