بازدید 5266

تكذيب بازداشت زائران ايراني در فرودگاه مدينه

اين زائران بازداشت نشده‌اند. آن‌ها به صورت انفرادي از سفارت عربستان در ايران ويزا گرفته و به اين کشور وارد شده‌اند که هم‌اکنون در فرودگاه مدينه با مشکل ويزا مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷ 31 October 2011
رييس ستاد مدينه با تکذيب بازداشت 150 زائر ايراني در فرودگاه مدينه، گفت: اين زائران که خارج از سازمان حج و زيارت و به صورت انفرادي ويزاي عربستان را گرفته بودند، به خاطر مشکل ويزا در فرودگاه مدينه منتظر برطرف شدن اين مساله هستند.

به گزارش ايسنا حسن سقايي در جمع خبرنگاران اعزامي به حج و در پاسخ به سوالي درباره‌ي برخي اخبار منتشر شده مبني بر بازداشت 150 زائر ايراني در فرودگاه مدينه، اظهار كرد: اين زائران بازداشت نشده‌اند. آن‌ها به صورت انفرادي از سفارت عربستان در ايران ويزا گرفته و به اين کشور وارد شده‌اند که هم‌اکنون در فرودگاه مدينه با مشکل ويزا مواجه شده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: آن‌ها زائراني هستند که خارج از سازمان حج و زيارت براي انجام مناسک حج به عربستان سفرکرده‌اند و اکنون مشکل رواديد دارند و براي طي مراحل در فرودگاه مدينه حضور دارند تا مشکل‌شان برطرف شود.

هر سال علاوه‌بر زائراني كه تحت نظام و نظارت سازمان حج و زيارت براي شركت در مناسك حج به عربستان اعزام مي‌شوند، افراد و كاروان‌هايي هم هستند كه به صورت آزاد و گاهي غيرمجاز به اين سفر مي‌روند. اين مساله گاهي مشكلاتي را براي زائران آزاد ايجاد مي‌كند كه سازمان حج و زيارت همواره از مردم خواسته است از سفر با كاروان‌هاي آزاد به عربستان خودداري كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی