بازدید 2268

استفاده از موشک برای تضمین امنیت المپیک

انگلیسی ها قرار است برای برقراری امنیت در بازی های المپیک از موشک های زمین به هوا استفاده کنند.
کد خبر: ۲۰۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱ 16 November 2011
«فیلیپ هاموند» وزیر دفاع انگلیس گفت ممکن است لندن برای تامین امنیت بازیهای المپیک مقابل حملات تروریستی رو به استفاده از موشک بیاورد.

به گزارش خبرآنلاین . هاموند گفت: «همه اقدامات لازم» صورت خوادهد گرفت تا امنیت این بازیها تضمین شود، از جلمه پیش بینی های مناسب برای دفاع از حریم هوایی، البته اگر این اقدام از سوی ارتش پیشنهاد و تایید شود. این موضوع به این دلیل بیان شد که خبرهایی مبنی بر نگرانی آمریکا در مورد امنیت بازیها مطرح شد و اینکه آمریکا گفته حاضر است هزار نیروی امنیتی را اعزام کند تا از شهروندان این کشور محافظت کنند.

هاموند، در مجلس عوام انگلیس بیش از همه از سوی «لیام فاکس» وزیر دفاع قبلی انگلیس، در موضوع تامین امنیت رقابتهای المپیک، تحت فشار قرار گرفت. فاکس گفت از بازیهای سال 1966 آتلانتا تا کنون، موشکهای زمین به هوا برای تامین امنیت رقابتهای المپیک استفاده می شده. او از هاموند خواست که تضمین دهد که : «موارد دفاعی به شکلی کاملا مجهز و در چندین سطح برای بازیهای لندن در نظر گرفته خواهد شد، از جمله موشکهای زمین به هوا که در لندن قرار دارد.»
وزیر دفاع انگلیس هم در پاسخ گفت:

«همه پیش بینی ها و اقدامات لازم انجام خواد شد تا امنیت و سلامت مسابقات لندن تضمین شود، از جمله، موشکهای زمین به هوا برای دفاع از حریم هوایی که البته این مورد احتیاج به تایید ارتش دارد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی