بازدید 17417

وداع جادوگر با تيم ملي، شوك آخر هفته فوتبال ايران

با تمام علاقه و عطش كه در راه رسيدن به تيم ملي دارم نوعي احساس تحميلي مرا رنج مي دهد فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعي را از انتخاب كننده بازيكنان سلب نموده... زماني با حضورم به تيم ملي خدمت مي كردم و امروز با خداحافظي از تيم ملي خدمت بيشتري انجام داده ام.
کد خبر: ۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۵ 09 October 2008
در شرايطي كه پس از ماه‌ها و با توجه به عملكرد منحصر به فرد علي كريمي، علي دايي روز گذشته، او را به تيم ملي دعوت كرد، اين بازيكن تكنيكي كشورمان امروز (پنجشنبه) طي نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال از بازيهاي ملي خداحافظي كرد تا ديگر شاهد حضور جادوگر فوتبال ايران در اردوهاي تيم ملي نباشيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي تابناك، در متن نامه كريمي به كفاشيان آمده است:

"جناب آقاي علي كفاشيان
رياست محترم فدراسيون فوتبال

به اطلاع جنابعالي مي رساند با آنكه بيش از صدبار افتخار پوشيدن پيراهن تيم ملي را داشتم همچنان اين پيراهن برايم عزيز و مقدس است.

اتفاقات چندماه اخير و موانعي كه در راه حضور من در تيم ملي به وجود آمد دور از مهر و محبت و خلوص نيت بوده
."
 
او در ادامه اين نامه به نوعي نحوه دعوتش و فشارهاي رسانه‌ها كه گفته مي‌شود در دعوت مجددش به تيم ملي تاثيرگذار بوده، را در اين تصميم‌ موثر مي خواند و به نوعي علت خداحافظي‌اش را جلوگيري از شكل گيري حواشي مي خواند كه با حضورش در تركيب تيم ملي يا نيمكت‌نشيني يا نظاير آن به واسطه سوابق قبلي، ايجاد مي‌شود و اينچنين ادامه مي دهد:

"امروز احساس مي كنم تيم ملي و گردانندگان آن با نبود اين حقير آرامش و تمركز بهتري براي رساندن تيم ملي به سرمنزل مقصود خواهندداشت.

از اين رو با تمام علاقه و عطش كه در راه رسيدن به تيم ملي دارم نوعي احساس تحميلي مرا رنج مي‌دهد، فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعي را از انتخاب كننده بازيكنان سلب نموده از اين رو باتوجه به جو فعلي ضمن عذرخواهي از مردم خوب و تمامي آنهايي كه با محبت و مهر صادقانه مرا پذيرا شده اند به خاطر مصلحت تيم ملي و با آرزوي توفيق براي دوستان ملي پوش دعاگوي آنان در راه پرفراز و نشيب تا جام جهاني هستم.

اميدوارم جنابعالي و مردم خوب شرايط مرا درك كرده باشند و بدانند كه اين تصميم سخت و مشكل را صرفا به خاطر مصالح تيم ملي گرفته ام.
 

زماني با حضورم به تيم ملي خدمت مي كردم و امروز با خداحافظي از تيم ملي خدمت بيشتري انجام داده ام. به اميد صعود تيم ملي به جام جهاني و خوشحالي تمام ملت عزيز ايران.

علي كريمي بازيكن اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس."
 
قطعاً وداع جادوگر با تيم ملي، شوك آخر هفته فوتبال ايران كه با توجه به مشكلاتي كه ممكن بود براي وي بوجود آيد و به تيم ملي فوتبال تسري پيدا كند، يك حركت مثبت و ارزشمند محسوب مي‌شود كه تغيير نگاه كريمي را پس از حضور در ليگ‌هاي خارجي و بازگشتش به ايران را بيش از گذشته مشهود مي‌سازد.
 
او مهره تاثيرگذاري بود كه در صورت حضور در تركيب و همچنين تاكتيك تيم ملي، مي‌توانست حتي نتايج برخي بازيهاي مقدماتي جام‌جهاني فوتبال 2010 را دستخوش تغيير كند و تعيين‌كننده‌ترين مهره فوتبال ملي ايران باشد كه با شرايط بوجود آمده، اين امكان ارزشمند از دست رفت كه قطعاً اين موضوع تاثيرات خاص خود را در ديدارهاي پيش روي تيم ملي به نمايش خواهد گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل