بازدید 2649

آل خلیفه گزارش کمیته تحقیق را تحریف کرد

کد خبر: ۲۰۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷ 06 December 2011
نماینده فراکسیون مستعفی وفاق درپارلمان بحرین از تحریف، تغییر و اضافه کردن مطالبی در نسخه عربی گزارش کمیته تحقیقبه دست رژیم آل خلیفه ابراز تاسف کرد.

به گزارش فارس"هادی الموسوی" اظهار داشت: کمیته بین المللی تحقیق سه ماه پس از ورود به بحرین گزارشی از حوادث این کشور منتشر کرد که با توجه به وقت کم این کمیته، گزارش آن تنها منعکس کننده بخش کوچکی از رویدادهای بحرین بود.
 
وی افزود: آل خلیفه این گزارش را که به زبان انگلیس تهیه شده بود، عمدا با اشتباهاتی به عربی ترجمه و در رسانه ها منتشر کرد.
 
الموسوی با تاکید بر اینکه رژیم آلخلیفه این اقدام را برای اقناع افکار عمومی انجام داده است، افزود: این امر بیانگر ضعف و ترس مقامات حاکم از واقعیت‌هایی است که کمیته تحقیق در گزارش خود آورده است.
 
نماینده فراکسیون مستعفی الوفاق در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم، درباره حمله نیروهای امنیتی به هیأت‌های عزاداری در شهر المحرق، گفت: رژیم آل خلیفه به دنبال فتنه انگیزی طائفی و آزار شهروندان شیعه و محو یاد و خاطره عاشورا هستند.
 
الموسوی اظهار داشت: در شبی که برخی از افراد به کاروان های عزاداری در المحرق حمله کردند، نیروهای ضد شورش نیز واردعمل شدند، شهروندان را کتک زدند، به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کردند، به اماکن عزاداری حمله کردند و به تخریب و سرقت اموال کاروان های عزاداری پرداختند.
 
وی افزود: روز بعد وزیر کشور از این حادثه ابراز تاسف کرد و پس از آن به عزاداران اجازه داد به فعالیتهای دینی بپردازند، اما با این وجود، افرادی که به دنبال فتنه انگیزی هستند، باز هم مشکلاتی بوجود آوردند.
 
الموسوی گفت: ما از مقامات می پرسیم که چرا این افراد و اغتشاشگران را دستگیر نمی کنند، در حالی که اگر جوانی راببینند حتی اگر سنگ یا چوب هم در دست نداشته باشد، او را بازداشت می کنند.
 
هادی الموسوی تاکید کرد: رژیم به دنبال محو شیعه است؛ از این رو  35 مسجد تخریب و به مساجد و محل های عزاداری حمله شده است؛ در واقع طرز فکری وجود دارد که می خواهد هر آنچه را که مربوط به اصالت مردم بحرین است، ریشه کن کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها