بازدید 29220

نیروهای حجمی در دانشگاه پیام نور

کد خبر: ۲۰۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳ 05 November 2011
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.

به گزارش «تابناک»، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیر می آید:

طرح مشکل :

1- باسلام و احترام به همه شما پرسنل سایت وزین تابناک
 
پس از تشکر خالصانه از شما به خاطر فراهم آوردن این امکان، استدعا دارم از مسئولین مربوطه یعنی اداره کار یا سازمان بازرسی کشور یا هر مرجعی که شما صلاح می دانید بپرسید که چه تضمینی در رابطه با اجرایی شدن مصوبات هیئت وزیران وجود دارد ؟
 
بنده سه سال و اندی است که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور که البته رئیس محترم آن نیز توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس محترم جمهوری تشکیل می شود به صورت شرکتی در سمت مسئول دفتر مشغول به خدمت هستم و تاکنون نسبت به تغییر وضعیت بنده و امثال بنده از شرکتی به قراردادی هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است واین در حالی است که از نظر وزارت کار ، دولت و سازمان بازرسی این کار تخلف محسوب شده و با دستگاه متخلف برخورد صورت خواهد گرفت .

سوال بنده این است که پس اداره بازرسی وزارت کار یا سایر دستگاه های نظارتی کجا هستند که ببینند در قسمت بالای فیش حقوقی ما نوشته شده است " شرکت طاهر نیروی پارسیان " و چگونه است که با وجود انجام بازرسی های مکرر - البته به گفته خودشان - هنوز متوجه نشده اند که روی چند دستگاه حضور و غیاب سازمان نوشته شده است " مخصوص نیروهای شرکتی " و همه اینها در حالیست که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور دارای اداره نظارت و ارزیابی ، اداره بازرسی و دفتر ویژه مجلس شورای اسلامی بوده و در واقع دارای ارتباط تنگاتنگ و بسیار نزدیک با بدنه دولت می باشد
 
پیشاپیش از پیگیری و زحمات شما عزیزان کمال امتنان و تشکر را دارم و امیدوارم با کمک و پیگیری شما بتوانیم به خواسته به حقمان برسیم
 
جوابيه :

با سلام و احترام
درخصوص نیروهای خدمات حجمی (تایپ، پیک اداری و خدمات) دانشگاه به استحضار می‌رساند، قرارداد و فعالیت‌های این کارکنان به صورت حجمی و غیرتخصصی بوده و بخشنامه هیأت دولت درخصوص نیروهای غیرحجمی با ارایه خدمات تخصصی می‌باشد. لذا دانشگاه مجاز به عقد قرارداد مستقیم با کارکنان حجمی نمی‌باشد. ضمنا برخی از مدیران بدون مجوز و هماهنگی با این اداره کل در مدت کوتاهی از این پرسنل به عنوان جوابگوی تلفن به همراه تایپ استفاده می‌نمایند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس