بازدید 81535

شبیه‌سازی حمله به ایران در یک بازی رایانه ای + فیلم

در داستان بخش یک نفره بازی کاراکتر اصلی، شخصی به نام بلکبرن، گروهبان نیروی تفنگداران دریایی آمریکاست که کاربر کامپیوتری را به عنوان بازیکن، در طول بازی برای دستگیری یک مأمور گروه آزادی و مقاومت مردمی، که یک ایرانی به نام سلیمان است، با خود همراه می‌کند/ برای نزدیک تر شدن کاراکترهای این بازی با ایران ، در بخشی بازیگران به زبان فارسی صحبت می کنند
کد خبر: ۲۰۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲ 06 November 2011
سرویس بین‌الملل ـ بازی کامپیوتری «بتل‌فیلد 3»، که از جمله بازی‌های کامپیوتری شرکت EA  است، در سناریویی ظریف، به سیاست‌های آینده نزدیک غرب می‌پردازد.

به گزارش «تابناک»، در بخش نبرد تک‌نفره این بازی، شخصیت اول داستان، گروهبانی آمریکایی است که به همراه ارتش آمریکا به ایران حمله می‌کند و در نبردی در مقابل نیروهای روس، درصدد است تا مانع از انجام یک عملیات تروریستی هسته‌ای در نیویورک شود.

بنا بر این گزارش، «بتل‌فیلد 3» از آخرین دستاورد دنیای موتورهای گرافیکی، یعنی Frostbite 2 بهره می‌برد، که به کمک آن صحنه‌ها و کاراکترهای بازی بسیار واقعی به نظر می‌رسند.

داستان بازی چیست؟
در داستان بخش یک نفره بازی کاراکتر اصلی، شخصی به نام بلکبرن، گروهبان نیروی تفنگداران دریایی آمریکاست که کاربر کامپیوتری را به عنوان بازیکن، در طول بازی و در تلاش و جست‌وجو برای دستگیری یک مأمور گروه آزادی و مقاومت مردمی، که یک ایرانی به نام سلیمان است، با خود همراه می‌کند.

سلیمان دو چمدان هسته‌ای روسی را با خود حمل می‌کند و درصدد است که آنها را در پاریس و نیویورک منفجر کند. به تدریج و در طول بازی، کاربر متوجه می‌شود که تفنگداران آمریکایی برای محافظت و تأمین امنیت اهداف اطلاعاتی راهبردی، رهبری و اجرای چندین عملیات سری و کوچک مقیاس نظامی را برای حمله به شهرهای ایران در دستور کار خود قرار داده است؛ کاراکتری که کاربر، ایفای نقشش را در بازی به عهده می گیرد، در جریان یکی از این عملیات‌ها قرار می‌گیرد؛ عملیاتی که در آن، قرار است پنجاه هزار نیروی تفنگدار آمریکایی به تهران حمله کنند تا بتوانند بی آنکه حساسیت کسی را برانگیزند، به دنبال مأمور دوجانبه روس‌ها، یا همان سلیمان ـ که یک تروریست نابغه است ـ بگردند.

در همین مأموریت، شما متوجه این نکته می‌شوید که سلیمان در حقیقت هر سه چمدان هسته‌ای را به دست آورده که یکی از آنها، هنوز در ایران است و شما آن را درست در کنار دو نقشه از دو شهر پاریس و نیویورک پیدا می‌کنید. اندکی بعد مطلع کاربر متوجه می‌شود که انفجاری اتمی در پاریس رخ داده است و هشتاد هزار نفر کشته می‌شوند.

بر پایه این گزارش، در پاسخ به این فاجعه، آمریکا با همه قدرت به ایران حمله می‌کند و در مأموریت بعد کاربر، در نقش یک راننده تانک، به همراه یک گردان کامل تانک، به عنوان بخشی از یورش‌های سه‌گانه هوایی، زمینی و دریایی، به ایران حمله‌ور می‌شود.

در همین حین، گروهبان بلکبرن ناامیدانه تلاش می‌کند تا بتواند پیش از انفجار سومین چمدان در نیویورک، سلیمان را به دام اندازد. با فرود ده‌ها هزار چترباز روس که به سرتاسر ایران گسیل شده و از پشتیبانی جنگنده‌های میگ روسی در آسمان و تانک‌ها در روی زمین برخوردار بودند، عرصه نبرد در ایران، برای نیروهای آمریکایی بدل به جنگی تمام عیار می‌شود.

و سرانجام گروهبان بلکبرن موفق می‌شود که جلوی وقوع انفجار اتمی در نیویورک را بگیرد؛ اما این مهم تنها هنگامی رخ می‌دهد که کاربر به عنوان بازیکن، وادار شده به هم‌رزم تفنگدار خود شلیک کند و با کشتن او، مانع اجرای سناریوی به اصطلاح «مرگ میلیون‌ها نفر» شود و همینطور احتمال رخ دادن انبوهی از ویرانی‌های فاجعه‌آمیز در سرتاسر جهان را به دست نیروهای اهریمنی از بین ببرد.
 
مسأله مهم در این بازی آنجا نهفته است که روشی که آنها برای روایت منفصل و فلش‌بک‌گونه داستان برگزیده‌اند، حضور و نقش شخصیت‌های وزارت امنیت داخلی آمریکا را از آغاز تا پایان، کمرنگ کرده و به حاشیه می‌راند، به گونه‌ای که بازیکن به کلی از این حقیقت غافل می‌ماند که بازیگر داستانی است درباره جنگ با روسیه، در خاک ایران و پیرامون سلاح‌های اتمی که قرار است، کل مغرب‌زمین را نابود کند.

گفتنی است، این بازی در تاریخ 25 اکتبر 2011 منتشر شده است؛ درست زمانی که فشار ها علیه ایران افزایش یافته است و انبوهی از سربازان آماده به خدمت آمریکا در کویت مستقر شده‌اند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۷۲
آرزوهای بر باد رفته خود را در بازی های کودکانه نمایش میدهند کسانی که ادعای ابرقدرتی دارن بعد از 32 سال جنگ ترور تحریم و خیانت کارشون به بازی سازی کشیده !
پاسخ ها
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
جک نگید.
شما ها فرق گیم و سیاست رو نفهمیدید.
موتور بتلفیلد 3 یکی از قوی ترین موتورهای گیم دنیاست که توسط چند نابغه نوشته شده.
دارن ازش پول در میارن.
به شماها هم مربوط نیست. جو گیر نشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
ما هم میدونیم موتور بتلفیلد یکی از قویترین موتورهای گیم هست و از کنارش پول در میارن، در عین حال در کنارش دارن افکارشون رو به طور غیر مستقیم وارد فکر بقیه میکنن.
البته وقتی شمارو میبینم مطمئن میشم که تو این هدفشون موفق بودن
امیرکبیر
| France |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
بابا کسی از موتور بازی ایراد نگرفته!!!
به مفهوم و سناریوی بازی انتقاد داره نویسنده...
بهترین بازی در دنیا هم باشه وقتی دارن به کشورت حمله میکنند تو کدوم طرف هستی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
دانشجوی عزیزوقتی میخواهی کاربزرگی راانجام دهی بایدزمینه سازی کنی این کارهم ازبازیها ورمانهای مهیج سرگرم کننده شروع میشه اینکه شمامی فرمائیداین موتورکارچندتا نابغه است خوب باشه دلیل نمی شه ازکارونبوغ این افرادبرای نیل به هدف خودمون استفاده نکنیم.
شهریار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
آقا یا خانوم دانشجو، پول در اوردن یه طرف اما اینکه بگیم با این داستان، این بازی جهت سیاسی نداره واقعا مسخره هستش
اینهمه فیلمو بازی دارن میسازن برامون اما یکیش نیست که علیه ایران توش چیزی نگن، واسه همین کاملا معلوم میشه اینا ابزارهای دست ابر قدرتهاست که ما باهاش بازی میکنیم!
اینها شاید در فیلمها یا در تخیل خود حمله به ایران را در سر خو بگنجاندن ولی در عمل هیچ غلطی نمی توانند بکنند
اينكارا از دشمن بعيد نيس ولي ما در مقابل چه مي كنيم؟ آيا به ساخت بازي هايي مثل نبرد نادر و..... ادامه مي دهيم يا اينكه.............
با سلام
انتظار مي رفت خبر به گونه ديگري در تابناك منعكس شود .
متاسفانه اين بازي بين بچه هاي ايراني طرفداران زيادي دارد و به راحتي در بازار نيز قابل دسترسي است .
اين با غيرت ايراني و وطن پرستي منافات دارد . بايد تبليغ منفي بر عليه اين بازي ايجاد شود به گونه اي كه بچه ها CD اين بازي را بشكنند و با آن شعار آمريكا هيچ غلطي نمي تواند را در يك محل عمومي درست كنند و صدا و سيما هم به اطلاع همه برساند .
اين حركت دشمن يك نمود مسلم از جنگ نرم است . آنها حس دفاع از وطن را در فرزندان اين مملكت مي كشند . نوجواني كه در يك بازي كامپيوتري وطن خود را ويران مي كند ، احتمالا در يك شرايط واقعي نيز واكنش مشابهي خواهد داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
عزیز دل برادر، بازی رو با بازی جواب میدن نه با شکستن CD، تخریب به این شکل و روش فقط به درد پرچم آمریکا و اسرائیل میخوره.
در جواب این بازی و موارد مشابه باید بازی سازان ایرانی تمامی کابوسهای غربی ها را تبدیل به بازی کنند : مثل حمله موشکی سه جانبه ایران و سوریه و حزب الله به اسرائیل و اروپا و نیروهای ناتو در افغانستان و عراق و پایگاههای آمریکایی ها در کشورهای عربی و نیز حملات شهادت طلبانه به همین مواضع و در ادامه همراهی گروههای اجتماعی تحت فشار درون کشورهای غربی با براندازی حکومتهای فعلی غربی که خوشبختانه این قسمت بازی در حال حاضر خود به خود و خودجوش در ال اجراست! و ما فقط باید انجین قسمت اول رو بنویسیم.
در ضمن در کنار نسخه لوکال و نتورک تحت ویندوز، نسخه اندروید و IOS فراموش نشود.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
در بازی های این سبمک کاربر کاری به پرچم ندارد و فقط هیجانش جالبه برای کاریر پس ژاپنی ها چه کنند که در بازی های call od duty این قدر علیه کشورشون است؟
یعنی در ژاپن بازی ممنوع میشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
علی اقای عزیز ژاپنی ها 65 ساله که خانه اشان شده ماوای امریکائی ها و البته هر چند وقت یکبرا خبر از تجاوز بدخترانشان حتی یازده ساله
خیلی جالب بود خدایی بازی خوفی بود !
خدایی ببین انقدر مثل سگ از ایران می ترسند که تو بازی هم امریکا و روسیه با هم متحد شدن که ایران رو از پا در بیارن اما بازم همین که جرات کردن که به خودشون این تصور رو راه بدن که تا تهران میتونند بیان برام جالب بود.
من که بی صبرانه منتظر هستم ببینم اگه حمله بشه خدایی چند متر میتونند وارد ایران بشن.
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
یا درست نخوندی یا حالت خوش نیست
روسیه جلو آمریکا ایستاده نا کنارش
فکر کنم جز همون نوابغی هستی که موتور بازی نوشتنا
سلام .بهتره شما به جای اینکه با اخباری که ممکن است هیچگاه به واقعیت تبدیل نشوند به جامعه استرس وارد نکنید و سعی کنید با استفاده از تکنیکهای خبر رسانی ضمن انتقال اخبار ،این فشار ها و استرس ها رو کمتر کنیدچرا که ایرانیها به اندازه کافی تحت فشار و استرس ناشی از فشارهای اقتصادی و...هستند.
با سلام
آش زیادی خوردند .
فقط تو فیلم میتونن با ما بجنگند . و گرنه هیچ دیوانه ای این کارو نمیکنه . یعنی جراتشو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
منظورت همون شكر زياديه ديگه؟ مگه نه؟
خطر ......خطر ...........خطر......... این یعنی اماده کردن جهان برای یک جنگ دیگر و متقاعد کردن مردم دنیا برای حمله به ایران قدم اول هپنوتیزمه کردن مردم دنیا و چه راهی بهتر از دنیای مجازی و القای خطر ایران برای مردم تمام دنیا امریکا دقیقا این کار را در مورد عراق هم کرد و ازچند اصل (فشار سیاسی. اتهامزنی . جنگ روانی و رسانه ای . تولید فیلم انیمیشن کلیپ و بازی بر علیه کشور مورد نظر و در نهایت ایجاد اجماع جهانی و ایجاد یک راه اتش بدون باز گشت ....و استارت.... پس دوباره میگوییم ...خطر .....
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
نترس اگه میخواست حمله کنه تا حالا حمله کرده بود مشکل اصلی اون ها مردمن نه ارتش و سپاه امریکا هیچ غلتی نمیتونه بکنه
همین مونده بود تابی امل بیاد بازی کامپیوتری رو تحلیل کنه

این بازی یکی از بهترین های تاریخ بازی های کامپیوتری هست که طوفان به پا کرده

توی ایران هم دنیای بازی بازها بی صبرانه منتظر این بازی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
این بازی تو ایران ممنوع شده است.
فریدون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
واقعا که! تو واقعا ایرانی هستی؟ بیصبرانه منتظرین به ایران خودمون حمله کنید ( در بازی)؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
من به عنوان یه بازی باز ایرانی قسم میخورم هرگز این بازی را انجام ندم............ شماها هم مرد باشین..........
همچين چيزي رو هم قبل از حمله به عراق ساخته بودن بعد بهش حمله کردن!!! ميخوان عکس العمل دنيا رو از حمله در قالب بازي ببينن!!! ولي از غيرت و اتحاد ايراني بترسيد ايراني با عراقي خيلي فرق داره......
پاسخ ها
کاظم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
لطفا اسمه بازی رو هم بفرمایید.
مگه اینکه تو بازی خوابش رو ببینن
من یک دبیر هستم. متاسفانه در دبیرستان ما بین همه دانش آموزان پخش شده است !
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
نشالا که همیشه صلح برقرار باشه اما اگر خدا نکرده جنگ شد خواهید دید جوان امروزی چه در چنته دارد. شما نباید عده ی قلیلی رو که با آرایش تو معابر می بینید نماینده ی جوونها بدونید. شیر همیشه شیره حتی اگه جنگلی نباشه
آرزو بر جوانان عیب نیست. اما برای شغال ها عیب است. بیجاره ها دلشون رو به چی خوش کرده اند. حتما فکر می کنند با این کارها ما می گرخیم یا روحیه جوانهاشون قرص میشه. زهی خیال باطل
پاسخ ها
جمشید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
ممکنه بتونن موفق بشن. این بازی الان بیشتر بین بچه ها و نوجوونها رواج داره. نسلی که با جوانان امروز و دیروز خیلی فرق داره. خیلی نا آگاهه و البته بی تفاوت به وطن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
چی شده باز دست به دامن جوانان وطن شده اید
کلا آمریکایی ها هرکار که عقدش به دلشون مونده باشه بازیشو میسازن
شتر در خواب بیند پنبه دانه!
بابا اینا دلشون به همین چیزا خوشه ،مرد عمل نیستن، میخوان تمدن 3500 ساله مارو با تمدن 200 ساله خودشون مقایسه کنند،زکی!
پاسخ ها
متفکر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
با این تمدن 3500 ساله چی نصیبمون شد؟ آیا ما شایستگیشو داریم؟ فقط بلدیم به جون همدیگه بیفتیم.
خوب ما هم قراره یک بازی درست کنیم و نیویورک را فتح نماییم.فقط خواهشا بازی را به صرت اورجینال تهیه نمایید.!
البته به علت گرافیک سنگین بازیی باید از کارت گرافیک قوی استفاده نمایید
اطلاعاتشون هم که غلط بوده! سلیمان اصلا یک نام ایرانی نیست. فکر کنم عربیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
بنده خدا اونا اطلاعاتشون غلط نیست میخواهند ایرانی ها را به اعراب مرتبط کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
سلیمان تداعی کننده سردار قاسم سلیمانیه ... میخوان مردم دنیا از اسم سلیمان یک پیش زمینه منفی داشته باشند
همین الان هم تو کنگره آمریکا در خواست ترور این سردار عزیز اسلام رو داده اند
ولی نمیدونن همه ی جوونای این مرز و بوم سردار سلیمانی هستند
در مقابل چه كنيم؟
فرق شتر و آمريكا
شتر در خواب بيند پنبه دانه آمريكا در بيداري ميسازدش در رايانه
بازی های رایانه ای ناشی از تفکرات هست و وقتی تفکرات به وجود می یاد که برنامه ای برای آینده وجود داشته باشه,اینکه نشست و گفت هیچ غلطی نمی تونه بکنه آخه خیلی خنده داره،اصولا زمانی باید غد غد کنی که چیزی برای گفتن داشته باشی,اگر عاقل باشیم کارخودمونو در خفا و بدون برانگیختگی افکار عمومی انجام می دیم.
جنگي كه حداكثر تا يكسال آينده انتظار ما رو ميكشه اجتناب ناپذيره.دوستان تابناكي خيلي احساسي حرف ميزنن كه البته اميدوارم از روي ترس نباشه.
جنگ دنياي غرب عليه مركز اسلام(ايران)برق آسا،سهمگين و كوبنده خواهد بود.
آنوقت است كه عاشقان حقيقي اباعبدا...(ع) خود را نشان خواهند داد و زمينه ظهور آقا فراهم خواهد شد.
آنان كه در دوران سياه قبل از ظهور خود را به هيچ گناهي نيالودند و عاشق باقي ماندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
چقد اين دو جمله شما با هم متفاوت و متناقض هستند:
"جنگ دنياي غرب عليه مركز اسلام(ايران)برق آسا،سهمگين و كوبنده خواهد بود.
آنوقت است كه عاشقان حقيقي اباعبدا...(ع) خود را نشان خواهند داد"
اگه حمله شون ضربتي و سهمگينه مگه كسي ديگه باقي ميمونه؟كه بخواد جواب بده؟
سیرجان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
" آنوقت است كه عاشقان حقيقي اباعبدا...(ع) خود را نشان خواهند داد و زمينه ظهور آقا فراهم خواهد شد " اگه به خودشون جرات چنین کاری رو بدن خودم از افرادی ام که می رم ... برای شهادت .
سالهاست كه عقده گرفتن انتقام ايرباس در دلمان مانده يا علي بياييد ما منتظريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
شما فقط در جنگ عقده گشایی می کنی؟؟
مرگ بر آمريكا
مرگ بر اسرائيل
واقعا شرم آور بود
بالاخره یه روزی آمریکا و اسرائیل با ما وراد جنگ خواهند شد و قطعا خیلی هم دور نخواهد بود.اینکه ما آمادگی جنگ با این دو ناجنس رو داریم یا نه مهمه و من به عنوان یک جوان ایرانی فکر می کنم یک ذره از خاک وطن را به هیچ کس نخواهیم داد.ما از جوانان سال های جنگ یاد گرفته ایم که :
ای ایران ای مرز پر گهر
ای خاکت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان
..
..
..
در راه تو
کی ارزشی دارد این جان ما
پاینده باد خاک ایران ما
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لف لف خورد که دونه دونه

امریکا هر چند هیچ گاه هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی بحث فرهنگی سازی و کار بر روی افکار نسل بعدشون رو دارن خوب انجام می دن
بازی سازهای ما هم عملیات طبس رو شروع کنن به ساختن تا یادشون بیاد توی ایران چه بلایی سرشون اومد
مملكت ما هزاران مشكل داره ولي اين به خودمون ربط داره، من از اين دولت خوشم نمي‌آيد ولي آمريكايي يا هر خارجي ديگه‌اي پاشو بگذاره اينجا بايد اول از روي جنازه من رد بشه. چو ايران مباشد ... تن من مباد
این بازی رو شرکت EA ساخته که شرکت اصلیش تو لندنه ولی تو بعضی کشور های دیگه هم نمایندگی داره مثل فرانسه ، آلمان ، ژاپن و...
اما این بازی رو فرانسوی ها ساختن و هیچ ربطی به آمریکا نداره.(میتونین تو تیتراژ آخر بازی هم اسما رو ببینید.)
به هر حال اینکه بیایم بازی رو ممنوع کنیم و برای پخش کننده هاش جرم و جریمه تعیین کنیم خداییش نقض کامل آزادیه.
به نظر من بر و بچز برن این بازی رو بازی کنن بعد از طریق تلویزیون و رادیو و اینترنت و مجله های بازی و .... بیایم این بازی رو تحلیل کنیم و بهشون نشون بدیم این سازنده های بازی هدفشون چیه!!!
این طوری تاثیرش هم بیشتره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
دوست عزیز فرانسه و لندن و ژاپن کجا بود؟قبل از انتشار خبر کمی در اینترنت سرچ کن.
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_Arts
این شرکت در ردوود کالیفرنیا و در آمریکاست.
" داستانی است درباره جنگ با روسیه، در خاک ایران و پیرامون سلاح‌های اتمی که قرار است، کل مغرب‌زمین را نابود کند. "
پس ارتش ایران کجاست اینکه مسخرست.
این پلنگ عشق را عزم شکاری دیگر است.
ما منتظر شکار شمائیم و لحظه شماری میکنیم . ده بیاین دیگه نامردا
اینا چه احمقانه خواب میبینند!!!!!
خدارو شکر که دشمنان ما رو احمق خلق کرد
من هم خوشم نمياد تو بازي ايرانيها رو بكشن .ولي يه كم جنبه هم بد نيست.داستان تخيليه ديگه.پس روس ها بيان خودشونو بكشن كه تو اكثر بازيها آدم بده هستنو بهشون فحش ميدنو ... .و لطفا با بازيهاي رايانه اي كار نداشته باشيد كه مهمترين تفريح ماست.
بابا همه اطلاعاتشون اشتباه روی همه ی دیواره عربی نوشته وایرنیان را جنگجو خطاب کرده تازه اینا جزی از سوتی های این بازی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
عزیز اتفاقا اونا با این کار میخواهند بگند ریشه ایرانیان از اعرابه
یکم هوشمندانه به جوانب بازی نگاه کنید
عزیزان بحث بحثه این نیست که امریکا نمیتواند غلطی بکند و چون نمیتواند به ایران بتازد ارزوهایش را در غالب فیلم و بازی عرضه میکند.
ماجرا این است که امریکا با این سری فیلم و بازی ها
1: ایرانیان را تروریست هایی در مقیاس بسیار بزرگ نشان میدهد که کشتارهای ده ها میلیونی انجام میدهند.
2: ذهن مخاطب را (که بیشتر نوجوانان هستند) را برای حمله به ایران اماده میکند(خوب توجه کنید.چرا نوجوانان؟)
3: مانند همیشه خود را قربانی تروریست و کشورهایی مانند ایران را تروریست نشان میدهند.
4:قدرت نظامی و شرافت خودشان را در حالی نشان میدهند که ایرانیان وحشیانه ترین جنایات را انجام میدهند.
5: مانند همیشه امریکایی قهرمان پیروز میشود.


این یک جنگ ذهنی است و معنای کامل ایران ستیزی را در هر ذهن هوشیاری تداعی میکند.
اما پاسخ ما نباید داد و بیداد و مرگ فرستادن باشد.
زیرا این کار بخشی از سناریوی ایران هراسی ان ها را به جلو میبرند.
اگر براستی میخواهید کاری کنید باید در یک سایت به اعتراض به این حرکت کاملا ارام امضا جمع کنید و نامه سرگشاده به مردم جهان بنویسید و همه چیز را دراین باره بیان کنید و به تمدن ایرانی و خوی ایرانی و ماهیت ایرانی و ایران هراسی غرب اشاره کنید.
در حرکت بعدی (که شوربختانه در اختیار عامه مردم که ما هستیم نیست) میتوان بازی ها و فیلم هایی (که از بحاظ کیفی برابری با فیلم ها و بازی های شرکت های بزرگ داشته باشد) درباره ایران و تمدن و مردم ایران به جهان عرضه کنیم.

و گام های دیگر اینچنینی



اگر نظر مخالفی باشد شادمان میشوم که بشنوم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
ولی دوست عزیز نمیدونم شما این بازی را بازی کردید یا نه و چه قدر با زبان انگلیسی آشنایی دارید اگر به دیالوگ های اوایل بازی توجه کرده باشید اون فرمانده به هم تیماش میگه ما با ملت ایران کاری نداریم و نباید به اونها اسیبی وارد کنیم البته تا اونجا که من یادمه
ولی ا
کاش آمریکا درک می کرد ماها آرزو داشتیم یه ذره مث سردار سلیمانی باشیم که دشمن از شنیدن اسممون انقدر بترسه و عصبانی باشه..
خدا بهمون توفیق مبارزه بده بحق امروز عرفه...
بدبختها از اينده خودشون خبر ندارند
بگيد به اندازه كافي تابوت بياورند ببخشيد نعش كش بياورند
سلیمان احیانا اشاره به سردار قاسم سلیمانی نیست که آمریکاییها تو کفش موندند؟!
امریکا میترسه بلایی که سرش تو ویتنام اومده تو ایران هم سرش بیاد این بازی از واقعیت دور امریکا همچنین غلتی نمیکنه اینا برای سست کردن اراده مردم
کاری نداره شما هم بودجه مقابله رو بدین به پسرخاله ها توون، شاید تو جنگ نرم ما پیروز شدیم
اين شيطان بزرگ به هر ترفندي ميخواد نوجوانان رانسبت به خاك ميهن عزيزمان بي تفاوت كند ولي هنوز هم غيرت ايراني رانشناخته ايراني يعني مردانگي ميهن دوستي غيرت وايثار....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اگر غیرتی بود که اختلاس نمیشد
فساد به دلیل نبود دستگاه نظارتی بسیار پیچیده است و تمام شئون اقتصادی پیدا می شود فساند و باند بازی نتیجه اقتصادی است که نه بر پایه بازار درست شده و نه قوانین متقنی دارد هر کاری برای انجامش نیاز رشوه دهی است باند بازی تمام امور را گرفته مبارزه با فساد اقتصادی بسیار سختر از جهاد نظامی است که این روزها دائما ایران را تهدید به حمله می کنند ولی غلطی نمی توانند بکنند چونکه علارغم بعضی ادم فاسد که در بعضب دستگاه ها حضور داشته و دارند چونکه جهت گیری نظام به طرف عبودیت و بندگی خداست پس خدا کمکش را براین نظام نشان داده و ابرقدرتها توان ضربه زدن به نظام را ندارند بادرایت و حدت امت با رهبری تمام توطئه ها خنثی خواهند شد
آمریکا آمریکا تو با سلاح جنگی
ما با سلاح ایمان بجنگ تا بجنگیم...
متاسفانه دوستان عادت كردن همه چيز رو به سياست ربط بدن ... كل كار در قالب بازي يا گيم چي؟ اوج فناوري و تكنولوژي چي؟ ساخت قويترين چيپست ها چي ؟ چرا تو دنياي امروزتون فقط دنبال مسئله ميگرديد ..!!! چند ساعتي رو با اين بازيها در اوقات فراغتتون لذت ببرين و بعد تمام تا باز بعدي فقط همين ..!
همینکه تو بازیشون یک نفره می خواهند به جنگ یک ملت متمدن بروند نشان از حماقتشون داره
ما نباید فرار به جلو کنیم باید منطقی باشیم و حتی الامکان از بروز جنگ جلوگیری کنیم چون جنگ ما تنها با یک کشور نخواهد بود وباند کثیف و خبیث استکبار با هم اند. باید راه مقابله رو تمرین کنیم .هر چند در صورت گستاخی از جوانان وتجربه پیران چنان مشتی خواهند خورد که تا ابد در تاریخ بماند.
کاملا مشخصه مثل سگ از فرمانده سپاه ایران می ترسند که اسم سلیمان را به این شکل بکار برده اند
ای که درد سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بخوره تو سرشون
با سلام
در تاريخ 17 مهرماه مقاله اي درباره اين بازي در روزنامه رسالت از حقير چاپ شده است.
واقعا دولت باید یه فکری برای بیکاری بکند... بیکارا!
وقتی جوان های ما میرن سراغ چیزهایی که نباید برن(البته بااین موضوعات بیکاری واختلاص هاو بی کفایتی بعضی از مسئولین...)دیگه هرکی میاد واسه خاک پاک و با ارزش ایرانی صاحب تمدن: فیلم،سناریو،بازی،نقشه اخاذی وخیلی چیزهای دیگه میکشه.
بچه ها من میگم کراکش کنیم نسخه رایگانش رو به همه جهان بفروشیم تا این شرکت هیچ سودی نکنه
خوشم میاد که ایرانی جماعت تیزبین است و به همه جوانب علم حتی بازی های رایانه ای و انیمیشن ها حساس است اینها دارند افکار عمومی خود را برای جنگهای آینده اماده می کنند ولی رسانه ملی ما در خواب خرگوشی است هنوزسریالهای پر از زرق و برق که آخرشه ازدواج و جدایی کشیده می شوند پخشی کند نه اینکه اینها خیلی بد باشد ولی مخاطب را اینگونه سرگرم کردن و دور نمودن ازواقعیتهای جهان و نظام بین الملل جفایی نبخشودنی است ساخت استودیوهای سینمایی امروز کم از ساخت ماهواره نیست دولت و هنرمندان و صداوسیما باید بسوی ایفای نقش واقعی خود که همانا ایجاد وحدت ملی قومی میان اقوام ایرانی و حفظ نظام و کشور پیش روند و پیشرفتهای کشور را در نظر گرفته از آنها جهت ساخت سناریوهای مدرن سینمایی بهره ببرند
ما هم یه زمانی سیاست تنش زدائی داشتیم. الان سیاست تنش زایی شده. فکر کنم بعضی ها بدشون نمی آد ملت دم گلوله برن دوباره.
من این بازی رو 3 بار تمومش کردم
نتیجه ای که رسیدم این بود که در اصل جنگ با روسیه هست!!!
نه جنگ با ایران
حالا 4 تا مرجله دارن که یکیشون با هواپیما میان تو مهرآباد برای از بین بردن هواپیماهای روسی!
عزیزان فکر کنم بدونین که الان همه ی تجهیزات نظامی ما از روسیه و کره شمالی گرفته شده! من نمیگم بده میگم که موضوع بازی رو بدونین!
در مرحله آخر هم به سمت ویلای سلیمان در شمال کشور میرن که همونجا نیروهای روسی وارد میشن!
در اصل ایران شده بازیچه ی روسیه!
عزیزان هموطن دوستان در بازی هم ایرانی هایی که بودند غیر از فحش خوارومادر چیز دیگه ای به آمریکاییا نمی گفتند!
امیدوارم که به جای ساخت بازی های مزخرف حسن و لوبیای سحر آمیز و میرزا گنده خان بابلی و اژدر خفن یه بازی درست کنن که اوضاع منطقه رو پیش بینی کنه!
تابناک جان اینو بزار خواهشا بقیه هم ببینن!
بازیش آمد و با وجود ممنوع بودنش خیلی از گیمر ها بازی کردند ولی بهتره ازخودمونبپرسیمچرا این بازی با این حجم از استقبال در ایران و دیگر کشورها روبرو شد
بدبختهاي عقده اي!... مگر با ساختن اينجور بازيهاي مجازي و مضحك بتونن خودشون رو خالي كنند وگرنه در واقعيت كه هيچ غلطي نميتوانند بكنند!
من در یک ایمیل برای شما عکسی را از اقدام زیبای یک جوان و فروشنده ابادانی که بدلیل غیرتمند بودنش با نصب اطلاعیه ای از فروش این بازی خودداری کرده بود را فرستادم ولی دریغ از درج و نمایش البته تصور میکنم ا
ر شهری غیر از ابادان را نام برده بودم قریب به یقین درج مینمودید نمیدانم یعنی این اقدام برای شما به اندازه کرگدن هوا کردن ارزشی نداشت ؟ واقعا زهی تاسف که حتی به مراجعه کننده خود نیز احترامی نمیگذارید انوقت انتظار دارید که بتوانید رسانه ای ولایتمدار باشید با کدام رویکرد من هم اسم و هم ادرس وبلاگم را گذاشته ام و انقدر شهامت دارم که بگویم متاسفم برایتان که الفبای کار رسانه ای را هم بلد نیستید.
علیرضا بختیاری
راوی و جانباز دفاع مقدس -آبادان
آمریکا تو بازیاش 100 بار به روسیه حمله میکنه بازی تو روسیه ممنوع نمیشه حالا به ایران که اصلا جریان بازی یه چیز دیگست حمله کردن بازی ممنوع شده
منظور از سلیمان سردار سلیمانی هست
نشون میده سپاه قدس چقدر موفقیت داشته که هم توی اخبار هم توی تحلیلها هم توی گوگل مپ و هم توی بازیها فرمانده آن سوژه این اجنبی ها شده
آیران هم باید از ابزار همطراز اونها استفاده کنه.
این موقعیتی را که رهبر انقلاب در اختیار ما گذاشتند نباید هدر داد
نبایستی اسنادعلیه آمریکا رو فقط با سازمان ملل و امثال اون ارائه داد
مثل روز رو شن هست که سازمان مل و امسالهم بازیچه دست خودشون هست
و نباید به همین اکتفا کرد
ما هم باید باحجم بالای خبری به تمام وجوه ممکن اون رو ارائه بدیم و از همینها سوژه های مناسب برای نشست ها کنفرانسها و حتی فیلم و بازی استفاده کنیم.

خدا خیرتون بده یه بار هم که شده نظر ما رو هم ثبت کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل