بازدید 8579
۴

كيف پولي كه مانع ولخرجي مي‌شود!

اين كيف پول از طريق بلوتوث به تلفن همراه فرد متصل بوده و ارتباط با آن از طريق يك قطعه كوچك در كيف ميسر مي‌شود كه به كنترل لولا مي‌پردازد.
کد خبر: ۲۰۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹ 06 December 2011
دانشمندان دانشگاه فني ماساچوست دست به ساخت كيف پولي زده‌اند كه در زمان خالي بودن، جمع شده و در زمان وجود پول، متورم مي‌شود.

به گزارش ايسنا به گفته محققان، نمونه اوليه اين كيف پول در زماني كه فرد بايد به شكل اقتصادي‌تري پولهاي خود را خرج كند، توسط يك لولا از پول‌ها محافظت كرده و در برابر باز شدن مقاومت مي‌كند و مي‌توان از آن به عنوان يك نقشه بودجه ماهانه استفاده كرد.

اين كيف پول از طريق بلوتوث به تلفن همراه فرد متصل بوده و ارتباط با آن از طريق يك قطعه كوچك در كيف ميسر مي‌شود كه به كنترل لولا مي‌پردازد.

به گفته محققان اين پيش‌ساخت از ريزپردازشگرهايي فينگرز تعبيه شده در اجسام شخصي و همچنين نرم‌افزار مسيريابي Hand بر روي يك گوشي همراه تشكيل شده است.

كيف پول ساخته شده،‌ در زماني كه بانك فرد يك تراكنش را پردازش مي‌كند، از طريق موتور لرزشي پيام صادر مي‌كند. اين كار يك ارتباط آگاهانه را بين ارائه كارت بانكي و خرج شدن پولي كه به زحمت به دست آمده، ايجاد مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اینکه چیزی نیست، ما خودمون هر وقت پولامون میخاد ته بکشه نه از طریق موتور لرزشی بلکه از طریق یه موتور انسانی؛ همون قلبمون که به شدت به تاپ تاپ میفته خبردار میشیم، بلوتوث از این بهتر؟ اما بدیش اینه که خیلی که ته بکشه یه وقت کلا ارتباط با بلوتوث قطع میشه همین، غیر از این اشکال دیگه ای نداره
ریزپردازشگر نداریم. درستش ریزپردازنده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل