بازدید 14455

درگذشت یکی از اعضای دفتر امام خمینی(ره)

کد خبر: ۲۰۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲ 23 November 2011
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین شریعتی مشهور به شیخ‌الشریعه، از اعضای دفتر امام، صبح دیروز به دلیل ایست تنفسی، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش جماران مرحوم شریعتی، از یاران و همراهان امام خمینی در قم، نجف و تهران و از افراد موثر در دوران مبارزه با رژیم پهلوی بود که پس از پیروزی انقلاب در کنار یادگار امام مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد خمینی در دفتر رهبر کبیر انقلاب فعالیت می‌کرد.

وی پس از ارتحال امام، همچنان به عنوان یکی از اعضای فعال دفتر امام باقی ماند و به خصوص در تنظیم و انتشار صحیفه 22جلدی امام و تدوین آثار مربوط به رهبر کبیر انقلاب، همکاری نزدیک و موثر با موسسه تنظیم و نشر آثار امام داشت. پیکر مرحوم شریعتی، امروز (چهارشنبه دوم آذر)، ساعت 8:30 صبح، از مقابل حسینیه شماره یک جماران تشییع خواهد شد.

پیام تسلیت سید حسن خمینی برای درگذشت شیخ حسین شریعتی

در همین حال حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل در پیامی، درگذشت حاج شیخ محمدحسین شریعتی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

درگذشت یار و یاور روزگار غربت امام خمینی، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدحسین شریعتی (رحمه‌الله‌علیه) که عمر با برکت خویش را در همراهی و دفاع از امام عظیم‌الشأن و آرمان‌های ایشان سپری نمود بی‌شک ضایعه‌ای دردناک برای دوستان و آشنایان اوست.

این مجاهد سال‌های سخت مبارزه و تبعید، در حالی از میان ما به جوار رحمت حق تعالی راهی شد که کوله‌باری از خاطره و صداقت و سلامت را به همراه داشت. رفاقت مرحوم شریعتی با یادگار امام (ره) و ایستادگی او بر این امر و همراهی و همدلی ایشان با بیت امام راحل، همیشه در یاد‌ها باقی است.

اینجانب درگذشت این سرباز بی‌ادعای امام زمان (عج) و این همراه همیشگی امام را خدمت خانواده ایشان، فرزندان و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار