بازدید 21474
۸

هدیه یک اروپایی به فرزند شهید شهریاری

کد خبر: ۲۰۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۰ 04 December 2011
فرزند یك استاد برجسته فیزیك هسته ای اروپا ، هدیه ای را به عنوان همدردی با فرزند شهید'مجید شهریاری' تهیه و به او تقدیم كرد.

'علی اصغر سلطانیه' سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: چندی پیش در حاشیه كنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی، همایشی در محكومیت ترور دانشمندان هسته ای برگزار كردیم كه در آن مراسم، همسر شهید شهریاری سخنرانی كرد و فیلم های مستندی از صحنه های ترورها نیز به نمایش گذاشته شد.

سلطانیه افزود: در این مراسم نمایندگان زیادی از كشورهای مختلف حضور داشتند كه در آن میان یكی از استادان برجسته فیزیك اروپا در پایان مراسم با مراجعه به خانواده شهید شهریاری، فرزند ایشان را در آغوش گرفته و به وی تسلیت گفت.

سفیر ایران در آژانس افزود: دیروز این استاد برجسته فیزیك هسته ای اروپا با سفر به وین و در ملاقات با او گفت:پس از بازگشت به كشورش ، مشاهدات خود را از این همایش و دیدار با خانواده شهید شهریاری برای خانواده اش بازگو كرد و پسرش كه همسن فرزند شهید شهریاری است فوق العاده متاثر شده و چندی بعد، هدیه ویژه ای را تهیه و مصرانه از وی خواسته كه آن را شخصا به وین آورد تا بعنوان یادگاری و همدردی با فرزند شهید شهریاری، تقدیم او شود.

سلطانیه گفت: این استاد فیزیك در پایان گفت كه من بعنوان یك متخصص فیزیك هسته ای، عمل زشت ترور دانشمند ایرانی را همواره محكوم كرده و در هر نقطه ای از جهان آنچه را كه رخ داده به گوش دیگران بخصوص دانشمندان سراسر جهان خواهم رساند.

سفیر ایران در آژانس یادآور شد كه این هدیه را روز گذشته برای فرزند شهید شهریاری ارسال كرده است.

شهید مجید شهریاری استاد فیزیك هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی آذرماه سال گذشته توسط عوامل موساد و دستگاه امنیتی انگلیس به شهادت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
نام فرد و کشور اروپایی محرمانه است؟
انسانیت یعنی این. برخورد دوگانه غرب با تروریست واقعا جای تعجب داره.
خدارا شکر میکنم که هنوز وجدانهای بیداری دراروپا وجوددارد و وجدان همه شان نخفته است
آيا نمي توانستيم از اين موضوع و موضوعات مشابه بهره برداري تبليغاتي عليه چهره زشت صهيونيسم نماييم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل