بازدید 46250
برای ثبت در اذهان مردم و مسئولان؛

انگلیس نخستین و تنها حامی تجاوز نظامی به ایران

در خلال روزهای اخیر، واکنش‌های متفاوتی از سوی کشور‌های گوناگون، نسبت به جوسازی صهیونیست‌ها و انتشار جزییاتی از گزارش آژانس صورت گرفت که در این میان، بررسی این واکنش‌ها بسیار قابل توجه است. انگلیس، نخستین و تنها کشوری بود که به نوعی از ایده حمله نظامی به ایران حمایت و آشکارا اعلام کرد که نیروهای خود را برای این حمله آماده کرده‌اند. به راستی چه نسبتی بین صهیونیست‌ها و پادشاهی انگلیس است؟
کد خبر: ۲۰۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۰ 08 November 2011
سرویس سیاست خارجی ـ در خلال هفته گذشته و در روزهای منتهی به انتشار گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، مقامات رژیم صهیونیستی با فضاسازی رسانه‌ای این گونه القا کردند که گویی زمان حمله به ایران فرا رسیده است؛ ادعایی که بعدها از آن عقب‌نشینی کردند، چرا که از همان آغاز همگان می‌دانستند که این جوسازی ها برای تأثیرگذاری حداکثری بر گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طراحی و اجرا شده است.

به گزارش «تابناک»، در خلال روزهای اخیر، واکنش‌های متفاوتی از سوی کشورهای گوناگون نسبت به جوسازی صهیونیست‌ها و انتشار جزییاتی از گزارش آژانس صورت گرفت که در این میان، بررسی این واکنش ها بسیار قابل توجه است.

بنا بر این گزارش، انگلیس نخستین و تنها کشوری که به نوعی از ایده حمله نظامی به ایران حمایت و آشکارا اعلام کرد که نیروهای خود را برای این حمله آماده کرده‌اند. این در حالی است که کشور های دیگر با احتیاط بسیار بیشتری در این باره سخن گفته‌اند.

بنابراین، روسیه نسبت به چنین حماقتی هشدار داد. چین از آژانس درخواست کرد که گزارشی را که این چنین به دستور مقامات آمریکایی نوشته شده است، منتشر نکند.

همچنین فرانسه چنین جسارتی به ایران را عامل بر هم زدن نظم و امنیت منطقه و حتی کل جهان دانست.

آلمان نیز خواستار افزایش فشار سیاسی بر ایران شد و آمریکا از راهکار‌های دیپلماتیک و اظهار اینکه همه گزینه‌ها روی میز است سخن گفت، اما انگلستان رسما به آمادگی نظامیان سلطنتی برای حمله به ایران خبر داد. 

در واقع تنها حامی بلافصلی که دعوت صهیونیست‌ها را لبیک گفت، حکومتی سلطنتی بود که در افکار عمومی بین‌المللی به استعمارگر پیر معروف است. برخی حتی پا را از این فراتر گذاشته‌اند و حکومت سلطنتی انگلیس را پدر خوانده صهیونیست‌ها می‌دانند.

اما چرا انگلیس را پدر خوانده صهیونیست‌ها می‌دانند؟

همه یهودیان دوستدار صهیونیست‌ها، راه‌اندازی این دولت را مدیون دولتمردان انگلیسی هستند. در واقع داستان علاقه دولتمردان انگلیس برای تأسیس دولت یهود در سرزمین فلسطین به سال ۱۹۱۷ برمی‌گردد.

در دوم نوامبر ۱۹۱۷ «آرتور جیمز بالفور» وزیر خارجه بریتانیا اعلامیه‌ای را با نام «تعهد دولت انگلیس برای تأسیس دولت یهودی در زمین‌های فلسطین» به «لرد ادموند روچیلد» رهبر یهودیان صهیونیست در انگلستان فرستاد.

صهیونیست‌ها به این اعلامیه بسیار اهمیت می‌دهند و آن را سندی می‌دانند كه ارزش آن بیشتر از ارزش معاهده سایس ـ پیكو است كه همراه این پیمان در تشكیل تاریخ جدید برای منطقه خاورمیانه سهیم بوده است.

تصمیم انگلیس برای راه‌اندازی دولت در حالی گرفته شده بود كه یهودیان ساكن در آن منطقه، نسبت به شهروندان فلسطینی در اقلیت هستند، ولی با وجود این، بالفور بر این باور بود که باید بخشی از زمین‌های فلسطین برای تأسیس دولت اسرائیل در نظر گرفته شود، تا از این راه، زمینه مهاجرت یهودیان سراسر جهان به این منطقه فراهم شود.

پس از فرستادن نامه بالفور به لرد، روچیلد از دوم نوامبر سال ۱۹۱۷ مهاجرت یهودیان به فلسطین تحت برنامه منظمی آغاز شد. همچنین در فاصله بین جنگ جهانی اول و دوم تعداد یهودیانی كه به فلسطین مهاجرت كردند، از مرز ۷۰ هزار نفر به ۴۵۰ هزار نفر افزایش پیدا كرد.

سرانجام افزایش مهاجرت یهودیان، موجب شد شماری از كشورهای متحد بریتانیا پس از برگزاری كنفرانس «سان ریمو» در سال ۱۹۲۰ با تأسیس دولت یهودی در اراضی اشغالی موافقت كنند. پس از موافقت این كشورها، اعضای جامعه ملل در سال ۱۹۲۲ بر طرح استعماری انگلیس مهر تأیید زدند؛ بنابراین، سرانجام در سال ۱۹۴۸ رسما دولت اسرائیل تشكیل و این آغاز كشاكش‌های اعراب فلسطین و صهیونیست‌ها شد؛ بنابراین، سنگ بنای دولت اسرائیل، توسط دولتمردان لندن گذاشته شد.

اکنون هم انگلیس به عنوان اصلی‌ترین مخالف حکومت‌های مستقل ایران، سردمدار جریان حمله نظامی به ایران در کنار رژیم صهیونیست شده است.

برای همین، لازم است که افکار عمومی و مسئولان در این روزها، بیشتر از گذشته عملکرد دولت سلطنتی انگلیس را در قبال ایران رصد کنند؛ دولتی که دولت ملی ایران را نزدیک شصت سال پیش سرنگون کرد، ترس بنیادینی از حکومت‌های مستقل ایرانی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۳
قبل از هر شعاری باید گفت: مرگ بر انگل استان !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
حرومی تر از انگلیس خودشه . یک روز انتقام چند قرن چنایت در حق ملت ایران رو از این وایکینگ های همجنس باز میگیریم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
من با اینکه انسان خیلی روشن فکری هستم، ولی از انگلستان و دولتمردان ان متنفرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
جالبه 500 نفر از فرزندان مسئولین طراز اول ایران دارن همین حالا تو انگلیس تحصیل میکنن و روایط تجاری در بالاترین سطح برقراره قسم حضرت عباس یا دم خروس کدوم یکی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
تعدادی از آقایونی که میان شعار مرگ بر انگلیس میدن آقازاده هاشون تو انگلیس چیکار می کنن ؟؟؟؟؟
لذا باید هم این گرگ با دیدن اینچنین خیانت هایی دندون تیز می کنه
انگلیس دنبال تجزیه ایرانه، بخشی از این کار را هم در سال 100 سال پیش انجام داد؛ ولی دیگه این آرزو رو به گور می بره!!!
فکر کنم دانشجوها باید سفارت انگلیس رو 30 سال پیش تسخیر میکردن نه آمریکا ! ولی هنوز دیر نشده !
اگه انگلیس برای ما انگلیسه، برای بعضی از مسئولین ما بریتانیای کبیر. زمانی که برادر من که رتبه 11 رشته ریاضی بود، جانیاز شد و به علت موج گرفتگی و شیمیای شدنش نتونست ادامه تحصیل بده، بچه های بعضی از مسولین داشتند انور آب زندگی می کردند.
مرحوم دایی جان ناپلون هم مرتبا بر کثیف بودن انگلیس تاکید می کردن.
ألا لعنة الله على الاستعمارگر الپير!
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
آقای محترم چرا عربی؟
مگه فارس چه مشکلی داره؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
اینقدر بدم میاد از کسایی که فحشاشون رو عربی می نویسن
خدا رحم کنه چه بلای میخواد سرمون بیاد
اینم از کشورهای که اسم دمکراسی رو خودشون گذاشتن
.
.
................................تابناک....

.
.
..........................................
.
.
چرا متناقض تحلیل میکنی؟
.
.از یکطرف میگی : انگلیس بر حمله قریب الوقوع به ایران تایکد و آمادگی داره
.
.
از طرف دیگه میگی : اینفشارهای اسرائیل و آمریکا بخاطر مجاب کردن آزانس انرژی هسته ای به قطنامه بر علیه ایرانه؟
/
/
خب گیریم همینطور باشه..
.
.
در هر صورت اونها همون مرتصد کسب مجوز حمله نظامی همه جانبه به ایران هستند دیگه نه؟
.
.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
کسی نگفته انگلیس می خواهد کاری بکند
بحث بر سر این است که چطور جرات کرده حرفی رو که نوکر های دیگر اسرائیل غیر رسمی می گفتند رسماً بگه
محمد ج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
تابناک لطفا نظراتی که همراه لوس بازی و این نقطه چین گذاشتن ها برای زیاد کردن حجم است را منتشر نکن که همه یاد بگیرین مثل بچه آدم بنویسن.
انگلسیهاهمیشه صفت کنه راداشته اند وبه چپاول واستعمارعادت کرده اندوتاتودهنی نخورندسرچایشان نمینشینند
بهتره دوستان سپاه فیلم دستگیری نیروهای ویژه انگلیس تو خلیج فارس رو برای نخست وزیر و ملکه انگلستان بفرستند تا این اراذل نحوه خیس شدن شلوار کماندوهاشون رو در مواجهه با سپاه مشاهده کنن و از رو برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
اگه خودشون نمی دونستند بجای حرف یه کاری هم می کردند. فعلاً که فقط زورشون به درختای باغ قلهک رسیده که اونم باید باهاش مقابله بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
آن هاهم که با کت و شلوار هاکوپیان وکلی هدیه بدرقه شدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
شما بیا آزاد کردن غیر عزتمندانه همون چندتا ملوان انگلیسی رو ببین که بدون هیچ گونه امتیاز گیری (و یا اینکه اونا مجبور بشن یه طبس دیگه را بیندازند) که با سلام و صلوات و کت و شلوار و بدرقه عالی ترین مقام دولت رو ببین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
فيلم بدرقه شون رو هم مينوشتي
مرگ بر انگلیس و تمامی اونایی که به مرگ بر انگلیس منفی میدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
من مثبت دادم آقا شایان چون با قسمت اول نظرت موافقم اما باید به بقیه هم احترام بذاری.
چرا سفیر انگلستان را از ایران اخراج نمی کنید؟ اگر دولت مردان جرات ندارند مردم مانند لانه جاسوسی آمریکا آنجا را نیز تسخیر خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
سفیر انگلیس تو ایران نیست که بخواهیم اخراجش کنیم
میخواستم بگم مرگ بر آمریکا ولی چون یه عده بعدش میان میگن مرگ بر روسیه فعلا بیخیال میشم
فعلا نظر همه مشترکا مرگ بر اینگلیس هست پس تا اطلاع ثانوی بیخیال روسیه و آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
آقا خیانتی که روسیه به ما کرده امریکا و انگلیس نکرده اند
این شایعه فقط به خاطر کم نکردن بودجه نظامی اسراییل توسط مجلس آن کشور مطرح شد و رسانه های بین المللی هم آن را خیلی جدی گرفتند و حتی مقامات کشورهای مختلف و متاسفانه مقامات کشور ما هم در مورد آن اظهار نظر رسمی کردند در حالی که بهتر بود از اول هیچ اعتنایی به این اخبار پوچ که فقط برای اهداف داخلی کشور اسراییل گفته شده است نمی شد.
ببینید دوستان نباید دشمن دست کم گرفت که دست کم بگیری در هر صورت شکست خواهی خورد.اسرائیل به تنهایی در برابر ما هیچه ولی نباید روباه پیر انگلستان از قلم انداخت.باید مثل خودشون رفتار کنیم.جلوی گرگ گرگ باشیم.
چرا انگلیس باید بیشتر از همه کشور ها تو تهران زمین اشغال کنه؟
حتما انگلیس می خواد با همون سربازای فوفول که بدون هیچ مقاومتی تسلیم سپاه شدند به ایران حمله کنه!!! دفعه پیش با کت و شلوار هاکوپیان برگشتند اما ایندفعه اگه برگشتی در کار باشه مسلما با کاورهای مشکی و خوش دوختی خواهد بود که متناسب با سایز اجسادشان در نظر گرفته می شود و در ادامه موشکهای ایرانی چنان انگلیس را شخم خواهد زد که تا سالها بتوانند بدون هیچ دغدغه ای سیب زمینی بکارند.کیست که نداند اگر حق وتو و عضویت انگلیس در شورای امنیت را از او بگیرند از این استعمارگر مفلوک جز فلاکت و پیری و تاریخی چرکین وخون آلود وسرشار از تنفر عمومی ملتها چیزی باقی نخواهد ماند.
پس این قطع رابطه با این کثافت ها چی شد؟
خیلی جالبه سفارت انگلستان بزرگترین سفارت در تهران است
خیلی ساده انگاره است که در میان کشور هایی مانند انگلستان،آمریکا،فرانسه،آلمان و حتی روسیه و چین یکی را حامی و دیگری را دشمن بپنداریم.
موضع گیری های جانبدارانه و یا خصمانه این کشور ها فقط بر اساس برنامه ریزی تنظیم شده از قبل و تقدم و تاخر زمان ایفای نقش بین خود آنها انجام می گیرد و هیچکدام از این کشور ها محض رضای خدا و به لحاظ منافع ملی ما واکنشی انجام نمی دهند و نخواهند داد.
آمریکا،انگلیس،فرانسه،آلمان و چین و روسیه تنها نامهایی است که بعنوان نمای بیرونی و ظاهری و ابزاری تصمیم گیران اقتصاد جهانی هستند که هر کدام به نوبه خود در زمان در نظر گرفته شده برای آنان واکنش های از پیش تعیین شده را بروز می دهند.
تصمیم گیران واقعی شرکتهای چند ملیتی و صاحبان پرقدرت آنها هستند که برای مثال با تحریم بنزین برای کشور عزیزمان ایران سیاست های ما را سوق به مثالا پالایشگاه سازی می کنند که بخش دیگری از صنایع وابسته به آنها ایفای نقش نموده و اینبار با فروش قطعات و تکنولوژی و فن آوری به چندین برابر قیمت آنهم با موش و گربه بازی افکار عمومی ما را ارضا نمایند.
برای رسیدن به عرصه والای استقلال و ضد ضربه نمودن نظام و کشور از اهداف شوم تمامی این کشور ها هوشیاری و دقت نظر و سوءظن به تمام آنها لازم است.
در کنار این امر تقویت بنیه های اقتصادی،سیاسی،نظامی و علمی از کشور ما قدرتی خواهد ساخت که حداقل با این حربه های بچگانه این دول تشنه به منابع ما دچار سر درگمی و دستپاچگی نگردیم.
و الا رفاقت امروز با فلان کشور از این گروه و ضدیت با دیگری و فردا بالعکس مانند پریدن از آغوش پلید این دشمن به آن یکی است که ثمره ای جز اتلاف زمان،هدر دادن منابع مالی،ملی،علمی و فرهنگی نخواهد داشت.
باید با بسیج تمامی منابعی که اشاره گردید و مقابله،نقشه خوانی و یافتن راههای نفوذی دشمنان این راهها را مسدود نموده و حیله هایشان را نقش بر آب نمود. انشالله
از کجا معلوم برنامه شون نباشه برای غافلگیری!
ایا نیروهای مسلح امادگی کامل رو دارن؟
یعنی از سگ کمترین اگه حمله نکنین.
نکنه دل به چند تا بچه فاسد آبجو خورتون خوش کردین که اگه ببینن جونشون در خطره فوری عقب نشینی می کنن؟
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
آقا حامد! ما بچه های جنگیم و از یک لجظه دفاع مقدسمان _ ولو به لحاظ تاکتیکی اشکالاتی داشت_ پشیمان هم نیستیم . ولی جنابعالی جنگ ندیده ای و نفست از جای گرم بلند می شه! به نظرم باید ملت را برای پذیرفتن خسارات آماده کرد . تنها در این صورت است که ما قادر به ادامه دفاع و حتی پیروزی و ایراد ضربات سنگین و قدرتمند به دشمنان خواهیم بود. برای رفع خطرات آینده و حتی برای رویارویی با آن نیازمند وحدت داخلی هستیم. آنها که برای ایجاد این وحدت سد شده اند و نمی گذارند همه انقلابیون دوباره دور هم جمع شوند و مانع آزادی آنها می شوند، نمی دانند که چه خدمت بزرگی به دشمنان می کنند!
مرگ بر انگلستان
انگلیس که با نابودی بومیان استرالیا و امریکای شمالی و نیوزیلند و جزایر اقیانوس کشور های انگلیسی زبان زیادی در پنج قاره جهان بوجود اورد معلوم است که با توجه به پشیبانی این کشور ها قصد حمله به ایران را دارد کشوری که در 400 سال گدشته همه جنگ ها برده الان هم فکر تصرف ایران است مثل زمان قاجار البته اینبار احتمالا این ارزو را به گور خواهد برد
خدا لعنت کنه انگلیس را که هر چه می کشیم از این روباه پیر هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
پس تو آنجا چکار میکنی؟
آقایانی که فرزندانشان را به دیار فخیمه فرستاده اند آیا دل در گرو آن ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرگ بر انگلیس آیا ما با داشتن رابطه با این زالو نفعی هم میبریم؟؟؟؟یا فقط بعضی از آقایان میبرنددددددد؟؟؟؟؟؟
من فکر می کنم مسئولان نمی خوان برای اخراج سفرای انگلیس کاری بکنند انقلاب سومی لازمه از سوی مردم صورت بگیره
در طول تاریخ چند صدسال گذشته کشورمان، انگلیس و روسیه دو کشوری بودند که دائم به منابع ایران چشم داشتند و در تجزیه ایران بیشترین نقش را ایفاء کردند. بزرگترین جنایت انگلیس در دوران جنگ اول و دوم جهانی بودند که جلوی هرگونه کمک های خارجی به ایران را گرفته بود و در نتیجه هزاران هزار نفر بخاطر قحطی و گرسنگی و امراض واگیری کشته شدند
اگروحدت حفظ شود انگلیس وامریکا واسراییل کره خره که هستند
گويا فراموش كرده اند كه در هشت سال دفاع مدقس چه بر سر يارو مذدورشان آمد يا اسارت نيروهاي دريايي انگليس و...
اين بار آزمايش كنند تا ببينند چند سال دوام مي آورندو چقدر تلفات و كشته ...
ما براي آنها آماده ايم
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست گویا دولت انگلیس فراموش کرده جنگ جهانی با حمله نظامی به جنوب خاک ایران در آن سالها با یک گروه کوچک تنگستانی نتوانست مقابله کند با ذلت و خوار خاک ایران را ترک کرد حالا که کشور مقتدر و رهبرهوشمند ، مدیر ، مدیر و آگاه به مسائل زمان و اینده داریم هیچ غلطی نمی تواند بکند اگر دلیران تنگستان تعداد کمی از انگلیس ها را بعنوان اسیر نگه می داشتند و بقیه را در دریا غرق می کردند ما تنگستانیها در صورت حمله حماقت بار آنها به خاک ایران این کار را نخواهیم کرد بلکه کامل آنها در را دریا غرق و درس عبرتی برای آنها خواهیم داد که نام آنها برای همیشه پاک شود
از تنگستان مهد شیران ودلیر مردان و زنان ایران
جالب اينه كه برخي از مسؤلين اقامت انگليس رو دارن و دو مليته هستند !!!
سفیر انگلیس اخراج کنید
وقتی عده ای از آقایون برنامه غذاییشون رو از انگلیس می گیرندو هنوز هم می گویند کار کار انگلیسیهاست و در این نوستالژی ابرقدرت بودن بریتانیای کبیر غوطه ورند یک کسی مانند کامرون به خود اجازه می دهد هر از گاهی اینگونه رجز خوانی کند
شما بجاي اين همه شعار عليه اين و ان اول باغ قلهك را پس بگيريد . تا ملت باورش بشه عرضيه كار ديگري هم داريد.و بجاي امريكا با اين انگليس بايد رابطه را قطع ميكردين
ما باید با آمریکا مذاکراتی هرچند ظاهری آغاز کنیم ، به نظر من روسیه بسیار بدتر از آمریکاست، روس ها همیشه آماده خنجر زدن از پشت هستند
http://www.tabnak.ir/fa/news/202233/تحصیل-500-نفر-از-فرزندان-مسئولین-در-انگلیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
جالب بود
بنام خدا با سلام
انگلیس اولین دجال و پدربزرگ سومین و آخرین دجال جهان ؛ یعنی اسرائیل میباشد؛ لذا طبیعی است که پدربزرگی از نوه خود با تمام قوا و با تمام ابزار دفاع کند.مسوولین ما جرئت ندارند که سفارت اولین دجال عالم را برای همیشه در ایران تعطیل و شر را از سر این کشور کم کنند اما دشمن بیداراست و هوشیار است و بدون تعارف
پس چرا هنوز پول نفت در بانكهاي انگليس ذخيره مي شود؟
جای امام خالی است که به آقای رفیق دوست بگوید یک کشیده بزن توی گوش سفیر انگلیس ، و جای دلاور تنگستانی بیشتر خالی است.
هر جا قوانين تفرقه آميز ديديد بدانيد رد پاي انگيس را در بين مسئولانش خواهيد يافت .
*نگران انگلیسی ها نباشید.چون آقازاده
های بورسیه ای وپولدار وطنی مقیم آن
بلاد لابی گری میکنند وجلوی این و آن حمله را میگیرند !؟
اولا سعی کنید هیچ وقت از کلمه دولت اسرائیل استفاده نکنید یادتون نره رژیم اسرایئل ثانیا در رابطه با انگلیس باید بگم بودن سفارتش تو ایران مثل اینه که به دزد محلتون اجازه بدید یه مرکز مشاوره دزدی که فقط فکرش دزدی تو محلتون داشته باشه. یا علی
به جاي کشف رابطه صهيونيست و انگلستان رابطه خودمون رو با انگلستان قطع کنيد.
لعنت خدا بر خاندان سلطنتی انگلیس. این خاندان دجال‌پرست باقیمانده همان فراعونه مصر و سامری گوساله پرستند. با یک بازنگری در نحوه بوجود آمدن این فراماسونرهای به ظاهر اهل کلیسا ولی در اصل شیطان‌پرست و همچنین نمادهای موجود در نشان پادشاهی بریتانیا، پرچم این کشور و نحوه برگزاری مناسک و مراسم‌‌های ویژه‌شان، به صراحت متوجه خواهید شد که خدای این خاندان، چیزی غیر از خالق بی‌همتای هستی‌ست.
این‌ اشراف‌زادگان متعفن به عروس‌شون دایانا چون از خون کثیفشون نبود، رحم نکردند ما ایرانی‌ها و مسلمان‌ها که دیگه جای خود داریم.
وادی پر از فرعونیان و قبطیان است ............... موسی جلودار است و نیل اندر میان است
ميگن سوييس حافظ منافع آمريكا در ايران است ولي دوستان سفارت آمريكا (جزيره ايگليس) در ايران است نيازي به حافظ منافع ندارد و چندين هكتار زمين هم در اختيار دارد و با ....حال مي كند ولي يادتان نره كه بعضي از دولت مردان ماهم در جزيره ايگليس با حيف و ميل بيت المال چنين باغي را براي تفريح خود خريداري كرده اند حال مي ترسند دست به باع قلهك بزنند و اين در حالي است كه اگر سفارت دوم آمريكا در ايران تعطيل شود بسياري از مشكلات مملكت حل مي شود.
دولت ایران باید در صدد عادی سازی روابط خود با جهان و در راس آن آمریکا باشد تا کشورهایی مانند امارات و عربستان و بحرین و کویت و ... در سایه حمایت غربیها و ندانم کاریهای ما برای ما شاخ و شونه نکشند.
بازهم اقايان در قطع ارتباط با انگلستان كارشكني كنند بهتر است كه اين مسئله را به رفراندوم عمومي بگذاريم تا مردم در اين باره تصميم بگيرند چون اگر به عهده مجلس بگذاريم هيچگاه نتيجه نميگيريم
تابنک (قاصدک) تو دروغی ، تو دروغ
تابنک تو فریبی، تو فریب
ey lashkare saheb zaman amade eem
درست است که جنگ چیزخوبی نیست ولی درجای خودنعمتی است بزرگ که درآن دوست ودشمن بهترشناخته میشود استعدادهای نهفته شکوفاواتحادبیشتر میشودخوابان بیدار میشوندوالی آخر...ولی چیزی که حال دراروپا وخودانگلیس مطرح است این است که انگلیس خودآبستن یک انقلاب مردمی میباشدکه آنهم ناشی ازنوع حکومتی است که هنوزهم که هنوزاست دراین قرن وپیشرفت بشریت شاهنشاهی است ودربین خودشان این توجیه است که دراینجا دربارسلطنت میکندنه حکومت لذا این مجموعه بمانندیک سازمان تشریفاتی است که یک دروغ محض است کیست که نداند که این سلطنت چقدرهزینه روی دست اکثریت مردم بالاخص مردم فقیرانگلیس گذاشته ومیگذاردمردم دنیادیگربیدارترو هوشیارتر ازحکومتهاهستندکه این توجیهات بی معنی رابپذیرندلذااین نظربنده نیست بلکه نظراروپاییهابالاخص مردم انگلیس است که بایددرسیستم حکومتی انگلیس تغییراتی صورت پذیرد سیاسیون انگلیسی عامل تمامی بدبختی انسانهای دنیاو بالاخص غرب وامریکا شده اندمگرهمین آمریکازمانی زیرپای انگلیسیها نمانده بود تمامی تقسیمات وتکه تکه کردن ممالک دنیا عاملش انگلیس بوده اسراییل با توطئه انگلیس بوجودآمده ووهابیون بی دین بکمک انگلیس سرکارآمده والی آخر...آیاوقت آن نرسیده تادنیا وممالک غرب کلاه خودراقاضی کنندوبه خیانتهای انگلیس به بشریت بدون احساسات وتعصبات واقعگرایانه بنگرندووبااتحادجهانی حق این جرثومه کثیف راکف دستش بگذارندمن که بعنوان یک ایرانی دل پری ازاین کشوردارم ومنتظر فرصتی هستم تاانتقام انسانهای بیگناهی که این کشورباعث آن شده رابگیرم
بچه ها دم همتون گرم.خداوکیلی که معلوم شد هنوزم ایرانی در صحنه و پای کار کم ندایم.انشاالله که این شر هم به خودشون برگرده
شما لطف کنید این گزارش رو سرآغاز سلسله گزارشات خباثت های انگلیس نسبت به ایران در طول تاریخ قرار دهید. با تشکر
این یه علامته سئوال بزرگه واقعا چرا بعد از این همه توطئه تو این چند صد سال از سوی انگلیس منفور هنوز کثافتخانه ی اونها برقراره و شیشه های ضد گلوله و حفاظهای پنجره هاش از قبل محکم تر میشن .آیا مردم نمیتونن مثه این لانه ی توطئه رو هم تسخیر کنندو پرچم نجسشون رو به پایین بیارن.
تابناک بالا غیرتاًاین پیامو درج کن
باباجان آخه اسراییل هم شد تهدید اربابشون هیچ پخی نیست چه برسه به این لانه عنکبوت کوچولو
انگلیس فعلا زاییده
وقتی که که رو میدی همین طوری میشه دیگه.اول باغ قلهک رو از اینا بگرین بعد سفارتشون ببندین بعدش هم به خاطر کودتای 28 مرداد و اشغال ایران در جنگ جهانی دوم ازشون شکایت کنین ببینین آدم میشن یا نه
نظرات برادران نشان میدهد که قشر باسواد و روزنامه خوان ما تا چه حد سطحی و عامی هستند، انسان از خواندن بعض نظرات بخود مچاله میشود.
در باره زمین قلهک، خوب فرض کنید آنرا هم گرفتند، چه خواهد شد. طولی نمیکشد که برجهای رنگارنگ متعلق به کوخ نشینان !!! در محل سبز شده و ده ها هزار اتوموبیل از همه کشورها - آنها هم متعلق به مستضعفین و کوخ نشینان - به خیابانهای منطقه افزوده خواهد شد. به شما چه خواهد رسید؟
انگلستان هنوز در جو استعماریه 100 سال پیش خودشه.بچه ها بریم لانه جاسوسیه انگلستان؟
همش کارمون شده بلوف زدن بابا سفیر انگلیس و با لگد بندازین بیرون با این مادر... ها نمی شه معامله کرد
آب که سر بالا میره انگلستان ابوعطا میخونه.

مرگ بر استعمارگر پیر
تا وقتي كه ما آذري ها زنده ايم هيچ كس نميتونه به ايران حمله كنه...
اینها هیچ غلطی نمیتوانند بکنند البته اگر میتوانستند یک دقیقه هم صبر نمیکردند خیلی هم دلشون میخواد اگه میتوتستند کاری کنند اون موقعی که ایران جاسوسهای آمریکارو دستگیر کرده بود وهر روز تهدید به اعدام اونها رو میکرد یه اقدامی میکردن . زمانی که ایران قدرتی نداشت من خودم دوبار به خاتمی راءی دادم اگه اونها کوچکترین تهدیدی برای ایران بوجود بیارن جزو اولین کسانی خواهم بود که برای ریختن خونهای کثیفشون به جنگ خواهم رفت
هر چی بدبختی داریم از دست همین انگلیس پلید وکثیف وشیطان صفت داریم اگه یک نگاهی به تاریخ 100سال گذشته ایران بکنیم پر از خباثتهای انگلیس ظالم است. مرگ بر انگلیس .
اعوذ بالله من الشیطان رجیم
اگر اون روز که ملوانان انگلیسی رو دستگیر کردند رو به اشد مجازات می رسوندند اینقدر پر رو نمی شدندو وقتی آقای رئیس جمعور و هیئت دولن از این متجاوزین مثل قهرمانان ملی مراسم بدرقه رو بجا آوردند همین میشه که فکر می کنند هر غلطی که بکنند آخرش با دسته گل و تابلو فرش اهدایی آقای رئیس جمهور ازشون استقبال میشه
آقا حمله به سوی سفارت انگل استان
اینها محل سفارتشون توی تهران هم به زور گرفتن
اصلا غیر قانونی توی ایران هستند
خیلی زور میگن
اخیرا هم اکثر درخت های سفارت رو که زمین شو به زور گرفتن آتش زدن و....
الان هم باید پرو بشن
خاک بر سر ما ........................
دولت حرامزاده انگلستان ..... خورد با پارلمانش .
هر چی میکشیم از همین مسولین بی عرضه هست ! و البته آقازاده (فاسد زاده) ها
عذر از جمع ،دهن مهن روباه شلو سرویس میکنیم ،آشغال انگلیسی فکر کردی با ایران زمان قاجاره طرفی که هر غلطی خواستی بکنی ،پس دهن کثیفتو ببند .
در دنیای امروز به هرجا کع میری اثار کثافت کاریهای انگلیس رو میبینی اسرائیل زاده انگلیس کثیف کشته شدن اینهمنه جوون تو ایران وکشورهایر منطقا بخاطر این کفتار پیر هستش
واقعا تابناک خیلی احمقی، بقیه دنیا دارن برای حمله به ما نقشه میکشن اونوقت تو داری درس اخلاق میدی. که یعنی بگی انگلیس بده اخه.
آخی طفلکی دلش برای بابانویل تنگ شده!!!...
بابا یه عمر مردم فریاد می زنن هرچی می کشیم از انگلیسه ! ولی کو گوش شنوا ؟ با آمریکا قطع رابطه می کنیم ولی به انگلیس یه باغ هم تو دل پایتخت می دیم عشق و حال کنن بعدا تو نشریات بگیم انگلیس بده ! من میگم هر کی خائن به این آب و خاک و مردمه بادی نیست بشه . داخلی و خارجی هم نداره ... دولتی ها هم اگر از منافعشون دست بکشن خوب میشه می تونیم بزنیم تو دهن تموم دشمنا... آقای زاده ها هم بهتر به جای انگلیس و آمریکا و کانادا برن جای دیگه کسب علم و دانش کنن و پولهای نفت رو خرج کنن
بهتر نیست جای این حرفها در رفتارهای دیپلماتیک خودمان با جهان تجدید نظر کنیم و سعی در ایجاد روابط منطقی و اصولی با جهان اطرافمان نماییم ترکیه را نگاه کنید هیچ کدام از تنش ها و چالش های ما را در جهان ندارد
پس اشکالی اساسی در نحوه رفتار دولت ما با دنیا وجود دارد که کشور های دیگر را به واکنش وا میدارد ؟؟!!!
شب درازست و قلندر بیدار
ببینیم چه میکنید
ما که مثل گذشته آماده شهادتیم خدا کنه حداقل در محرم و صفر اسرائیل حمله کنه تا ما هم حسینی تر شویم
ولی خداییش آقازداه ها که نمی تونند چون دارن نون و نمک انگلیسی ها را می خورند
ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش
آماده ایم آماده ایم
درود بر دائي جان ناپلئون
دوستان تو این نوشته هاتون مدام تکرار میشه انگلیسیهای فلان و بهمان
واقعا چرا ما نمی تونیم قبول کنیم سیاستهامون غلط هست
چرا ما و دولتمردانمون نمی تونن درک کنند با قلدری و هارتو پورت نمی شه دیپلماسی رو جلو برد
همین ترکیه کنار دستمون 10 سال پیش کجا بود الان کجاست دلیلش اینه که منافع ملی براشون مهمه جایگاهشون هم تو کشورهای اسلامی خیلی بالاتر ازایران شده چون تو مسلمونی هم از ما جلوترن
وقتشه خودمونو اصلاح کنیم خود خواهی بزاریم کنار و منافع جمع رو نگاه کنیم
منافع ایران رو نگاه کنیم صلاح مردم را ببینیم نه صلاح 4 تا آدم که مست قدرتن و حرفهای دروغ اطرافیان چشمهاشونو بسته

دوستدار وطنم و مردم
پ.م
به نظرمن بايدايران روابط خود را با آمريكا تداوم ببخشد اين مسئله ها حل شدني است.
الله اكبر
امان از دست این مردم ساده لوح .
جه جيزي از اين بهتر پس انتظار داشتيد كه جه كسي از اين فرزند صد پدر حمايت كند ما اماده ايم و انگليس يكبار مستقيما از ايراني ها سيلي خورده اين دفعه تارخ تكرار خواهد شد ورئيس غلي دلواري خواهد امد و دمار از روزگار همه صهيونيست ها وحاميانش در خواهد اورد
پ ن پ . می خواستید انگستان بیاد و از ما دفاع کنه . هروز بعد از نماز کلی مرگ بر انگلیس می گوییم و دشمنی دائمی داریم.
چرا حکومت ایران خهیچ وقت برابر انگلیس ایستادگی نمیکنه و فقط به آمریکا و اسرائیل فحش میده. چجوری میشه این قضیه رو توجیه کرد؟
بی خود نیست بهش میگن استان انگل
از ميان کساني که براي دعاي باران به تپه ها مي روند تنها آنهايي که با خود چتر به همراه مي برند به کار خود ايمان دارند آنتوان چيکف
***** کسي که تا به حال عمل اشتباهي انجام نداده ، هيچ کار تازه اي انجام نداده است . انيشتن
****** منتسکيو : انسان همچون رودخانه است ؛ هر چه عميق تر باشد ، آرام تر و متواضع تر است.
******* حکمت وزیدن باد، رقصاندن برگها نیست. امتحان ریشه هاست.
چگونه میتوان ریشه را محکم کرد؟
با بصیرت، آگاهی، درک حقیقت...
معلوم نیست تا کی می خواهیم با دیپلماسی در برابر انگلیس کوتاه بیایم -بابا بکدفعه قطع رابطه کنیم خلاص
انگلیس هرکار میتوانسته کرده اگردیوانه شود واقدام نظامی کندپاسخ دندان شکنی دریافت میکند ما بتکلیف عمل میکنیم برای دفاع ازنظام وکشور صد بار جان میدیم وبزدلهای که میترسند هرچه زودتر تکلیف خود را روشن کنند با مردم هستند یا بادشمنان
من رضا اهل ارومیه اعلام میکنم در صورت غلط اضافی از طرف دوستان عزیز و نسبتا مریض اینگیلیسی خودم آنها را ...
توصیه میکنم نیان...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار