بازدید 45173

اخاذی ميليونی با تهيه فيلم غيراخلاقی

چند روز قبل بسته‌اي به خانه‌ام پست شد وقتي آن را باز كردم يك حلقه سي‌دي و يك نامه پيدا كردم. در نامه نوشته شده بود اگر 16ميليون تومان نپردازم فيلم تكثير خواهد شد در حالي كه نمي‌دانستم ماجرا چيست و تصور مي‌كردم بسته را به اشتباه برايم فرستاده‌اند به تماشاي سي‌دي مشغول شدم و در كمال ناباوري ديدم فيلمي غيراخلاقي از من است
کد خبر: ۲۰۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۸ 19 November 2011
پسري كه با كشاندن دختر مورد علاقه‌اش به خانه از او فيلم غيراخلاقي تهيه كرده بود، به اتهام باج‌گيري از اين دختر بازداشت شد.

اين پرونده با اعلام شكايت دختر جوان در پليس آگاهي شيراز گشوده شد. اين دخترگفت يك سي‌دي از خودش به همراه نامه‌اي را دريافت كرده و مجبور شده به خاطر تهديدهاي ارسال‌كننده نامه به او باج بدهد. وي توضيح داد: «چند روز قبل بسته‌اي به خانه‌ام پست شد وقتي آن را باز كردم يك حلقه سي‌دي و يك نامه پيدا كردم. در نامه نوشته شده بود اگر 16ميليون تومان نپردازم فيلم تكثير خواهد شد در حالي كه نمي‌دانستم ماجرا چيست و تصور مي‌كردم بسته را به اشتباه برايم فرستاده‌اند به تماشاي سي‌دي مشغول شدم و در كمال ناباوري ديدم فيلمي غيراخلاقي از من است».

شاكي در ادامه گفت: «من مدتي قبل به طور اتفاقي در خيابان با پسري جوان به نام حميد آشنا و با او دوست شدم؛ پسر خوبي به نظر مي‌رسيد و به‌تدريج علاقه‌ام به او بيشتر شد تا اينكه يك روز حميد از من دعوت كرد به خانه‌شان بروم او هدف از اين دعوت را صحبت كردن و آشنايي بيشتر اعلام كرد من هم مخالفتي نكردم وقتي به آنجا رفتم، غيراز حميد كسي در منزل نبود.»
دختر جوان اضافه كرد: «در خانه حميد با من رابطه برقرار كرد ولي فكر نمي‌كردم از اين صحنه‌ها فيلمبرداري‌شده و اصلا نمي‌دانم اين فيلم به دست اخاذ ناشناس افتاده است. من اوايل تلفن‌هاي فرد ناشناس را جدي نگرفتم اما بعد از آبرويم ترسيدم و مجبور شدم پولي را كه داشتم به او بدهم تا فيلم را پخش نكند اما آن فرد هنوز هم از من پول مي‌خواهد و خيال ندارد اين بازي را تمام كند.»

ماموران بعد از شنيدن حرف‌هاي اين دختر تحقيقات وسيعي را آغاز كردند. آنها بازجويي از حميد را بهترين راه براي رسيدن به فرد ناشناس تشخيص دادند حميد در ابتدا حاضر نبود رابطه با شاكي را بپذيرد اما وقتي ماموران خانه او را جست‌وجو كردند، فهميدند آنجا به دوربين مدار بسته مجهز است همين موضوع فرضيه دست داشتن حميد در باج‌گيري ميليوني را قوت بخشيد و بازجويي‌ها از اين پسر وارد مرحله تازه‌اي شد.

حميد بعد از مدتي مقاومت بالاخره به جرمش اعتراف كرد و گفت: «من از قبل خانه‌ام را به دوربين مداربسته مجهز كرده بودم وقتي با اين دختر آشنا شدم او را براي برقراري رابطه به منزلم دعوت و از او فيلمبرداري كردم يك روز وقتي داشتم اين فيلم را تماشا مي‌كردم به فكرم رسيد با استفاده از آن اخاذي كنم به اين تربيت كه مشكلات مالي‌ام هم حل مي‌شد.»

متهم ادامه داد: «من سي‌دي و نامه را براي طعمه‌ام فرستادم و با تغيير دادن صدايم به او تلفن مي‌زدم و به تهديد‌هايم ادامه مي‌دادم تا بلكه به هدفم برسم من فكر نمي‌كردم اين دختر شكايت كند چون تصورم اين بود از آبرويش مي‌ترسد و خواسته‌هايم را انجام مي‌دهد.»بنا بر اين گزارش، حميد اكنون در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

منبع: شرق
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۷۳
این عاقبت دوستی های غیر اخلاقی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
نه خیر این عاقبت اونیه که دختر ها و پسر ها رو کم کم در خیابان هم دارید از هم جدا میکنید و از ترس دستگیر شدن قرار هاشونو میگذارند توی منازل شمماها میگید هر کی هر کاری میکنه آزاد اما صداش در نیاد . خیلی ادعا داری 2 ساعت اجازه بدید در حد متعارف و نه زشت مردم هر جوری دوست دارند بپوشند تا بفهمی که این حرفهات به درد خودت میخوره . تابناک ترو به جان هر کسی که علاقه داریو و میپرستی قسم اسن نظر من را هر چند غلط باشه در جواب این آدم درج کن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
درصد بالاي منفي ها ميتونه يه پيام جدي براي مسولين باشه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
منظور از منفی دادن این نیست که با اعمال غیر اخلاقی موافقیم ولی با این جمله هم مخالفیم که خاطی بزرگتر و بی انصاف کمتر محکوم شود و هر کسی به خودش اجازه دهد اینقدر ناجوانمرد باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
نه مشكل اين چيزايي كه دوستان پايخ دهنده ميگن نيست . مشكل اينه كه تو جامعه ي ما هنجار داره جاشو با ناهنجار عوض ميكنه و مسئولين و مردم هم فقط شعار ميدن
خوب شد كه دستگيرش كردن و بايد حسابي گوش‌ماليش بدن تا حداقل اگه ادب نمي‌شه واسه بقيه عبرت بشه. ولي به نظر من اون دختر خانوم (!) هم بايد به شدت مجازات بشه. بالاخره به گناهي اعتراف كرده كه حد شرعي داره! (البته اگه بازم بعضي‌ها روشنفكر بازي در نيارن و واسه‌ي خر مش‌رجب شعر نسرايند!)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
اون خانم هم باید برای گناهش تنبیه بشه و هم باید برای شکایتش تشویق بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
بد نیست ببینید که در جوامع غربی که به قول علما آزاد است، اگر کسی همچین خبطی کند و آبروی نفری را به مخاطره بیندازد چه حکمهای شدیدی برای آن فرد می برند.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
شاید صیغه کرده بوده باشن خوب !
روح الله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
آقا چه قاضی واردی هستی شما...قاضی سایبری! اصلا هیچ اطلاعی از پرونده نداری همینطور حکم هم می دی!!!حالا بفرمائید چند ضربه این دختر خانم را بزنیم حاج آقا؟؟؟
دختر مورد علاقه‌اش !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
من موندم اون یک دونه منفی برای چی هست؟
بعضی ها مریضند به کل
ممی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
این منفی ها واسه آدمهایی مثل توئه جانم!
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
دقیقا میخواستم همین و بگم !!

دختر مورد علاقه اش !!
اعدامش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
به نظر من که این خانم هم به اندازه حمید مقصر است، چرا که اولا به تنهایی‌ به خانه حمید رفته (در حالی‌ که هیچ رابطه قانونی‌ بین آنها وجود ندشتهوا به علاوه هیچ آدم عاقل و محتاطی چنین کاری نمیکنه) و ثانیا حاضر به برقراری رابطه با حمید شده (در حالی‌ که هر عقل سلیم و فطرت پاکی‌ از این کار نهی می‌کند). در اینگونه مورد، هم مرد و هم خانم به یک اندازه مقصر هستند، گرچه معمولان شاکی‌ داستان را چنان تعریف می‌کند که از خود رفع اتهام کرده و خود را صرفا قربانی نشان دهد. ولی‌ به قول قدیمی‌ ها، خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
بانظرشماموافقم ولی دخترهم چندان بی تقصیر نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
شماها هم که انگار عاشق کشتن هستید فقط
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
چرا اعدام؟تجاوز که نبوده،با رضایت دختر بوده پس هر 2 نفر حد شرعی دارن.
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
اون راضي دختره راضي... تو چي ميگي ناراضي؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
من هم کاملا موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
چرا باید اعدامش کنن؟
دو تا جوون خیلی کم سن و سال با رضایت هم یه غلطی کردند
یکی خواسته نامردی کنه و اخاذی که خوشبختانه موافق نبوده
عقل هم خوب چیزی هست
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
کلا ما ایرانی ها به غیر از اعدام کار دیگه بلدیم ؟ بجای اعدام یکم شغل واسه جوونهامون درست کنیم که از سر بی پولی دست به این کارا نزنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
عزیز من این درست که دختر راضی و پسر هم راضی . اما بحث تجاوز به آبروی اون دختر هست تهیه فیلم از این رابطه بحث دیگری هست تهیه فیلم بدون رضایت دختر تجاوز بود اخاذی هم که کرد و اخاذی را ادامه داد
سلام
این نشانده ضعف قضات ما است
كار اين مرد! نامرد غير قابل گذشت و مستحق شديدترين مجازات است ، اما به آنچه كه اين خانم!! تعريف كرده بيشتر توجه كنيد كه چه ساده دعوت به خانه ي غريبه رفتن را پذيرفته و متاسفانه بدون توجه به عواقب رفتارش ، خود را تسليم هواي نفس خويش نموده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
چرا به خانم ها به عنوان جنس دست دوم نگاه می شه خجالت داره! کسی رو دوست داشته و می خواسته باهاشم رابطه داشته باشد به اعتقادات منو شما هم پایبند نیست نباید که آبرو و حیثیتش تاراج بشه
خبر مسخره و در عين حال زنگ هشداري جدي ميباشد.
دختره واسه آشنایی رفته خونه پسره ، بعد الکی الکی ارتباط برقرار شده . واقعا" !!!!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
دختر نمیدونسته چی در انتظارشه حتما ؟! به نظرم اول باید دختر رو مجازات کنند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
خیلی خوب هم می دانسته چی در انتظارش هست
احتمالا بار اول هم نبوده خوب ادرس رو بلد بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
شکایت از بابت فیلم بوده وگرنه از نظر دختره ارتباط که موردی نداشته.
ریشۀ این رفتارها در چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
موافقم. بعضی ها همیشه با اعدام می خواهند صورت مسئله را پاک کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
ریشه این رفتارها در تسلیم نبودن به قوانین دین و عرف است. اگر مراقب نباشیم به راحتی تسلیم هوای نفس خواهیم شد چه ارتباط نامشروع اول و چه به دنبال آن وسوسه برای باج خواهی.
درسته پسره خیلی پست فطرته ولی نباید از نادانی دختر و اینکه او به خواست خودش تن به این رابطه داد چشم پوشی کرد بالاخره هر کی خربزه میخوره باید پای لرزش هم بنشینه.بفرما دختر خانم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
نادانی؟ بچه شدی؟ نادانی کدومه دختره به علم به ارتباط غیر شرعی رفته اونجا. فقط فکر نمی کرده که فیلمبرداری بشه.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
ناشناس راست میگه.یقینا دختره هم میدونسته قرار رابطه داشته باشن فقط رودست خورده،همین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
بابا زياد حرص شرع رو نخورين شايد دختره قبل از اينكه ارتباط برقرار كنه به صورت موقت ضيغه شده باشه !؟ اينجوري مشكل شرعي حل ميشه . مهم اخاذي پسره از اين ارتباطه
چطور این خانوم وقتی با اون پسر رابطه برقرار کرد اعتراضی به این موضوع نکرده .؟؟ من دیگه زن نمیگیرم.......میترسم...
پاسخ ها
فريد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
تو هم جو گير نشو بگرد خوبشو پيدا كن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
منم شوهر نمی کنم می ترسم باج گیر باشه!!
ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
کی بهت زن میده؟ زن نمی گیرم. حتما نون شب نداری بخوری. زنها صد بار بهتر ار تو هستن
در خيابان آشنا شده و سريع کار به برقراری رابطه در خلوت کشيده. چنين سرعت عملی در هيچ کجای دنيا نيست به خدا. چرا جوونا کارشون به اينجا کشيده. چرا مسوولان شانه خالی ميکنن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
برای اینکه نمیتونن تو خیابون با هم بگردن...نمیتونن تو پارک بشینن و حرف بزنن.خدایی اینجور جاها امن تره یا خونه؟
ناشناس
| United States |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
به خدا فاجعه است. همه از هول حلیم دارن می افتن توی دیگ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
طرف رفته خونه یک غریبه و به راحتی باهاش ارتباط برقرار کرده، به مسئولین چه ربطی داره عزیز من! حتی در دوران حضرت رسول(ص) و حضرت علی(ع) هم یک عده گناه می کردن و حریم دین و جامعه را زیر پا می گذاشتن. لابد می خواین بگین نعوذ بالله تقصیر پیامبر یا حضرت علی بوده. وظیفه حکومت دستگیر کردن و مجازات خطاکار است که خوب طرف دستگیر شده و باید مجازات شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
خداوكيلي خصوصا تو اين سالها كي تا حالا ديده كه دو تا دختر و پسر رو كه همينجوري باهم دارن ميگردن بگيرن ؟‌ بعضيها خودشونو به نادوني ميزنن يا نادونن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
خداییش فکر میکنید از ترس اینکه تو خیابون بهشون گیر میدن رفتن تو خونه یا.............
بسمه تعالی:
جدای از قبح و زشتی کاری که اخاذ انجام داده که هم غیر شرعی و هم غیر قانونی است اما این که چرا زتان و دختران ما به سادگی با افراد غریبه و نامحرم ارتباط برقرار می کنند و بدتر این که به دعوت آن شخص به راحتی پاسخ مثبت می دهند! آیا یک زن هنوز نمی داند ملاقات با فرد نامحرم خصوصا جوان در محیطی خلوت، راه را برای هر گونه تعرض و اقدام های غیر اخلاقی نسبت به خودش باز می کند و خود را در دامی قرار می دهد که معلوم نیست عاقبتش چه خواهد شد! به هر حال خوب است در چنین مواردی از افرادی که اظهار علاقه و رابطه می کنند خواسته شود از راه قانونی و شرعی پاپیش بگذارند و به خواستگاری بیایند این که کار سختی نیست بلکه کاری شرعی و قانونی است. در این صورت مدعیان دروغین که قصد شیطانی و خیانت دارند، از افرادی که واقعا قصد خیانت ندارند تشخیص داده خواهند شد و این گونه حوادث تلخ به وجود نخواهد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
چه خوش‌خيالي آقا محسن معلومه كه 99 درصد اين دوستي‌ها صرفا با هدف لذت آني و خوشگذراني است وگرنه كسي كه قصد ازدواج داره باز در 99 درصد موارد خونوادش رو واسطه ميكنه. ولي شايد اگر امكان برقراري آزادتر ارتباط بين اين حضرات در غير خلوت وجود داشت كار به خلوت و موارد اين شكلي نمي‌رسيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
بابا بالاخره این سریالهای آبکی .ومزخرف فارسی1 وماهواره بایستی یه جائی خودشو نشون بده وقبح ارتباط ودوستی غیراخلاقی اینجوری از بین بره
خود کرده را تدبیر نیست هر بلایی سرش بیاد حقشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
مثل اینکه آقایون فراموش کردن که هر دو نفرشون به خاطر برقراری رابطه ی نا مشروع جرم انجام دادن !که مجازاتش حد هستش ولی جرم بزرگتر رو پسر انجام داده که اخاذی بوده.
بايد به دخترانمان هم ياد دهيم از اشنايي در خيابان راه به جايي نميبرند و نبايد به خانه هر كس و ناكس و نامحرمي بروند با خيال اينكه به وي علاقه دارند نميدانم شرم و حيا كجا رفته...؟؟؟؟ كاري كه دختر كرده كم از كار ان بسر نداشته... 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
اشتباه میکنید. کار دختر یک نادانی و هوس بازی شخصی هست و البته گناه بزرگی هست. اما قابل مقایسه با خطای پسر نیست. خطای پسر غیر از هوس بازی تبعات اجتماعی خطرناکی داره. اصلا قابل مقایسه نیست
دختر خانوم تشریف بردن خونه
بعد پسره هم با ایشون رابطه برقرار کرده
و ایشون هیچ کاری نکردن

آخی چه دختر معصومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
تا اينجاي كار كه مشكلي نبوده...
مشكل اينجاست كه فيلمشو ميخواسته پخش كنه وگرنه كرم از خوده درخته عمو....
دختر هم بی تقصیر نیست ؟ آدم دیگر به همه دخترها هم شک می کند . به این راحتی با کسی در خیابان آشنا می شوند وبه خانه اشان می روند و رابطه ؟ ؟؟!!! که آن هم معلوم است چه رابطه ای ؟ برقرار می کنند . وتا حرف از اخاذی نشود ، هیچ جا هم عنوان نمی شود.
انگار آخر الزمان شده و دیگر دختر پاکی نمی توان پیدا کرد.
ئختر به راحتی صحبت از رابطه می زند و انگار هیچگونه کار خلافی نکرده است هر جه آمده بر سرش حقش می باشد ضمن اینکه قانون نیز باید در مورد آن پسر به شدت اجرا شود
جالب اینجاست این دست خانم ها برای صحبت کردن به خانه دوستشان میروندو.... در نهایت مرد را مقصر میدانند.و خود را منزه بهتر است این خانم را هم جهت اجرای حکم انجام خلاف شرع به دست قانون بسپارند.
دختره یک جوری میگه با من رابطه برقرار کرد که انگار صحبت از روابط تحصیلی و دانشگاهی است!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
همون روابط هم اكثرا به رابطه ي اونجوري ختم ميشه...ماشالله همه روشنفكر شدن ديگه...
من جمعه در خیابان نواب شاهد یک صحنه ترسناک بودم .یک خانم میخواست از ماشین پیاده بشه ولی راننده نگه نمیداشت .اخر سر هم ان خانم با سرعت 60 تا از ماشین پرید بیرون و افتاد وسط خیابان .من به پلیس ماجرا را گفتم و دیگه نمیدونم چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
ربطی به اینجا ندارد خلط مبحث نکن!! این با رضایت رفته
ناشناس
| United States |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
خدا را شکر که خانمه تونست بپره بیرون. خیلی خوش شانس بوده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
شما تو سينما بودي يا لاله زار؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
خانمه با سرعت 60 تا از ماشين پريد بيرون؟ در
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
مگه جنابعالي داخل ماشين بودي كه ببيني راننده نگه نميداره اونوقت خانم پريده بيرون؟
خود دختره هم مقصر اصلی ماجرا است چرا رابطه برقرار کردی به هر دلیلی !!
دختر به خانه پسر رفته.پس دختر بیشتر از پسر مقصر است. اگر پسر به خانه دختر میرفت میتوان گفت به زور این کار را کرده و درحالیکه دختر خودشان تشریف بردند.
فاصله گرفتن از معنویات نتیجه اش غیر از این نیست
بار اول این دختر چقدر باج داده بوده؟ بهر حال هرچه قدر هم که پول داده اشتباه کرده چون اگر به پلیس اطلاع نمیداد اینکار ادامه داشت. افرین به این دختر که کار عاقلانه کرد و به پلیس اطلاع داد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
یخورده برای کار عاقلانه دیر نشده بوده؟؟؟اون چه باید میشد،شده عزیزم.
از خانم بپرسيد ديگه بات چيكار كرده كه نمي گي؟
تو با اون چيكار كردي؟
به هر حال خودت و شرافتت را ارزون فروختي . 16 ميليون هم روش. كه اين 16 تا در مقابل شرافتت چيزي هم نيست ها. خاك ...
منظورت از رابطه همان زنا است ديگه؟
فكر كردم بعد ازاين فيلم مي ري خود كشي مي كني. اما معلومه كه خيلي پوست كلفت و بي ... هستي. 16 ميليون چيزي نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
دختره یه جرم داشته پسره دو تا. ولی تو جامعه ی ما انگار فقط خانومها مقصر هستند!!!!!
مينا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
با همين تفكر اين همه مدت پيش رفتيم كه الان به اينجا رسيديم روز به روز همه داره بدتر ميشه زمان ما از اينكه دوست دختر يا پسر داشتي شرم مي كردي و يواشكي حتي نمي تونستي باهاش تلفني صحبت كني حالا باهم ميرن بيرون بعد هم خونه بعد هم....
نمي دونم چي بگم مطمئناً راه اشتباهي را رفتيم كه جوونامون به اينجا رسيدن
قابل توجه دختر ها اين هم نتيجه رابطه خياباني
چرا عاقبت خود و یه دختر بیگناهو بخاطر پول یا ... خراب میکنند افسوس از این میل جنسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
در شهر رو میشه بست .در دهن مردم هم میشه بست ...ولی جلو این حس جنسی لعنتی رو نمیشه گرفت
جفتشان را بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
كشتن راهش نيست! بايد آموزش داد. بايد ياد داد جنس مخالف هم ادمي است مثل خود ما. اگه اين باور جابيفته خوبه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
حتی اسلام هم حکم زنا برای مجرد را اعدام ندونسته دوست عزیز
چرا تازگی ها مد شده همه از خودشان داستان در می آورند و به عنوان یک اتفاق واقعی به خورد خلق الله می دهند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
آها! یعنی تو نیویورک از این خبرها نیست و وفقط در داستانهای آمریکائیه؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
دوست ناشناس من!شما می تونی تو ایران باشی اما ip شما رو تو آمریکا نشون بده:)
بیچاره زنا نکرده که مگر شوهر داشته؟
دلشون خواسته با هم محرم شدن و رابطه داشتن
نامردی از انجا شروع میشه که طرف می خواد اخاذی کنه. وگرنه رابطه که مشکلی نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
جان؟؟؟ شما مثل اينكه از شرع و اسلام چيزي نميدوني.....دختر بدون اذن پدر حق عقد و صيغه شدن به كسي رو نداره...بعدشم تعريف زنا با زناي محصنه رو نميدونيد 100%...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
تو این خبر که حرفی از محرمیت نیومده!!!
درسته که دختره ممکنه اشتباه کرده باشه ولی کاری که پسره انجام داده نامردی و پست فطرتی توش بوده و از این جهت خیلی خطای سنگین تری مرتکب شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
خوشبختانه اون پیر به نیت کار خود نرسید
حالا روشنفکرنماها بیان بگن چرا دختر برای ازدواج به اجازه پدر احتیاج داره. خوبه میبینید دخترها چه راحت خام میشن و چقدر زودباورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
یعنی این موضوع نشون دهنده ی عاقل بودن پسراست!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
چه قیاس مع الفارقی
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
چه ربطی داره به اینکه پسره عاقل هست یا نیست ای خدا ! ، دختره خودش یه چیزیش میشده که رفته ، تابلوئه
دختره گناهی نداره چون برای آشنائی بیشتر رفته ولی ناگهانی یهو رابطه به شکل دیگری برقرار شده !!!!! واقعا اف بر این گونه دخترهای احمق . خدا داند این یک جوان که مجازات شود چند جوان دیگر به خاطر این دختر خانم باید به پای میز محاکمه کشانده شوند؟!!!!!!
اين دختر چه راحت از رابطه اش صحبت ميكنه و اداي انسانهاي مظلومو در مياره يعني اگه پسر اخاذي نميكرد اونم شكايتي نداشت 
به نظر من والدین دختر مقصرند بعلت اینکه آموزش های درست و صحیح را در برخورد با اینگونه قرارها به فرزند نداده اند
مشکلی که همه ما داریم اینه که اصل مسئله رو نمیبینیم. البته این اتفاق به هیچ وجه قابل قبول نیست و حتما هم باید مجازات بشند اما یه مسئله مهمی وجود داره و اون هم ریشه یابی این اتفاقه. اگه دقت کرده باشید پسره گفته به خاطر مشکل مالی این نقشه رو کشیده. چرا به این مشکلات مالی که ریشه تمام ناهنجاریهاست توجهی نمیشه. تا کی مردم شاهد این اتفاقات واسه فرزندانشان باشند؟ آخه مگه یکی دوتاست!!! باور کنید تو شهرهای بزرگ از این اتفاقات تا دلت بخواد پیدا میشه...............تو رو خدا به داد مردم برسید
هم حمیدوهم ان دختربخاتر روابط غیر اخلاغی مجازات بشن
جالبه تا موقعی که فیلم رو نشده بوده دختره هم راضی بوده و چه بسا اگه این اتفاق نمی افتاد باز هم رابطه بر قرار بود اما وقتی دید گند کار در امده زود رفت پلیس رو خبر کرد به این میگن فرار روبه جلو با سرعت نور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
مرد حسابی این کاری که پسره کرده تو هر جای دنیا ازش شکایت بشه پدرشو در میارند
موضوع رابطه غیر مشروع یه بحثه تکثیر فیلمش بدون اجازه و به قصد اخازی یه بحث دیگه
خواننده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
خب آره ما هم نگفتیم پسره جرمی نداره ولی دختره هم کم "مرد رند بازی" نکرده که البته بازیش نگرفته و خودشم تو هچله
وقتی ما جوانها رو مجبور میکنیم به جای اینکه توخیابون با هم صحبت کنن از ترس برن تو خونه آخرش میشه چی؟
زنان و دختران بی ایمان زمینه بروز بسیاری از جرایم غیر اخلاقی را در جنس مخالف تقویت میکنند. در این مورد هر دو نفر باید به یک اندازه مجازات شوند.
دختر نديدم مثل تو بي حيا...ب حيا ...بي حيا...بي حيا ...بي حيا. بي حيا ..بي حيا..بي حيا ...بي حيا
دخترا نباید به این سادگی خوش باور و زود باور باشند و به خودشان اجازه دهند به محل غریبه ای بروند.
من نمیدونم این یعنی چی میگن منو دعوت کرد خونشون بعد رفتم دیدم کسی نیست، یا چه میدونم بعد از خوردن شربت و آبمیوه بیهوش شدم بهم تعرض کرد
، فک کن ندونسته رفته باشه
دختر درست حسابی
پا نمیشه بره خونه یه پسر
دیگه ما که جوونیم و روده همه رو وجبم کردیم میدونیم دختره هم کرم ریخته، اه اینم نتیجش.
دختره كار بدي كرده اما انگار الان متهم رديف اوله!
نبايد از تقصيرش گذشت اما خيلي چيزهاي ديگه رو هم بايد در نظر گرفت. رابطه توافقي رو كجا و اخاذي كجا؟
چرا انسانيت تا اين حد نزول كرده كه يك جوان كه بايد پال‌تر هم باشه به اين راحتي تصميم به چنين كار كثيفي بگيره و يك دختر رو در موقعيتي قرار بده كه مجبور بشه اين‌طوري خودش رو انگشت نما بكنه؟
راستي كي مسووليت اين موضوع رو قبول ميكنه؟
اگر اين اتفاق در كشور ديگه‌اي بيفته رسانه‌هاي ما و مسوولان ما تقصير رو گردن كي ميندازن؟
درسته كه اين مرد خيلي خيلي مقصر است و بايد به اشد مجازات برسد ولي اون دختر خانم هم جرمش كمتر از اون نيست.براي اين جور دخترا كمتر از اين بلاها سرشون نمياد
بنظر من فقط تقصير دختره است چشمش كور ميشد نميرفت خونه پسره
یه چیز جالب اون دختره با چند نفر دیگه بوده که یادش نمیومده که این فیلمو به اصطلاح با کی بازی کرده که بعدش بتونه صاحب اون صدا یا اون کسی که بهش تلفن میزده و اخاذی میکرده رو بفهمه کی بوده !!!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
خیلی تیزبینی دمت گرم!!
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
از دقت نظرت خوشم اومد
این نتیجه ارتباطات غیر اخلاقی و دوستی های خیابانی !!
نمی دونم کی این دخترها از این انبوه اتفاقات عبرت می گیرند!
واقعا که ذره ای نمی اندیشند به عاقبت کار و فقط لذت زود گذر را می یابند!
دختر به خانه پسر رفته.پس دختر بیشتر از پسر مقصر است.
اینم عاقبت پخش سریال های بی اساس و البته هدفمند از شبکه های farsi GEM و ....... و عدم پرداختن به راهکار مناسب در جهت مقابله با پخش آنها که داره بنیان خانواده ها رو متزلزل میکنه که محتوای اونها خیلی راحت ارزش های ما رو زیر سوال میبره
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
قبل از فارسی1 از این اتفاقا نمی افتاد؟
به نظر من یک رفتار نامتعارف جنسی با رضایت طرفین صورت گرفته که هر چند به نوبه خود زشت و قبیح و ناشی از شهوت و نفس عماره است و هر دو نفر در این مورد مقصر هستند . با این حال رفتار ثانوی پسر به مراتب زشت تر از حرکت اولیه و گناه اول است
فقط باید پول دختره رو بهش پس بدن
می خواست کور شه نره
این راازکانال فارسی وان یادگرفته اند
آقایون و خانوم های محترم
نمیخوام ازکارشون دفاع کنم ولی دیگه همچین چیزایی پیش میاد
حتما هم رو دوست داشتن که به برقراری یه رابطه جنسی حالا چه مشروع چه نامشروع رسیدن این رابطه ها جزئ از روابطه دوستانه میتونه باشه یکی شرایط و عقلش و داره و شرعی اقدام میکنه و یه عده از رو جهل و یا فقدان معرفت و شناخت نامشروع میشه.
اینکه بیایم یکی رو به خاطر حوای نفس اعدام کنیم جالب نیست
اگه با هرکس که آشنا شود ارتباط برقرار کند لقب زشتی رابرای خود خریده است وای به حال این پسر بی غیرت که خرجش رواینطوری درمی آورد
بابا رابطه
اگه از این دختر اخاذی نمی شد احتمالا انگار نه انگار و هیچ مشکلی نداشت در حالی که باید گفت دخترجان اخاذی و آبروریزی و اینجور چیزا مال این دنیاته با حساب کتاب آخرتمون چیکار باید بکنیم؟
والله من که نمی دونم چه اتفاقی تو این جامعه افتاده. من 35 ساله ام و حدود 15 سال قبل ازدواج کردم. بعد از پانزده سال ، هنوز هم بین ما حریم هایی وجود داره و از خیلی چیزها شرم داریم. البته با همین حفظ حریم و همین روال، بسیار بسیار هم زندگی خوب و موفقی داریم. چرا باید در این مدت کم ده پانزده سال، کار جامعه به جایی رسیده باشه که دختر اصلاً رفتنش به خانه ی یه غریبه ی نامحرم و برقراری رابطه را غیر طبیعی ندونه؟ هم مسئولین عزیز(!) که انواع محدودیت ها را برای مردم وضع کرده ان باید پاسخ گو باشند و هم والدین. گرچه من فکر می کنم رفتار و نوع نظارت والدین بر فرزندان هم از محدودیت هایی که خودشون را تو این سالها رنجونده نشأت می گیره. پدر و مادر به یاد محرومیت های خودشون از خیلی کارای مشروع می افتند و به خیال خودشون به بچه ها لطف می کنند و اونا رو آزاد میگذارند. و اینم نتیجه ی آزادی های بی حد و حصر از طرف والدین، محدودیت های بی خود و بی جهت از طرف مسئولین، و البته محو شدن دین و قیود شرعی در بین مردم، و بازم البته بی اخلاقی های گشترده در جامعه که نتیجه ی مستقیم بی اخلاقی های مدیران و مسئولین بالادستی کشوره.....
به نظرمن اشكال در نحوه روابط بين زن و مرد ميباشد اگر اين محدوديتهابا اصلاح فرهنگ كم رنگ وياازبين برود جامعه سالمتر وروابط بين زنومرد بهتر ميشود
فیلمه فتوشاپه
این دخترها وقتی صحبت از ازدواج می شود سیاه می شوند ولی در رابطه برقرار کردن به دلشون گوش میدن گویا عقلی و دانشی از دنیا و روابط اطرافشون ندارند.
ايت دخترميگه ازمن فيلم غيراخلاقي گرفته درحاليكه خودم نمي دانم پس تودرچه حالتي بسرمي بردي كه اوچنين كرده حتمازير كاسه نيم كاسه اي بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
آی کیو با دوربین مخفی گرفته
سر منشاءهمه اینها فقره عزیز.منتظر بد تر از اینم باید بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
فقر اره
ولی در این پرونده فقر اجتماعی و فرهنگی است
نه اقتصادی
واقعیت این هست که ما هیچ فرهنگ سازیی نداریم
من یک جوان به سن ازدواج رسیدم چه طوری میتونم طرف مقابلم رو انتخاب کنم اگر آشنایی اصولی و از طریق خانواده باشه هیچ اگر انتهاش به ازدواج منجر نشه به هر دلیلی توی شهرستان هزاران انگ به دختر میخوره
اگر خیابانی به قول شما باشه امکان سو استفاده هست
هر مسئله ای تو این زمینه و حتی بعد از ازدواج با سانسور مواجه میشه
من هم کتاب آیین زندگی رو خوندم اما واقعیت این هست که مشخصاتش رو فقط میشه با همسایه ها بررسی کرد اگر خوشت نیاد کلاهت پس معرکه هست
سلام"
دوستانی که نظر می دهند کمی تخصصی به موضوع نگاه کنند . مجنی علیه از ایجاد رابطه شکایتی نداشته بلکه موضوع اتهام اخاذی است . ضمنا" در قانون مجازات اسلامی برابری جرم و مجازات از ارکان این قانون است . پیشنهاد اعدام و اشد مجازات و .... نیازمند رسیدگی قضایی می باشد و صدور رای .
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
نفهمیدم! یعنی چون از رابطه شکایت نداشته، پس به قاضی هم ربطی نداره که چه رابطه ای! بوده و چطور این فیلم تهیه شده است؟؟!!
چرا ماآدما انقد زود قضاوت میکنیم خدای ناکرده اگه یکی ازاونا بچه ی خودت بود بازم چنین قضاوتی میکردین؟؟بکشیدشون یا باهاشون به شدت برخوردکنندوووووو انسان جایزالخطاست زودقضاوت نکنید.
یکی گفته طرف مجرده پس زنا نکرده. یکیم جوابشو داده که فرق زنا و زنای محسنه رو نمیدونی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قشنگ بود
جه راحت در مورد هر موضوعی قضاوت میکنیم وسریع به نتیجه میرسیم!!!
مقصر دخترس!!
مقصر پسرس!!
کاش تو هر زمینه ای خودمونو جای شخص بزاریمو فقط تامل کنیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
چقدر شما كمالات داري
بعيد ميدونم تابناك نظر منو بذاره ولي فقط همينو بگم كه90% دخترايي كه به قول خودشون اغفال شدن كاملا با اراده و اختيار خودشون تن به رابطه دادن و جالبه اكثرشون هم عنوان ميكنن بالاجبار بوده!!و گر نه بعيد ميدونم دختري باشه كه درخواست ملاقات در خونه رو از جانب پسري ندونه
توی یک جامعه با فرهنگها ودیدگاهای مختلف نمی شه عنوان کرد که همه مثل این دختر هستند .ولی این رفتارها تاثیر منفی بسیار زیادی توی جامعه داره به نظر من تا زمانی که فرهنگ سازی نشه این گونه اتفاقات نه تنها کم نمی شه بلکه قبح قضیه هم از بین میره وعلاج اینگونه کارها اعدام وزندان نیست بلکه تسهیل ازدواج جوانان می تونه یک نمونه از کارهای پیشگیرانه باشه.وقبول بفرمایید دختری که دنبال اینگونه مسایل میره حتما از لحاظ خانوادگی وتربیتی دچاره مشکل هستش ومی خواد عقده هاش را اینگونه خالی کنه ورفتار پسر هم به هیچ عنوان صحیح نیست ونیاز به بررسی داره که معلوم بشه این دختر چندمین طعمه ای بوده که به خودش جرات داده بیاد وشکایت بکنه
واقعا باعث تاسف که آیا این واقعا مملکت ماست؟
جالبه دختره به خود رابطه اعتراضی نکرده..فقط به اخاذی اعتراض داره..!!
و اینگونه کارها همچنان ادامه دارد...افسوس
یکی گفته طرف مجرده پس زنا نکرده. یکیم جوابشو داده که فرق زنا و زنای محسنه رو نمیدونی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قشنگ بود
دختره از رابطه شکایت نداشته
از اخاذی شکایت کرده
طفل معصوم
کرم از خود درخته!
دخترخانم ...اگه موضوع اخاذی مطرح نمیشد حتما به رابطه ات ادامه میدادی یامثلااین نشدیکی دیگه وقتی این جورمسایل عادی میشه عاقبتش هم همینه ضمنا درباره خونواده این دختره هیچی ننوشته اصلا خونواده ای داره یانه که اینقدراین مسئله رو راحت مطرح میکنه شایداونا هم مثل خودش بی قیدن وقتی تعهد دینی واخلاقی نباشه عاقبتش همینه من خودم زنم امابه نظرم 99%تقصیرخودزنهاست چون یاخودشون میخوان وپیشنهاد میدن یابه پیشنهادا جواب مثبت میدن چرا این بلاها به سر بعضیا نمیاد؟
اين دوستاني كه هي اعدام اعدام ميكنند واقعا يكمي فكر كنند. اعدام فقط براي تجاوز به عنفه نه اينكه يه دختر بي تدبيري مثل اين خانوم با كمال ميل رابطه رو برقرار كنه . اينهمه از اين موارد عنوان ميشه بازم خيلي ها چشاشونو بستن و گوشاشون رو پنبه گذاشتن
هر دو مقصراند
واقعا وضع جامعه ...!!!
ببینید یا مشکلات جنسی جوانان به نحوی حل میشود یا کلا کانال رفع نیازها به این سمت می رود! خواهش می کنم از تابناک که به این موضوع مهم نه به صورت موردی بلکه ریشه مثل آن مقالاتی که در مورد ضعف های جامعه ی ایران انجام داد بپردازد البته وظیفه ی اصلی بر دوش صدا سیما خواهد بود .
هر سه باید اعدام بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
سومی کیه دیگه؟ :)
بگذاريد با هم ازدواج كنند .چون مانعي در كاربوده كه پنهان كاري كرده اند يا خوبه يك جايي براي مشاوره درست بشه تا باانهايي كه همديگرراروست دارند بتوانند با هم ازدواج كنند.
شکایتی از بابت ارتباط صورت نگرفته است
راز نیز برملا شده است
می ماند دزدکی فیلم گرفتن
که مطمئنا مجازات سنگینی ندارد
با سلام دوستان عزیزی که قضاوت وتعیین مجازات میکنید
این خبر برای آگاهی و درس گرفتن مانوشته شده لطفا بیشتر دقت کنید.
چطور دختری که حریم را نگه نمی دارد و با نامحرم خلوت می کند و به راحتی به داشتن رابطه با نامحرم اعتراف می کند گنه کار نیست و می تواند شاکی باشد ولی پسر نمی تواند؟؟؟؟!!! آیا پسر نمی تواند مدعی باشد که تحریک شده ؟؟؟؟!!!!
باید منصفانه قضاوت کرد و اصل بر این نباشد که هر که زودتر شاکی بود برنده است.
دختری که در اولین برخورد حضوری تن به زنا میدهد حتما اینقدر جرات دارد که به تماس گیرنده بگوید من باج نمبدم برو هر غلطی میخوای بکن!
از معضلات جامعه ما!!!! تعداد نظرات برای این خبر میتونه چراغ روشنی برای "جامعه شناس" ها باشه که بیاین درد ملت رو دوا کنید.... اصلا کاری با خوب و بد بودن خبر و قضاوت و داوری ندارم....فقط اینکه چرا به اجتماع ایران به دید "اجتماع" و "جامعه" توجه نمیشه....همیشه روی صورت سوال مانور میدیم...حتی خود من! جواب ها کجاست؟؟؟
تمام اين كامنت ها رو كه خوندم متاسفانه اكثر قريب به اتفاقشون نشان از يك نوع مريضي روحي-جنسي متداول در بين ما ايرانيها داره ! ميدونم دارين فحشم مي دين ولي اكثرا اصل خبر رو ول كردين ، چسبيدين به اينكه دختره چرا رفته خونه پسره ! انگار يه جورائي دارين اين قضيه رو براي خودتون تصور مي كنين ، نه ؟ رودربايستي نداره ، چرا خودتون رو گول مي زنين ؟ كي از شما پرسيده كه اين كار درسته يا نه كه همگيتون دارين راجع بهش اظهار فضل مي كنين ؟ دو نفر ديگه درگير اين مساله بودن شما دارين خودتونو خفه مي كنين كه اين حس خودتون رو ارضا كنين
علت اصلی عدم اعتقاد به احکام دین است در جامعه مگر چند نفر مثل ایشان هستند که پاک و طاهر هستند و چند نفر هستند که این طوری مفتضح میشوند حالا انسان جزء چه گروهی باشند بستگی به درجه ایمان آنها دارد.
آقایان راحت باشید ما بیداریم
مجرم باید گردن زده شود
راهكار در اسلام براي پسران مجرد كه از نظر مالي ناتوان هستند ازدواج موقت است با شرايط و ضوابط شرعي آن.. بايد فرهنگ ازدواج موقت در جامعه جا بيفتد. وگرنه هميشه شاهد تجاوزات تعديها فريب دادنها زورگيريها و... خواهيم بود.
این مباحث از جمله مباحث نان و اب دار در ایران در راس و جهان در دوم است.
در جهان این پدیده عادی و پولی دریافت و پرداخت نمیشود .
عاقبت اعتماد بیش از حد همین میشه و این پسره هم یه جوری باید مجازات بشه که واسه بقیه عبرت بشه
دختره بیچاره بخاطر این حرفای شما حاضر بود باج بده این حرفا رو نبینه و نشنوه شما که آبرو براش نذاشتین
قابل توجه اونایی که از محدودیتها میگن که باعث شده که دختره بره خونه پسره!20روز کمتر بیشتر تو خیابون وپارک با هم گشتن که این رضایت طرفینی حاصل شده و راضی شدن تو خلوت با هم باشن؟درضمن دختره اگه میدونست همون دوستشه دنبالش و نمی گرفت فک کرده دو تاشون موردسوء استفاده واقع شدن
آخه به کسی چه که رابطه برقرار کرده ، دلش خواست ، زندگی خودشه ، رندگی خصوصی ، میفهمید؟ خصوصی.
زندگی شخصی براتون تعریف شده؟ یعنی تو زندگیت یه کارایی میکنی که ضرر و منفعتش به خودت برمیگرده ، با کسی کاری نداری کسیم حق نداره باهات کاری داشته باشه.
قضیه از اون اخاذی کثیف شروع میشه نه قبلش.
مقصر خود دختره اس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی