بازدید 16935
۱
تکواندوی المپیک آزمایشی-لندن

ایران نایب قهرمان شد

رقابت‌های تکواندو المپیک آزمایشی با کسب مدال برنز توسط یوسف کرمی و نایب قهرمانی ایران در مجموع مدال‌ها به پایان رسید. فرانسوی‌ها با سه مدال طلا، نقره و برنز عنوان نخست را کسب کردند و تیم ایران با یک طلا و یک برنز دوم شد و انگلستان و چین تایپه هم هر کدام با یک طلا سوم شدند.
کد خبر: ۲۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۲ 05 December 2011
سرویس ورزشی ـ  این رقابت‌ها که روز شنبه در مرکز المپیک شهر لندن آغاز شده بود شب گذشته با قهرمانی فرانسه و نایب قهرمانی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش «تابناک»،  در پایان دومین روز مسابقات تکواندو آزمایشی المپیک لندن یوسف کرمی به مدال برنز دست یافت.

کرمی به مدال برنز رسید

 در این روز از رقابت‌های تکواندوی المپیک آزمایشی لندن یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی توانست در نخستین دیدار، حریف قدرتمند چینی خود را شکست دهد.

کرمی در مبارزات راند اول توانست 3بر1حریف چینی خود را شکست دهد و در راند دوم نیز با نتیجه 5بر 3 از سد حریف خود عبور کرد. وی در راند سوم با نتیجه 10 بر 9 توانست با شکست "سن گیو" تکواندوکار چینی به مرحله بعدی راه یابد.

کرمی در دیدار بعدی به مصاف "آرون کوک"از انگلیس رفت و با قبول شکست به گروه بازنده ها راه یافت. وی در این مرحله به مصاف دلساندرو رفت و این تکواندوکار ایتالیایی را مغلوب کرد و برای کسب مدال برنز به مصاف لی سونگ بین از کره جنوبی رفت و با شکست وی به عنوان سوم و مدال برنز دست یافت.


 باقري معتمد به قهرمانی رسید

تکواندو کار وزن چهارم کشورمان توانست در مسابقات آزمايشي المپيک لندن مدال طلاي اين رقابت ها را از آن خود کند.
اولين روز از رقابت‌هاي تکواندوي المپيک آزمايشي لندن با کسب مدال طلا توسط محمد باقري معتمد، نماينده وزن چهارم کشورمان به پايان رسيد. 

محمد باقري معتمد در اولين روز مسابقات تکواندوي المپيک آزمايشي توانست رقيب خود از انگلستان و ايتاليا را شکست دهد و به مرحله نيمه نهايي راه پيدا کند.

وي در مرحله نيمه نهايي که بامداد امروز برگزار شد به مصاف "لوانت تونکات" چهره نامدار آلمان‌ها رفت و توانست وي را در راند دوم ناک اوت کرده و راهي ديدار پاياني شود.

تکواندو کار وزن چهارم کشورمان براي کسب مدال طلاي مسابقات تکواندوي المپيک آزمايشي مقابل ميلاد آشنا، تکواندوکار ايراني الاصل تيم سوئد قرار گرفت و با شکست وي به مدال طلا اين رقابت‌ها دست پيدا کرد.

فرانسوی‌ها با سه مدال طلا، نقره و برنز عنوان نخست را کسب کردند و تیم ایران با یک طلا و یک برنز دوم شد و انگلستان و چین تایپه هم هر کدام با یک طلا سوم شدند. 

در این پیکار‌ها ۶۰ تکواندوکار از کشورهای استرالیا، آذربایجان، کانادا، چین، ایران، چین تایپه، کرواسی،کره جنوبی ، فرانسه، انگلستان، آلمان، ایتالیا، برزیل، مکزیک، سوئد، سنگال، اسپانیا و روسیه به رقابت با یکدیگر پرداختند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالب بود به امید قهرمانی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر