بازدید 23875

آذربایجان؛ همزمان امنیت ایران و ترکیه را نشانه رفته است

مقامات عالی‌رتبه حکومت و نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان در هتل «رامادا»ی گنجه با رهبران پژاک دیدار کرده اند. نفر دوم «پ.ک.ک» هم از جمله مهمانان مقامات آذربایجان بوده‌اند / گزارش‌ها حاکی است که عملیات ترور دانشمندان ایرانی در این کشور با همکاری کشورهایی خاص سازماندهی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶ 22 November 2011
سرویس سیاست خارجی ـ مقامات عالی‌رتبه حکومت و نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان در هتل «رامادا»ی گنجه با رهبران پژاک دیدار کردند.

بنا بر این گزارش، به دنبال افشاگری «تابناک» نسبت به سکونت اعضای منافقین و «پ.ک.ک» در خاک جمهوری آذربایجان، اخبار جدید دریافتی، حکایت از نفوذ و حضور این گروهک‌ها در میان دولتمردان این کشور است.

شمار بسیاری از ساکنین شهر گنجه جمهوری آذربایجان با تأیید این خبر از دیدارهای پی در پی مقامات عالی‌رتبه حکومت و نیروهای امنیتی آذربایجان با رهبران «پژاک» در هتل رامادای این شهر خبر دادند و افزوده‌اند: هر شهروند گنجه‌ای، می‌داند که نیروهای تروریستی «پ‌.ک‌.ک» و «پژاک» در کدام یک از مناطق گنجه مستقر شده‌اند. این افراد نبض اقتصادی گنجه را دارند و با پرداخت رشوه به حکام باکو، دو بازار تجاری این شهر را در اختیار گرفته‌اند و آنهایی که به دروغ از تعصب به آذری بودن دم می‌زنند، چرا نبض اقتصاد امروز گنجه و فردای آذربایجان را در اختیار پژاک می‌‌گذارند.

بنابراین، حکومت جمهوری آذربایجان باید پاسخگو باشد که آیا پنهان نگه داشتن خبر سفر نفر دوم تشکیلات تروریستی «پ‌.ک‌.ک» به جمهوری آذربایجان، نشان‌دهنده حمایت برخی مقام‌های رسمی این کشور از این تشکیلات تروریستی نیست؟

یادآوری می‌شود، «مراد کارایل»، نفر دوم تشکیلات تروریستی «پ‌.ک‌.ک» در ماه سپتامبر سال گذشته به شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان سفر کرد. وی با اقامت در هتل ‌«‌Hyatt Regency» با یکی از مقام‌های آذربایجانی و نیز یکی از دیپلمات‌های ارشد سفارت رژیم صهیونیستی در باکو دیدار کرد.

پس از آن نیز رئیس «پ‌.ک‌.ک»، سلسله دیدارهایی مخفی از باکو داشت و حتی در یکی از رستوران‌های باکو با یک مقام بلندپایه آذربایجانی و نیز آرتور لنگ، سفیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگوهای طولانی داشت.

با توجه این مطالب، لازم است دولت باکو به این پرسش‌های پاسخ دهد:

ــ دلیل این همه دشمنی دولت جمهوری آذربایجان با ایران چیست؟

ــ دلیل حمایت از گروه‌های تروریستی توسط حکام آذری چیست؟

ــ آیا جمهوری آذربایجان در صدد پذیرفتن مسئولیت مورد نظر صهیونیست‌ها بر دوش خودش است؟

ــ آیا این بار کمپ اشرف دیگری، در جمهوری آذربایجان شکل می‌گیرد؟

در حالی که همه کشورها در صدد برائت جستن از تروریست‌هایی همچون منافقین و «پ‌.ک‌.ک» و «پژاک» هستند، چرا حکومت آذربایجان زیر بار این مسئولیت رفته است؟ آیا این مسئولیت با خطر افتادن منافع دولتمردان ارتباط ندارد؟

البته طبیعی است که حضور «پ‌.ک‌.ک» و «پژاک» در جمهوری آذربایجان با خواست صهیونیست‌ها صورت گرفته و آنان همان گونه که پیش از این از جمهوری آذربایجان به عنوان محل آموزش و مذاکره با قاتلین دانشمندان هسته‌ای ایران استفاده کرده‌اند، این بار نیز در صددند با استقرار «پ‌.ک‌.ک» و «پژاک» در جمهوری آذربایجان اهداف ضد ایرانی و ضد اسلامی خود را دنبال کنند؛ افزون بر اینکه تیره شدن روابط ترکیه و اسرائیل نیز، آنان را به این کار ترغیب کرده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار