بازدید 5179

خواستگاري از 14 دختر براي سرقت طلا

مالباخته 2 هفته قبل با خواستگار آشنا شده و طلاهاي وي به ارزش 30 ميليون ريال از سوي جوان خواستگار به سرقت رفته است.
کد خبر: ۲۰۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۵ 05 November 2011
جام جم: فرمانده انتظامي شهرستان ابهر، از دستگيري سارق حرفه‌اي كه با ظاهري آراسته 14 دختر جوان را به بهانه ازدواج فريب داده و طلاهايشان را سرقت كرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد اكبري كنعان گفت: موضوع هنگامي در دستور كار پليس قرار گرفت كه يكي از مالباختگان با مراجعه به پليس آگاهي از شيوه سرقت سارق حرفه‌اي پرده برداشت. وي يادآور شد: مالباخته 2 هفته قبل با خواستگار آشنا شده و طلاهاي وي به ارزش 30 ميليون ريال از سوي جوان خواستگار به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامي شهرستان ابهر گفت: با اظهارات شاكي، پرونده براي رسيدگي در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت و پليس پس از بررسي‌هاي لازم پي برد متهم سابقه‌دار بوده و در شهرستان كرج ساكن است.

اكبري كنعان يادآور شد: پس از هماهنگي با مراجع قضايي مأموران به محل زندگي اين متهم در شهرستان كرج اعزام شدند و او را دستگير كردند.

وي افزود: متهم كه از سارقان سابقه‌دار است با ارائه دلايل و مدارك به 14 فقره سرقت به شيوه مذكور در شهرستان‌هاي ابهر، كرج و قزوين اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابهر گفت: با توجه به احتمال وقوع سرقت‌هاي ديگر توسط اين متهم از تمامي مالباختگاني كه با اين شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت مي‌شود براي تشكيل پرونده به پليس آگاهي شهرستان ابهر مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی