بازدید 23417

اعلام جزئیات محرومیت شیث و نصرتی

کد خبر: ۲۰۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸ 27 November 2011
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص بازیکنان خاطی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل داماش گیلان مرتکب متخلف شده بودند را پس از نزدیک به یک ماه اعلام کرد که براین اساس هر دو بازیکن مجموعا 30 ماه از حضور در میادین محروم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص محمد نصرتی و شیث رضایی اعلام کرد که بر مبنای این رای شیث رضایی به 30 میلیون تومان جریمه و 20 ماه محرومیت (چهار ماه برای ارتکاب عمل زننده و 16 ماه برای جریحه‌دار نمودن اخلاق عمومی) محکوم شده و برای محمد نصرتی نیز 30 میلیون تومان جریمه و 10 ماه محرومیت (چهار ماه ارتکاب عمل زننده و 6 ماه برای جریحه دار شدن اخلاق عمومی) در نظر گرفته شده است.

پیش از این باشگاه پرسپولیس شیث رضایی را 300 میلیون تومان جریمه و از همراهی تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل جاری محروم کرده و برای محمد نصرتی جریمه‌ای 250 میلیون تومانی و محرومیت تا نیم فصل را در نظر گرفته بود.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل سهل انگاری مسئولان این باشگاه در انجام امور فرهنگی که موجب بروز رفتارهای زشت توسط بازیکنان این تیم شده، 20 میلیون تومان جریمه نقدی شده است.

در جریان دیدار داماش گیلان - پرسپولیس محمد نصرتی و شیث رضایی پس از به ثمر رسیدن گل‌های اول و دوم پرسپولیس حرکاتی را انجام دادند که جرایم انضباطی را برای آنها به دنبال داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
دمشون گرم. با اینکه کمشون هست ولی بازم از هیچی بهتره. ولی مشخصه هواشون رو داشتن
متاسفم برای کمیته انظباطی باید این اقایون با اخلاق فوتبالی حداقل تا اخر عمرشون حتی از حضور در ورزشگاه محروم میشدند
یک دفعه بگین بخشیده شدن دیگه!!!!!!!!
باید برای همیشه محرومشون میکردند
به نظر شما 30میلیون تومن واسه اینا پوله؟
والا حرکت نصرتی خیلی ضایع و تابلو بود به نطرم جای نصرتی و شیث بایستی عوض بشه
حكمشون عادلانه نيست
بايد مادام العمر محروم مي شدند
واقعا متاسفم برای مسئولین فوتبال کشور چون واقعا این حقشون نبود نه بخاطر اینکه پرسپولیسی هستم وقصد دفاع از بازیکنان تیم مورد علاقه ام.چشمتون رو باز کنین آقایان مسئول فوتبال مملکت؟
من که شک دارم تو تاثیر این جریمه دراصلاح شدن اخلاق در فوتبال ما... ریشه خرابه تابنک
تا زمانیکه فوتبال با قراردادهای ملیاردی غیرمتعارف با حقوق بقیه ملت مواجه است فساد و ناهنجاری ریشه کن نمیشود کناه فوتبالیستها نیست گناه از این سفره گسترده از بیت المال است!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار