بازدید 3858

حمایت 240 نفر از نمایندگان از نیروی قدس

240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و اعلام کردند که همواره استکبار و سرکرده آن آمریکای جهانخوار از نیروی مستقل هر کشور دارای استقلال به شدت عصبانی و نگران است چه رسد به سپاه پاسداران که مدافع نظام و انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۰۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷ 02 November 2011
240 نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای،‌اعلام کردند سپاه پاسداران به ویژه نیروی قدس با اشراف همه جانبه و دقیق اطلاعاتی از روند تحولات، توانسته است از دستاوردهای انقلاب پاسداری کند.

به گزارش فارس، 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و اعلام کردند که همواره استکبار و سرکرده آن آمریکای جهانخوار از نیروی مستقل هر کشور دارای استقلال به شدت عصبانی و نگران است چه رسد به سپاه پاسداران که مدافع نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

متن کامل این بیانیه که محمد دهقانی عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ما امضاکنندگان این بیانیه به نمایندگی از ملت رشید و انقلابی و بصیر و ولایتمدار ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه نیروی قدس با اشراف همه جانبه ودقیق اطلاعاتی و درک عمیق و درست از روند تحولات و رخدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی و ماهیت توطئه‌ها و فتنه‌ها و تهدیدات زنجیره‌ای دشمنان توانسته است از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور در راستای حفظ امنیت و منافع ملی و راهبردی نظام و میهن اسلامی را تدوین کند، قدرشناسی و حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌کنیم.

ما می‌دانیم که همواره استکبار و سرکرده آن آمریکای جهانخوار از نیروی مستقل هر کشور دارای استقلال به شدت عصبانی و نگران است چه رسد به سپاه پاسداران که مدافع نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

ما همواه شاهد توطئه‌ها و جنگ روانی ناجوانمردانه آمریکا و همدستانش بوده‌ایم و می دانیم که از این پس این نهاد دفاع مقدس مورد تهاجم مستکبرین و زورگویان قرار خواهد گرفت.

به آمریکا و همدستانش هشدار می‌دهیم که هر آنچه  علیه فرزندان پاسدار ارزش‌های اسلامی بیشتر تبلیغ کنند، حمایت همه جانبه و در حال افزایش ملت بزرگ ایران از سپاه و نیروهای مسلح بیشتر خواهد دید.

مطمئن هستیم حاکمان آمریکا و انگلیس نمی‌توانند بحران همه جانبه در درون کشورهای خود و خشم 99 درصدی از مردم خویش را با این فرافکنی‌ها چاره کنند و بهتر است به خواسته‌های ملت خود پاسخ دهند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی