بازدید 55720

جنایت هولناک در خیابان قعله مرغی

مرد جنایتکار برای اینکه فرزندانش هنگام آتش سوزی فرار نکنند یکی از کودکان را میان پای خود قرار داده و دست کودک دیگر را محکم نگه داشته است. همچنین دو کودک جزو دانش آموزان ممتاز بودند.
کد خبر: ۲۰۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴ 22 November 2011
پدر معتاد پس از آتش زدن دو دختر خردسالش خود را به آتش کشید.

به گزارش مهر سرگرد حجت الله مرادی رئیس کلانتری 161 ابوذر جزئیات قتل دو کودک توسط پدرشان را تشریح کرد. حدود ساعت 8 شب گذشته وقوع یک مورد آتش سوزی در خیابان قعله مرغی به ماموران پلیس اطلاع داده شد. پس از حضور ماموران در صحنه آتش سوزی و اطفای حریق ماموران کلانتری در یکی از اتاقها با سه جسد سوخته رو برو شدند. پس از بررسی های بیشتر مشخص شد یکی از اجساد مرد و دو جسد دیگر دو دوختر بچه بودند.

در ادامه با تحقیقات تخصصی هویت احمد صاحبخانه و تینا 9 ساله و مبینا 8 ساله شناسایی شد. بااعلام نظر کارشناسان آتش نشانی مبنی بر حریق عمدی تحقیقات وارد فاز جدیدی شد.

ماموران با بررسی سابقه زندگی احمد متوجه شدند او هشت ماه قبل در جریان درگیری با همسرش او را به شدت مجروح کرده و سپس اقدام به خود زنی کرده است. اما احمد با ابراز پشیمانی و دادن تعهد قول داده بود دیگر همسر و فرزندانش را مورد آزار و اذیت قرار ندهد.

ماموران کلانتری با مراجعه به همسایه ها و پرس و جو متوجه شدند هرگاه همسر مرد معتاد سرکار بوده است او با فحاشی کودکان را مورد ضرب و شتم قرار می داده است. یکی از همسایه ها در این باره گفت: صبح بار دیگر احمد کودکانش را به باد کتک و فحاشی گرفته بود. ابتدا اعتنایی به موضوع نکردیم اما پس از مدتی متوجه دود و آتش سوزی شدیم.

ماموران در ادامه با برسی اجساد متوجه شدند مرد جنایتکار برای اینکه فرزندانش هنگام آتش سوزی فرار نکنند یکی از کودکان را میان پای خود قرار داده و دست کودک دیگر را محکم نگه داشته است. همچنین دو کودک جزو دانش آموزان ممتاز بودند.

سرگرد مرادی در پایان گفت: با حضور شاهنگیان بازپرس ویژه قتل اجساد به پزشکی قانونی منتقل و پرنده نیز برای بررسی بیشتر با دایره ویژه قتل پلیس آگاهی ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۵
لعنت خدا بر این نامرد
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
به حتم این فرد هنگام ارتکاب این عمل در سلامت روانی قرار نداشته و تحت تاثیر مواد بوده است پس انقدر خودتان را ناراحت نکنید. باز هم می رسیم به این سوال همیشگی:
علت معتاد شدن این مرد چیست؟ بیابید پرتغال فروش را.
ن.ش.ل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
لعنت خدا بر تمامي قاچاقچيان و تهيه كنندگان مواد مخدر كه اينگونه فجايع را زمينه سازي مي كنند!!!!!!!!!!!!و لعنت خدا بر افراد بي اراده و بوالهوس كه خود را اسير اين مواد شيطاني مي كنند!!!!!!!!!!
لعنت خدا بر این پدر ستمکار و بر همه قاچاقچیان مواد مخدر
واقعا هولناکه یه فاجعه است
ای کاش از گریه کاری ساخته بود!
اي خدا!
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
,وقتي طلاق امري زشت و بسيار سخت است اين نتايج را دارد
پاسخ ها
ديدم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
آخه كجاي اين خبر از طلاق چيزي نوشته شده كه شما نظر پراكني مي فرمائيد.
بله طلاق شايسته خانواده نيست ولي بايد توجه كنيم اين موضوع كاربردي دارد كه در قانون ديده شده است كه اگر اين خانواده با طلاق از هم جدا مي شدند و بچه ها به دليل بد سرپرستي پدر به مادرشان سپرده مي شد شايد اين اتفاق نمي افتاد به هر حال بسيار متاسف شدم
اینم ایران ... خیلی باحالیم
قوانین بایستی بازنگری شود سپردن کودکان ب این مردان واقعا" خطرناک هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
هیچ دادگاهی سرپرستی کودک رو به مرد معتاد روانی معلوم الحالی مثل ایشون نمیده!!!
کاش طلاق گرفته بودن مردک ابله حداقل خودشو تنها از بین میبرد یا با آتیش یا مواد نه کودکان معصومشو.
خدا لعنتش کنه
وقتی به زور دو نفرو میخواین زیر یک سقف نگه دارین همین میشه.
خدای من این دو تا طفل معصوما چه گناهی داشتن؟؟مردک روانی جاش تو تیمارستان بوده،،خیلی متاسفم برای فرشته کوچولوها.
اعتیاد بلای "فاجعه آمیز" امروز ما ایرانی هاست. روی سخنم با همه آنهایی ست که به علوم انسانی به دیده علومی کم ارزش نگاه میکنند. اگر یک مهندس عمران طرح ساختمانی ضد زلزله را به اجرا میگذاره، و اگر محقق پزشکی به درمان سرطان و کاهش مرگ و میر کمک میکنه(که البته در جای خود جای تقدیر داره) پرسش اینجاست آیا مهار میل روزافزون جامعه به اعتیاد که یکی از دغدغه های مهم قرن 21 در کنار پدیده جنگ، تروریسم و قاچاق انسان قرار میگیره نیازمند متخصصین علوم انسانی نیست؟

در همه سالهای آموزش چنان بر سر علوم انسانی کوفته ایم که هر فردی با ضریب هوشی و تلاش بالا به سوی این رشته ها برود گویی از سر ناتوانی اوست!! به خودمان بیاییم جامعه نیازمند سرمایه گذاری های علمی و اجرایی در زمینه علوم انسانی است.
در آلمان اگه همچین اتفاقی بیفته و همسایه از قبل در جریان مشکلات آن خانواده باشند آنها هم در این جنایت تا حدی مقصر شناخته می شوند. شاید اگه همسایه ها پیگیری می کردند الان اون دو بیگناه زنده بودند.
تعهد داده بوده كه ديگه ضرب و شتم نكنه؟؟/

خدا مي دونه مادر بيچاره اين بچه ها چقدر تلاش كرده بوده كه حضانت بچه هارو بگيره و بره اما قوانين ما مانعش شده و حالا بايد بشينه جسد سوخته ي جگر گوشه هاشو نگاه كنه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
وقتی قوانین اجتماعی ما آنقدر ضعیف هستن که فقط مرد را برای حضانت می شناسند حتی اگر حیوانی مثل این آدم باشد، بعد به قوانین اجتماعی غرب خرده میگیریم.
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
وقتی بچه دار شدن به این راحتی و بدون کنترل است عاقبت همین میشه.کسی که پول نداره نباید بچه دار بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
دوست عزيز در خبر اومده كه مادر بچه ها رفته بوده سر كار نه اينكه طلاق گرفته تا نياز به گرفتن حضانت باشه
حيوان كه حتما در جنگل نيست و روي چهار پايش راه نميرود!گاهي در همين شهر قشنگ حيواناتي بس درنده تر وجود دارند...
واقعا ناراحت شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
حیوان زبان بسته چه گناهی داره بگو شیطان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
چرا به اینطور آدمها میگید حیوان؟ شما بچه یک حیوان رو ازش بگیرید ببینید چه بلایی سر شما میاره
حيوان ازين پدر؟؟؟ خيلي خيلي بهتره. حيف ازون طفل معصوم ها
اين فجايع بايد ريشه يابي و كارشناسي گردند. واقعا اين وقايع هولناك خبر از طوفاني بودن وضعيت تربيتي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي و ... دارد كه اگر درمان نشود متاسفانه خانواده هاي ديگري را نيز درگير خواهد كرد. اگر مساله اي به اين بزرگي ريشه يابي نگردد تبديل به يك امر عادي و معمولي مثل اعتياد و اسدپاشي و نزاع خياباني و ... شده و ديگر نمي توان جلوي آنها را گرفت.
مطمئنا مسببین این حادثه دردناک به جز پدر و مادر این بچه های معصوم و بی پناه ، بعضی مسئولین هستند که از فقر و بدبختی بسیاری از مردم که باخبر هم هستند ولی کاری نمی کنند
خدايا تو را شكر ميگوييم به سبب آنچه آرزو كرديم و با رحمت بي منتهايت به ما بخشيدي و آنچه آرزو كرديم و با حكمتت به صلاحمان ندانستي و در حسرتمان گذاشتي...

چرا ما آدمها قدر نعمتهاي خدا رو نمي دونيم و از لحظاتمون لذت نميبريم... چرا بايد اينقدر نادان باشيم كه عزيزترين آفريده پروردگار رو كه كودك معصومي هستش كه با وجود خودمون خلقش كرده اينطوري از بين ببريم...

خداياااااااا
حيف اون دو تا دختر بچه نازنين و معصوم كه چنين پدري داشتند
همسایگان و زن این مردجنایتکار هم در این جنایت شریک هستند؛چون با وجود اینکه میدونستن این مرد هر روز بچه ها رو شکنجه میکنه،اما به مراجع انتظامی و قضایی خبر نمیدادند!!! شاید اگر قبل از اینها خبر شکنجه بچه ها به مراجع انتظامی و قضایی میرسید،الان پدر این کودکان معصوم در زندان و خود این کودکان رنده بودند.
حضرت رسول اکرم(ص) فرموده اند: کلکم راع و کلکم مسئول عن الرعیه؛ یعنی همه مردم نگهبان و مسئول جامعه هستند... کاش همسایگان و مادر این کودکان در اجرای مسئولیتشون که معرفی این فرد سنگدل بود کوتاهی نمیکردند.
ایا معتاد مجرم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
كدام قوانين از كودكان و زنان حمايت مي كند كه اطلاع بدهند مگر نهادي براي برخورد با اين اقدامات داريم
خيلي درد ناك بود.براي اين دختر بچه ها سوختيم! اين هم يكي از عواقب اشتغال خانمها و بيكاري آقايان! عوض شدن نقشا ميتواند زمينه ايجاد اختلالات رواني،اعتياد و جنون شود.
این اتفاقات جز آبروریزی برای ما که در خارج کشور رفت و آمد داریم چیزی جز شرمندگی و در داخل جز افسردگی بیشتر ندارد.
خدا خدا خدا خدا خدا، عجب صبري داري!!!
ریشه ی این مشکلات اعتیاد و فقر است. اگر اینها نباشند چنایات با این هولناکی پیش نمیاد
واقعا جای تاسف است
سكوتم رسا تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
احتمالا آن همسایه ها هم هنگام شنیدن کتک کاری ها و فحاشی های پدر معتاد همین فکر را می کردند.
.
.
.
.
.
چرا قاضي ، حضانت فرزندان را مجددا به در تفويض نموده؟
.
.
چرا دستور بررسي روانشانسانه صلاحيت والدين توسط قاضي به روانشناسان صادر نشده بود؟
.
.
متاسفانه هیچ ارگان و یا سازمانی نیست که تحقیق کنه که چرا اینگونه جرائم در کشور در حال زیاد شدنه (چه عواملی سبب بروز خود کشی ، جنون ، کشتن اقوام درجه یک ، دزدی ، فحشا و خیلی چیزهای دیگرمیشه )
واقعآ تاسف برای این مملکت این فرهنگ و این جامعه
خدا به همه بچه هاي آدماي معتاد رحم كنه. آخه تا كي بايد شاهد جنايتهاي اين معتادها باشيم و به روي خودمون نياريم. واقعا قانون نمي خواد واسه اين افراد و جلوگيري از جناياتشون فكري كنه و حداقل بچه ها رو از دست اين نامرداي بي غيرت نجات بده؟ تابي تورو خدا صدامونو به مسوولين برسون
خداياعاقبت اين قوم راختم به خير كن جز گريه كاري نميشه كرد
چرا ما قانون حمایت از کودکان نداریم
چرا 2 تا بچه معصوم باید دست این حیوون باشند
تا شاهد دستگیری و اعدام قاچاقچیان مواد مخدر و حتی خرده فروشان مانند بیشتر کشورها نباشیم همواره انتظار چنین اخبار هولناکی را داشتیم و خواهیم داشت....
چرا تهرانو اینقدر بزرگ کردین که دیگه هیچ جوری نمیشه جمعش کنید
به قول حضرت امام (ره) انبیاء آمده اند این حیوان دو پا را انسان کنند.

ولی این آقا حیوان بود و حیوان مرد
وای به اعمالش در آن دنیا
کی به کیه ؟ همین الان می شناسم کسی رو که هر لحظه احتمال این کار ازش می ره اما متاسفانه تو مملکت ما برای اظهار نظر پیشگیری می کنند اما برای جرم و جنایت تا اتفاق نیفته هیچ کس کاری نمی تونه بکنه!
انشاءا... اين نامرد تا ابد در آتش جهنم بسوزد
دین و تمدن و فرهنگ ما بهترینه.
این جنایت ثمره ی بی دینی و بی فرهنگی یک شخصه. البته امثال این حیوون دارن زیاد میشن. نه به خاطر اینکه مملکت ما فرهنگ نداره بلکه به خاطر اینه که اینا از دین و فرهنگمون فاصله گرفتن.
من هنوز از شوک دیدن کلیپی که یک پدر ایرانی سه دختر بی گناه خود را با تفنگ به قتل رساند خارج نشدم که این خبر بد راخواندم.امیدوارم هرگز چنین رفتارهایی تکرارنشود
اين يك حدس پليسي است..اما .خدايا
ما را به حال خود رها نكن.
خدا کنه اونایی که خبرهای مشابه این خبر رو که در کشورهای دیگه اتفاق می افته، تو بوق و کرنا می کنند، با خوندن این اخبار به خودشون بیان و به جای قیل و قال فکری برای معضلات این مملکت بکنند
چرا جائی نیست که فرزندانی که از طرف پدر و مادر مورد ظلم واقع میشن بتونن به آنجا مراجعه کنن ؟
در خیلی از موارد عمرانی، تکنولوژی، بهداشتی، پزشکی، زیرزمین، روی زمین، فضا و .... پیشرفت کردیم ولی خدا وکیلی در اخلاق، مردم داری، احترام به مردم و اهل خانواده و ...، توجه به اصول اولیه اجتماعی مثل رعایت حقوق هم نوع و دیگر شهروندان، به کار نبردن الفاظ رکیک در جامعه، و... کم شدن اعتیاد و معتادان، دعوا نکردن در خیابان و حتی داخل منزل، درست رانندگی کردن، و..... اصلا کار نکرده ایم. مسئول این نابسامانی ها کیست؟ پدر، مادر، فرهنگیان، اساتید و مربیان، هنرمندان و نویسندگان، روحانیون، مسئولین مساجد و .... همه مقصرند خداوند از حقوقی که این افراد نسبت به جامعه دارند نمی گذرد. خبر تلخ و دردآور بود. قبلا هم شبیه این مورد را بسیار داشته ایم.
فرهنگ ایران به ارتقاء اعلای خود دارد نزدیک میشود . صبر پیشه کنید . از این هم بهتر میشود.
با سلام. من كارم طوريه كه زياد با مسائل پرونده هاي طلاق و اين جور مسائل برخورد ميكنم خواستم بگم تو قانون داريم بچه بعد از 7 سال حضانتش به پدر منتقل ميشه در صورت طلاق والدين و بعضي از قضات ما چون كم حوصله هستند و علم روانشناسي بلد نيستند بلافاصله با درخواست حضانت پدر بچه 7 ساله را تحويلش ميدند و اين ميشه عاقبت بچه هاي معصوم .خدايي چند درصد قضات ما كه تو دادگاه خانواده مسئوليت دارند علم روانشناي بلدند به نظر من دستگاه قضائي هم تو اين مسئله مقصره
با خواندن اين مطلب مدتها فكرش از توي ذهنم پاك نمي شه وآزارم ميده
تامدتها قدرت تفکر نداشتم .فقط یک جمله .امان از وقتی که انسان از خدادور بشه..اولئک کاالأنعام بل هم اضل......شرالدواب
این قدر شان حیوانات را پایین نیاورید.کدامتان تا به حال دیده اید که حیوانی کودک خود را اینگونه آزار دهد؟چه رسد به کشتن.
خیلی متاثر شدم.
خدایا تو خود عنایتی کن
حال آیا برای قاچاقچیان مواد مخدر مجازاتی بهتر از طناب دار وجود دارد؟؟؟
هولناك براي اين اتفاق كمترين معني رو داره همينطور حيوان براي اون مردك وغصه براي اون طفل معصوم ها!!!!!!!!!!!!
من كه از گفتن هر جمله اي عاجز شدم!!
خدا لعنتش كنه وخدا اون دو طفل معصوم رو به آرامشي پيش خودش برسونه!!
خدانگزره ازش من11سال ازدواج کردم درحسرت بچه بعدآدمی پیدامیشه بابچه اش ...
برای شادی روح آن بچه ها فاتحه بخوانید و برای شدت عذاب آن پدر هم دعا کنید.
قانون حمایت از کودک باید جدی پیگیری شود والدینی که دچار حالات روانی هستند باید از کودکان خود جدا شوند
این چندمین فرزند کشی در این چند ماه اخیر بود ؟!! بابا والا به دین به پیغمبر این جنایات همش حاصل فقر و اعتیاد و فشار زندگیه کراک و شیشه مثل سبزی خوردن تو کوچه خیابونها فروخته میشه خب انتظار داریم این اتفاقها نیفته ؟!!
با سلام با اتفاق افتادن این مسله کارشناسان خانواده و اسیب شناسان جامعه باید تدبیری برای قربانیان بعدی داشته باشنند !!!!!!واقعا درد اور بود
یاد نمی دم هیچ خبری که متن باشه اشکمو در بیاره الا این خبر
در زمان جاهليت عربها دخترانشان را زنده به گور ميكردند و اكنون بعد از گذشت 1400 سال ما تازه شروع به سوزاندن دخترانمان ميكنيم!!!!!!!!!!
به نظر من مشکل اصلی قانون این مملکته چرا زن نمی تونه سرپرستی بچه ها رو به عهده بگیره تا حالا شنیدید مادری بچه هاش رو بکشه ؟؟؟ چند وقت پیش هم تو کرمانشاه پدری با کلاشینکف دختراشو کشته بود واقعا نباید تغییری در قوانین اشتباه این مملکت دادا تا کی باید شاهد این گونه جنایت ها باشیم واقعا آخر زمان شده .
لعنت بر چنین پدران ظالم و لعنت بر تولیدکنندگان و حمل کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر
انالله وانا الیه راجعون

لعنت خدا بر قاچاقچیان وهر چه معتاد بی غیرته وا قعا متا ثر کننده است
وقتی خبرراشنیدم شوکه شدم چون مادرآن دوطفل معصوم همکارمن میباشد
توي كشور ما قوانين حمايتي از كودكان خيلي كمه
وقتي حقوق زن زير پا له ميشه و بچه ها از مهر مادر محروم و به دامان ننگين پدري فقيرو معتاد و بيشرف سپرده ميشن عاقبتش اينه !
متاسفانه هیچکس دنبال علت نیست ما مردم هم عاطفی با قضیه بر خورد نکنیم باید بگردیم علت این موارد درد ناک را بر رسی کنیم جامعه دچار فقر اعتیاد و بی کاری جوانان است در زندگی همه دچار استرس اجتماعی هستند .این فرد بخاطر اعتیادش (ان هم بخاطر بیکاریش)خودش را مرده میپنداشته او خواسته این دو فرزندش در نبودش دچار فساد و .... نشوند و برای همین دست به این جنایت زده .ایا با این معضلات اجتماعی و فقر و اعتیاد و بیکاری کشور کشش جمعیت بیش از انرا دارد ؟!!ایا این الگوی مدیریت جهانی است؟؟؟؟!!!!
قوانین قضایی با ید بازنگری شود تا اطفال در اتش نسوزند پدر معتاد نباید حضانت فرزند را داشته باشه تا شاهد چنین اتفاقات جانسوزی باشیم .همسایه باید پاسخگوی بی اعتنایی خودش باشد .
ببینینم چه کرده ایم و کدامین دستورات خداوند را زیر پا گذاشته ایم
عزیزان گناهان اثرات وضعی خود را دارند و خدا هم طبق سنت خود عمل کرده و سنت او تغییر ناپذیر است
از حرام او اجتناب کنبم اجتناب
یاعلی
اللهم عجل فرجه
اول صبح حالم گرفته شد .گناه اون دو تا بچه چی بوده .نمی دونم چی بگم ..کاش این اتفاق فقط یه خواب باشه.
واقعا دردناکه مردک بوالهوس خودش به جهنم اون فرشته های معصوم و بی گناه را چه جور زجر داد اصلا کاش تمام آدم های معتاد و بی احساس بمیرند خداوند به مادرشان صبر بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی