بازدید 22696

جانشین شهید تهرانی مقدم منصوب شد

شهید تهرانی مقدم فردی منحصر به فرد بود آن هم به دلیل تجربیات گرانبهایی که در دوران دفاع مقدس داشت.
کد خبر: ۲۰۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۴ 23 November 2011
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه مسئول جدید جهاد خوکفایی منصوب شده است، گفت: فعالیت‌های شهید تهرانی‌مقدم در جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت و نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، سرلشکر پاسدار محمد‌علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش پیام ماندگار که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در سالن جابر‌بن‌حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران و با تشکر از دانشجویانی که از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه حمایت کردند، گفت: انصافا شهادت شهید تهرانی مقدم دردناک بود.

وی افزود: شهید تهرانی مقدم فردی منحصر به فرد بود آن هم به دلیل تجربیات گرانبهایی که در دوران دفاع مقدس داشت.
 
سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد: شهید تهرانی‌مقدم در یک موضوع خاص دفاعی تبحر داشت و چند سالی بود که به شدت در راستای این موضوع دفاعی فعالیت می‌کرد و شبانه‌روزی گام‌های بزرگی در این راستا برداشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: به اطلاع می‌رسانم که حدود ۱۰ روز پیش جلسه‌ای با سردار شهید تهرانی مقدم داشته‌ام و وی آخرین فناوری و تکنولوژی را که به نتیجه رسانده بود با خوشحالی اعلام کرد و این گونه مطرح کرد که تمامی فعالیت‌های این فناوری انجام شده و آماده تست‌نهایی است.

وی در ادامه گفت: کاری که شهید تهرانی مقدم انجام می‌داد دارای فناوری‌های مختلفی بود و پروژه‌هایش نیاز به اقدامات متعددی داشت.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم در صنایع مختلف به فناوری‌های روز دنیا رسیده بود که به دلیل شرایط امنیتی و حفاظتی نمی‌توان آنها را اکنون بیان کرد و انشاء الله این فعالیت‌ها در جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت و نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: به استحضار می‌رسانم که این حادثه براثر مسائل طبیعی بود و دشمن در آن دستی نداشت که البته رژیم صهیونیستی به دنبال فرصت‌طلبی بود تا این حادثه را به نفع خود رقم بزند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: تنها در یک بخش برخی نیروهای سپاه پاسداران به شهادت رسیده‌اند و به حمد‌الله نیروهای طراح و علمی که فناوری‌های مختلف را مدنظر دارند حضور داشته و با سازمان‌دهی جدید فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مسئولیت جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برعهده یکی از برادران بسیار خوش‌فکر و بسیجی اعطا شده که در آینده نزدیک ثمره فعالیت‌های این بخش را شاهد خواهیم بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل