به‌روز شده در: ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۴۲۰۷۴
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
متاسفانه در سال هاي اخير صدا و سيما به جاي نظارت دقيق و جدي بر روند شکل گيري توليدات نمايشي خود، ساخت اين آثار را به شکل «پيمانکاري» به تهيه کنندگاني واگذار مي کند که صرفا به دنبال کسب سود بيشتر هستند.
کد خبر: ۲۰۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
«صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران» اين روزها با پخش سريالي داستاني، يکي از اشرار باسابقه و شناخته شده جنوب تهران را به عنوان بازيگر مقابل دوربين برده و رسانه ملي را به عرصه هنرنمايي اين فرد معلوم الحال تبديل کرده است.

به گزارش سينما پرس، صدا و سيما که در کلام امام خميني (ره) از آن به عنوان «دانشگاه عمومي» نام برده مي شود؛ در ايام سريالي را پخش مي کند که در آن فردي سابقه دار ايفاي نقش کرده است. برخي از علاقمندان ساکن در يکي از محله هاي جنوب شهر تهران با ديدن تصوير اين فرد در تلويزيون تعجب کرده و طي تماس با سينماپرس مراتب اعتراض خود را به اين موضوع اعلام کرده اند.

طبق اطلاعات رسيده اين فرد که در محل سکونت خود با نام «.... رنگي» شناخته مي شود، در زمينه توزيع و فروش مواد مخدر و مشروبات الکي فردي شناخته شده است و به همين دليل بارها از سوي مسوولان، دستگير شده و به عنوان «شرور سابقه دار» معرفي شده است و حتي از سوي اين مسوولان به مردم محل نيز به شکلي علني معرفي شده است.

معلوم نيست چنين فردي به چه دليل و با چه استدلالي از سوي سازندگان اين اثر معنوي در اين سريال به کار گرفته شده است؟! آيا واقعا صدا و سيما تا اين اندازه با کمبود بازيگر مواجه است که مجبور مي شود به چنين افرادي متوسل شود يا اينکه سازندگان چنين آثاري با اين افراد « سر و سري» دارند و براي جبران زحمات آنها، از اين افراد در سريال ها و فيلم هاي خود استفاده مي کنند؟!

يکي از مخاطبان تلويزيون که از تماشاي اين فرد در تلويزيون دچار تعجب فراوان شده بود، طي تماس با سينما پرس، ضمن انتقاد شديد از مسوولان تلويزيون به دليل عدم کنترل دقيق و صحيح بر توليدات رسانه ملي گفت: « امام خميني (ره) همواره تاکيد داشته اند که ميزان حال فعلي افراد است اما اينکه افرادي با چنين سابقه سياهي در تلويزيون جمهوري اسلامي ايران مقابل دوربين مي روند، باعث مي شود تا از اين حضور سوء استفاده کرده و آن را دليلي موجه بر حمايت دستگاه هاي دولتي از فعاليت هاي خود بدانند و بعضا ادعاي ارتباط با نهادهاي دولتي و تحت حمايت قرار گرفتن از سوي آنها را مطرح کنند. حال آنکه اگر چنين فردي توبه هم کرده باشد، مي توان در پشت صحنه از آن استفاده کرد نه اينکه او را مقابل دوربين برد»!

متاسفانه در سال هاي اخير صدا و سيما به جاي نظارت دقيق و جدي بر روند شکل گيري توليدات نمايشي خود، ساخت اين آثار را به شکل «پيمانکاري» به تهيه کنندگاني واگذار مي کند که صرفا به دنبال کسب سود بيشتر هستند.يکي از راههاي رسيدن به سود بيشتر نيز استفاده از چهره هاي ارزان قيمت و ناشناخته است که معلوم نيست با چه سابقه اي، چه رابطه اي و چگونه به اين تهيه کنندگان معرفي مي شوند؟! مشخصات اين فرد و فيلم مذکور جهت بررسي دستگاه هاي نظارتي در سينماپرس محفوظ است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
11
700
مقصر شماهستيدكه نام سريال ونام شخص رانام نمي بريد.
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
جرا اسم سریال و نمی گید ؟ اسم این شرور چیه که ازادانه می گرده - نکنه فقط یک شایعه است ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
تابناک راست می گه ما هم محل این شرور هستیم نامش هم ح هست که معمولا توی فیلمای تاریخی و دسته چندم سیما حاضر میشه
محمد ج
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
مگر در برنامه رمضان در شبکه 3 نبود که تهیه کننده برنامه مجرم خلافکاری رو از روی فرش قرمز آورد و نشوند روی صندلی مقابل چشمان چند میلیون روزه دار درست قبل اذان. من بدم نمیاد خلاف کنم، به خاطر اینکه تکریم میشم روی فرش قرمز و جلوی دوربین. شما هم به این بازیگر گیر نده لطفا، اون حق داره، تا وقتی صدا و سیما از فرش پهن کنه براشون.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
93
256
چه اشکال داره حداقل حسنش اینه که ظاهر و باطنش یکی است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
ظاهر رو باطن یکی بودن برای خوبان حسن ه .

وگرنه در ظاهر و باطن اراذل بودن چه حسنیه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
116
212
آقا خلاف كار بوده خوب قبول شايد با اين اتفاق آدم درستي بشه و حتي از من وشمائي كه اين مقاله رو نوشتي آدم بهتري بشه چرا هميشه ما ميخوايم افراد خطا كار رو با كنار گذاشتن تنبيه كنيم كه با اين كار از اون
ادم قبلي كه بوده بدتر هم ميشه و به خلافهاي سنگين تري رو مياره به جاي اين كارها بيايم آدم باشيم و از اصلاح شدن كسي ناراحت نشيم اتفاقا با اين اتفاق يك فرصت دوباره به اين بنده خدا داده شده تا وارد اجتماع بشه مثل ما وديگران بهترآدم باشيم دوستان هميشه چماق جواب نميده
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
91
165
آقا شاید با این سریال ایشون هم به راه راست هدایت بشه بده مگه به خدا خیلی کار خوبیه قطعا اون فرد تحت تاثیر مخاطبان و رسانه انسان خوبی خواهد شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
82
164
تودیگه کی هستی ؟شاید همین حرکت سبب اصلاح به گفته شما فرد معلوم الحال شد. چراآبروریزی ؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
69
183
شاید توبه کرده شاید امروز یه آدم دیگه ای شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
66
184
حالا یکی که سابقه داره باید بره بمیره ؟ نمیتونه شغل عوض کنه ؟ نمیتونه کار شرافت مندانه انجام بده ؟ باید حتمی از دزدی و مواد مخدر پول در بیاره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
كسي نگفته بميره ولي نبايد اينجوري بهش بها بدهند !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
92
78
گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
نریمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
65
149
این چه منطقی است که آدم خلافکار تا ابد خلافکار بماند بفرمایید ایشان به چه شکلی وارد اجتماع شود؟
پاسخ ها
برزو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
هیچ مشکلی نیست از اینکه آدم خلاف کار خودشو اصلاح کنه و به جامعه بیاد - اما لازمه که جلوی دوربین بیاد ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
مطمئنی که دیگه خلافکار نیست؟؟
رجبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
33
160
این بنده خدا تو این فیلم که کار خلافی نکرده، رفته فیلم بازی کرده، باید حتما از راه خلاف پول دربیاره؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
7
40
واقعا که!!!
شما رفتید یه خبریو از یه جا کپی کردید
یه ذره تغییر دادید به عنوان خبر گذاشتید!!

بدون اینکه بدونید حتی اون خبر گزاری که شما ازش کپی کردید
یه خبر قدیمی رو پخش کرده
این موضوع برای خرداد 90 بوده!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
9
25
تو فیلم هم همین کارها رو میکنه.یعنی به کارگردان پیشنهاد مواد میکنه.؟شما از کجا میدونید میشه بگید؟خاله زنکی هم حدی داره تابیده جون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
7
53
کدوم بازیگر رو میگید؟
محمد
|
GERMANY
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
10
41
آقايون محترم اگر كمي بيانديشيم بايد ديد كه اين فرد در چه سالي دستگير شده و آيا حبس را كامل گذرانده است يا خير... مثلا اگر اين فرد 10 الي 15 سال پيش دستگير شده باشد خوب هيچ اشكالي ندارد كه فيلم بازي كند چه بسا جاي تقدير هم دارد. ولي اگر اين شخص حدود 2 الي 5 سال پيش دستگير شده باشد جالي سوال اين است كه آيا براي يك فرد شرور فقط 5 سال حبس بريده ميشود؟؟
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
12
18
ظاهرا خلافكاري و طرفداري از خلافكاران يك امر عادي شده ! چه الگويي براي جوانان و نسل آتي ! هر خلافي دوست داري بكن بعدش هم برو هنرپيشه شو تازه كلي طرفدار هم پيدا ميكني ...
رضا قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
18
72
ملاک، " حال " افراد است . شاید "حالش" خوب باشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
27
88
فعلا اين نوشته شما شرارتش از شرارت آن بنده خدا بيشتر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
11
9
من ایشون رو بخوبی می شناسم، چند باری هم در برنامه های خودم از ایشون استفاده کردم. جوان فعالیست که متاسفانه سابقه ی خوبی ندارد، اما بعید میدانم حال هم دست به تخلف بزند. ضمن اینکه ایشون برادری دارند که بسیار شبیه ایشان است ( نام برادرش با ایشان تنها یک "ی" تفاوت دارد) و اکنون هم تا جایی که من می دانم فراری است. به احتمال بسیار زیاد ایشان را با برادرشان اشتباه گرفته باشید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
حالا که مشخص شدون نیست پسر خوب و فعالیه و اگر متنبه نشد می شه باهاش برخورد کرد. این آدما هم باید به جامعه برگردند و شاید در این دانشگاه از من و شما هم بهتر بشن ان شاءا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
2
18
به زودی برنامه بحث وبررسی و تجلیل از عوامل سریال رو هم اجرا می کنن .کی به کیه
فرید فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
20
14
گوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش کنید .................................................... من همیشه یادمه در سال های مدرسه وقتی می خواستند میصر کلاس انتخاب کنند ... ناظم ما ی سیاست جالب داشت ... ازمیون بچه های شیطون و خلاف کار کلاس مبصر انتخاب می شد ..باور کنید تموم شیطونی ها خلاص می شد و مدرسه و کلاس ها نظم می گرفتن ..... مگه نبود بچه هایی که توی ورزش ایران قهرمان می شدن و بعد خلاف کار و هزار کار دیگه می کردن .... من با این کار خیلی موافق هستم ... فرید فرزانه از اصفهان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
همچین گفتی گوش کنید فکر کردم میخوای بخش دوم نظریه نسبیت رو مطرح کنی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
11
90
ای مالک! اگر شخصی را دیدی که در شب گناهی مرتکب شد فردا او را با آن چشم منگر. شاید سحر توبه کرده باشد.
مولای علی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
بله با دید منفی نباید نگریست اما نباید تیغ هم به دست او داد
حعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
7
31
با سلام
دوست گرامي طوري مطلب نوشتيد مثل اينكه سايربازيگران معصوم هستند مگر اينهايي كه چندين ساله تو سيما عرض اندام مي كنند سابقه خوبي دارند . مگر با نقش هاي تلويزيوني مي توان افراد را تشخيص داد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
بحثی بر سر نقشی که بازی کرده نیست بلکه آن آقا یک فرد شرور و قاچاقچی شناخته شده است ابتدا باید سابقه خود را با عملکرد های مثبت خود عوض کند و سپس انتظار پذیرفته شدن از طرف جامعه را داشته باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
5
14
شايد اين بنده خدا توبه كرده باشد و خواسته آدم بشه و براي ادامه زندگي با ابرو شغل بازيگري رو انتخاب كرده . شما چرا انقدر بدبينانه به موضوع نگاه ميكنيد ايتدا تحقيق كنيد سپس نتايج تحقيقتان را بنويسيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
آیا شما تحقیق کرده اید و مطمئنید که طرف ایده اش عوض شده است اگر فردا روز از این معروفیت خود و در واقع از سرمایه من و شما سوء استفاده کنه چه پاسخی دارید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
5
9
مشکل ما اینه که با گذشته افراد اونو می سنجیم . انسانها عوض میشوند.
آفرین به این کارگردان که شاید بتونه راه و مسیر یه نفرو عوض کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
رسانه ملی سرمایه یک ملت است نه ملک خصوصی یک کارگردان که هر که را خواست نمایش بدهد آن فرد هم تا زمانی که پشیمانی خودش را ثابت نکرده نباید وارد این رسانه می شد
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
8
21
حر بن یزید ریاحی هم تا قبل از عاشورا ادم شروری بود ولی توبه کرد والان من وشما به زیارت قبرش می رویم وکاری را انجام داد که خیلی از خواص ودعوت کنندگان امام حسین(ع) جرات انجامش را نداشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
حر آدم شرور نبود بلکه گوش به فرمان مافوق خودش و در واقع یک سرباز مطیع بود و زمانی که ظلم در حق خاندان امام حسین را به چشم دید واقعیت بر او روشن شد و مسیرش را تغییر داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
7
22
با این حساب اگه شما بودید روز عاشورا حر رو از سپاه امام حسین بیرون می کردید ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
حر توبه خودشو علنی کرد و امام حسین هم من و شما نبود که احساسی عمل کنه اون اشرف مخلوقات بود و مطمئن بود که حر اصلاح شده است آیا شما مطمئنید که این فرد اصلاح شده است؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
8
2
شما اگه قصد تغییر دادن طرف رو دارید مثلا . اونو تو پشت صحنه یا یه جای دیگه میاوردید نه بازیگر و این کار شخصیت بازیگرارو میبره زیر سوال
بعد از اون کم کم از کیفیت نقش زیبای بازیگری کاسته میشه . اصلا درست نیست . ش
تلنگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
5
11
بد نیست چشمانمان را باز کنیم .شاید همین کار او را از تاریکی بیرون بیاره و آدم مفیدی بشه . تو که نظر میدی مطمن هستی خودت تا به حال گناه نکردی .تو این مملکت خیلی ها بودند خوب بودن و بد شدند و بد بودند و خوب شدند .بهتره به خودمون رجوع کنیم خدا نیستیم که درایم قضاوت میکنیم . شاید او به یک شبه آدم بشه من و شما چی ؟؟؟؟؟؟ آیا آدم شدیم؟؟
پاسخ ها
هوتن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
من هم خلاف کردم اما دیگه ساقی محل نبودم و تو محل مواد پخش نکردم!!! اگی قراره هر کی خلاف کرد ازش بگذرن و بعد بیاد تو تلویزیون سریال بازی کنه که دیگه وا وی لا می شه!!!
این همه آدم خوب هستن که تو تلویزیون راهشون نمی دن اون موقع یک آدم با این سابقه میاد تو یک سریال بازی می کنه و همه شروع میکنن به دلسوزی!
خلاف داریم تا خلاف
کی گفته این آدم توبه کرده و از کارهای گذشته پشیمونه؟
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
1
3
یعنی هیچ کدوم از شما تهرانی ها اسم و رسم این بازیگر را نمی دانید که به بقیه هم بگویید؟! می خواهید بگویید که همه تان در شمال و غرب تهران ساکنید و تا به حال خبری از اشرار سابقه دار شوش و مولوی و راه آهن ندارید؟!
بابا یک ذره به مغزتان فشا بیاورید، ما خیلی در کف هستیم (تو کفیم)!
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
0
1
برای هر کاری باید شایستگی و تخصص داشت . خیلی از جوانهای سالم دلشون می خواد هنرپیشه بشن . ولی صدا و سیما از اونها نمی تونه استفاده بکنه . اگر فردی شرور بوده باید فرصت اصلاح به اون داد نه اینکه در اثر هنری از او استفاده کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
2
2
ای آقا اینقدر از ما آدمها ظاهرا خوب هستیم که اگر کسی باطن ما را ببینند وحشت میکنند حالا این بنده خدا که ظاهرش معلومه حداقل معلومه که چه کاره هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
0
9
این آقا سه کوچه اون ور ما ساکنه و سالها شرارت کرده.... خودش و برادرانش همیشه آرامش رو از محل می گرفتن، اهل همه جور خلافی هم بودن ، الان داداش کوچیک به جرم شراکت در قتل زندانه داداش وسطیه فراریه ، و داداش بزرگتر که از همه بدتر بود بازیگر سیما!!
خودتون رو بذارید به جای خانواده هایی که پسرا و دختراشون از این مرد صدمه دیدن ، بعد قضاوت کنید!!
امير سرزمين صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
3
1
اگه با اين كار فرد شرور به راه درست كشيده بشه چه اشكالي داره بازي كنه ؟به نظر من هر آدمي خطا ميكنه قرار نيست كه براي هميشه از زندگي محروم بشه
ناشناس
|
CANADA
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
0
7
حضرت علی (ع) می فرماید ای مالک اگر کسی را امروز گناهکار یافتی ،فردا به چشم گناهکار به منگر ،شاید که توبه کرده باشد.
آیا نظر دین و فرهنگ ما ایرانیان برخورد حذفی برای همیشه است.یا طبق نظر امام راحل ملاک حال افراد است.اگر اعمال او ادامه دارد باید جلوی او گرفته شود.ولی اگر تواب است چرا!!؟؟
همین نماز ما با رحمان و رحیم وصفات رحمت خداوندپوشش داده شده است.نمازی که حداقل به صورت یومیه در 12 رکعت آن این صفات را به مرات وکرات تکرار می کنیم.
كف كرده
|
GERMANY
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
1
13
بجون مادرم تا حالا اينجوري كپ نكرده بودم با خوندن بعضي كامنتها شاخ كه سهله چنار رو سرم سبز شد..ههه ههه ههه خلافكارها رو براي ارشاد بازيگر بكنيم و بازيگرهاي خاطي رو ممنوع التصوير..اول مرغ بوده يا تخم مرغ؟؟؟؟به اين ميگن نمونه اي از هوش و ذكاوت ايرانيها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
1
11
من با دوستانی که بازیگری این فرد را تأیید می کنند مخالفم. پخش مواد مخدر و مشروبات الکلی گناه کوچکی نیست که بخواهد به این راحتی نادیده گرفته شود. چه زندگی هایی که ممکن است با همین موادی که این آقا توزیع می کرده نابود شده باشد. کاری که این آقا می کرده یک گناه اجتماعی بوده نه یک گناه در حریم خصوصی و تا جایی که من می دونم ائمه معصومین علیهم السلام از جمله حضرت امیر المومنین علی علیه السلام بیشتر روی پرده پوشی در مورد گناهان مخفیانه تاکید داشته اند. تا اون جایی که من می دونم چنین افرادی در طول تاریخ وقتی واقعا توبه کار بوده باشند از محلی که در آن خلاف می کرده اند کوچ می کردند تا دیگر کسی آن ها را نشناسد و بتوانند با یک زندگی جدید گناهان خود را کمرنگ کنند.
در مذمت این اقدام صدا و سیما همین بس که اهالی آن محله با دیدن این فرد پشتشان لرزیده و تجدید خاطره ی خلاف های او آرامش را از آن ها گرفته.
آرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
4
0
بهتره در خفا این مسئله را بررسی می کردید. با انتشار این مطلب کار درستی انجام ندادید. گناه شما کمتر از گناه او نیست زیرا می گوید حالا که همه ایران من را می شناسند چرا راهم را تغییر بدهم و به کارهای گذشته خود ادامه می دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
3
10
مایه تاسف است و باعث بد آموزی برای آن دسته از جوانان ونوجوانان جنوب شهر است که با عملکرد آین آقا از قبل آشنایی داشته اند و قطعا از عملکرد این شخص الگو برداری خواهند نمود
نام:
ایمیل:
* نظر: