بازدید 24448
۲
حاشيه‌اي نه چندان خوشايند؛

شدت گرفتن لابي‌هاي دولت در وقت ناهار و نماز

در حالي كه با نزديك شدن هنگام اذان ظهر، رياست وقت مجلس براي برپایی نماز و صرف ناهار، زمان تنفس اعلام كرد، لابي‌ها براي بقاي حسيني در مسند وزارت امور اقتصادي شدت گرفت.
کد خبر: ۲۰۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹ 01 November 2011
سرویس مجلس ـ در حالي كه با نزديك شدن هنگام اذان ظهر، رياست وقت مجلس براي برپایی نماز و صرف ناهار، وقت تنفس اعلام كرد، لابي‌ها براي بقاي حسيني در مسند وزارت امور اقتصادي شدت گرفت.

 به گزارش «تابناك»، با توجه به این که علي لاريجاني براي جلوگيري از تكرار حاشيه‌هايي كه در زمان استيضاح كردان، رخ داد، از تداوم جلسه در وقت نماز خودداري كرد و با اعلام تنفسي 150 دقيقه‌اي، ادامه نشست استيضاح وزير اقتصاد را به ساعت 14 امروز دهم آبان ‌ماه موكول كرد، برخي نمايندگان كه روزها درصددند اين وزير استيضاح نشود، ميز ناهار و صف نماز را به عرصه لابي‌گري براي اين وزير تبديل كردند.

هر چند سرانجام شمس‌الدين حسيني، امروز از نمايندگان عذر‌خواهي كرد، هفته‌ها پيش نمايندگان از وي خواسته بودند كه ضمن عذرخواهي از پيشگاه ملت، با استعفاي خود و تيم اقتصادي دولت تا اندازه‌ای کوتاهی خود را جبران كند كه ندادن پاسخ قانع كننده‌ وي، باعث شد نمايندگان از ابزار استيضاح بهره گیرند.

اين گزارش حاكي است، پیش از اعلام تنفس و لابي‌گري گسترده‌اي كه در اين زمان انجام شده است، بیشتر نمايندگان از رأي آوردن طرح استيضاح و عزل حسيني، خبر مي‌دادند، ولی آخرين گزارش‌ها، حاكي از آن است كه گويا لابي‌گري‌ها نتيجه داده و احتمال رأي‌ آوردن استيضاح كمتر شده است؛ هر چند برخي از نمايندگان بر این باورند، عمق مشكلاتي كه پاره‌اي از آنها در گزارش كميسيون اصل نود آمده است، به اندازه‌ای گسترده است، كه بعيد به نظر مي‌رسد، حسيني از اين خوان به راحتي بگذرد و احتمالا وزير ديگري براي اقتصاد امور و دارايي يافت شود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقاي حسيني ؛
خدانگهدار ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر