بازدید 2715

محورهای‌اصولگرایان‌درنشست‌سراسری‌جبهه‌متحد

کد خبر: ۲۰۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳ 15 November 2011
کاظم جلالی با اعلام خبر تشکیل اجلاس سراسری جبهه متحد اصولگرایان در دو هفته آینده، گفت: محورهای اصلی اصولگرایان به نشست سراسری جبهه متحد دعوت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی) ، کاظم جلالی با اشاره به تشکیل نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان در پنج‌شنبه دو هفته آینده (۱۰ آذر)، ‌ گفت: این هفته همایش تهران برگزار می‌شود اما دو هفته بعد هم اجلاس دیگری از مجموعه محورهای اصلی اصولگرایان در شهرستان‌ها و استان‌ها در تهران جمع خواهند شد.


نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی درباره برنامه کاری نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان، افزود: در آن همایش مباحث اصلی و کلیدی مربوط به گفتمان اصولگرایی و روند کار سایر استانها و شهرستانها برای شرکت در انتخابات مجلس نهم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.


وی درباره نحوه دعوت از اصولگرایان فعال در شهرستان‌ها به همایش سراسری جبهه متحد، افزود: هیئت‌های استانی در قالب مکانیزم ۷+۸ شکل می‌گیرند بعد استان‌ها مجمع شهرستان‌ها را شکل می‌دهند، سپس همه محورهای اصلی در امر ستادی و نظارت بر انتخاب نامزدهای اصلح به این همایش یک روزه دعوت می‌شوند.


عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: هیئت‌های استانی و شهرستانی این جبهه در حال شکل گیری هستند و امید است که تا دو هفته آینده شکل و قالب آن‌ها نهایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس