بازدید 4448

تظاهرات سوري‌ها در حمايت از اسد

تظاهركنندگان در استان ديرالزور اعلام كردند كه با هر گونه مداخله بيگانگان در امور داخلي سوريه مخالف هستند.
کد خبر: ۲۰۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴ 01 November 2011
ساكنان استان ديرالزور سوريه امروز (سه شنبه) با برگزاري تظاهرات حمايت خود را از بشار اسد اعلام و تاكيد كردند كه با هرگونه مداخله بيگانگان در امور داخلي كشورشان مخالف هستند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا)، تظاهركنندگان در استان ديرالزور اعلام كردند كه با هر گونه مداخله بيگانگان در امور داخلي سوريه مخالف هستند.

آنها در ادامه حمايت خود را از برنامه‌هاي اصلاحاتي بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه و مقابله با هرگونه توطئه‌اي را كه عليه كشورشان صورت مي‌گيرد، اعلام كردند.

ساكنان استان ديرالزور با برگزاري اين تظاهرات كه به دعوت فعالان سوري و سنديكاها و جوانان اين كشور برگزار شد از مواضع روسيه و چين در قبال سوريه در مجامع بين‌المللي قدرداني كردند.

تظاهركنندگان سوري با تجمع در ميدان "السبع بحرات" واقع در مركز استان ديرالزور پرچم‌هاي كشورشان را در دست داشته و از حمايت‌هاي ارتش سوريه قدرداني كردند.

پيشتر نيز تظاهرات گسترده‌اي در حمايت از بشار اسد در استان‌هاي دمشق، حلب، اللاذقية و السويداء برگزار شده بود.

مردم سوريه با حضور در اين تظاهرات ميليوني حمايت خود را از برنامه‌هاي اصلاحاتي بشار اسد اعلام كرده بودند.

از سوي ديگر، ويتالي چوركين، نماينده دائم روسيه در سازمان ملل عنوان داشت: روسيه از تلاش‌هاي اتحاديه عرب براي انجام مذاكرات ميان نظام حاكم و مخالفان اين كشور حمايت مي‌كند.

وي در ادامه افزود: روسيه و اتحاديه عرب تلاش مي‌كنند تا بحران سوريه پايان يابد و مذاكرات ميان دو طرف آغاز شود.

چوركين همچنين تاكيد كرد: سوريه شريك روسيه است. اميدواريم تلاش‌ها براي ايجاد راهكاري مسالمت‌آميز در سوريه نتيجه‌بخش باشد.

وي در ادامه افزود: روسيه و چين پيش‌نويس قطعنامه‌ي مربوط به سوريه را آماده كرده‌اند. اين قطعنامه بسيار شبيه قطعنامه اخير شوراي امنيت درخصوص يمن است.

چوركين همچنين عنوان داشت: چرا شوراي امنيت قطعنامه‌اي درخصوص يمن صادر مي‌كند و از آنها مي‌خواهد هرچه سريعتر مذاكرات را آغاز كنند بدون آنكه اين كشور را به تحريم تهديد كند اما چنين قطعنامه‌اي را درخصوص سوريه صادر نمي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار