بازدید 4154
۹

احمدي‌نژاد: ايستادن مقابل زورگويان، مهمتر از انرژي هسته‌اي

وي گفت: براي يک ملت نان، مسکن، غذا و امنيت لازم است، اما کنار ‌اينها استقلال، عزت، عظمت و اقتدار بايد وجود داشته باشد، زيرا اگر اقتدار و عظمت نباشد، استقلالي نيست و اگر استقلال نباشد، آرامشي وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۰ 21 November 2007

محمود احمدي‌نژاد گفت: ايستادن در برابر زورگويان، مهمتر از انرژي هسته‌اي است.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدي‌نژاد که در بازديد سرزده از روستاي گلستان از توابع شهرستان نير در جمع مردمان‌ اين روستا سخن مي‌گفت، با اشاره به مسئله هسته‌اي کشور گفت: انرژي هسته‌اي بسيار مهم است و اگر آن را کامل در اختيار داشته باشيم، سرعت پيشرفتمان ده برابر خواهد شد، اما مهمتر از آن ‌اين که اگر ما زير بار زور چند قدرت برويم، ديگر نمي‌توانيم روي پاي خود بايستيم.

رئيس‌جمهور تأکيد کرد: اگر امروز جمهوري اسلامي‌ ايران با وحدت ملت خود، جلوي آمريکا مي‌ايستد و عقب‌نشيني نمي‌کند، ديگر کشورها نيز هيچ کاري از پيش نخواهند برد.

وي گفت: امروز ‌ايران يک کشور بزرگ و قدرت بزرگ به‌ شمار مي‌آيد و همه دنيا ‌اين را پذيرفته است، اما بايد بگويم ‌ايران با داشتن ‌اين قدرت، يک دوست براي همه ملت‌ها و کشورها است.
احمدي‌نژاد تصريح کرد: کشوري که استقلال و عظمت نداشته باشد، هميشه مورد تهاجم ديگر کشورها قرار مي‌گيرد.

وي گفت: براي يک ملت نان، مسکن، غذا و امنيت لازم است، اما کنار ‌اينها استقلال، عزت، عظمت و اقتدار بايد وجود داشته باشد، زيرا اگر اقتدار و عظمت نباشد، استقلالي نيست و اگر استقلال نباشد، آرامشي وجود نخواهد داشت.

احمدي‌نژاد تأکيد کرد: يک ملت براي آباداني خود بايد تلاش کند، اما در کنار آن نيز براي عظمت اقتدار خود نيز نبايد کوچکترين دريغي را داشته باشد.

رئيس‌جمهور ادامه داد: در زمان رژيم سابق،‌ ايران هيچ شخصيت و مردمان آن هيچ اهميتي براي ملت‌هاي ديگر نداشتند، هر جاي دنيا که مي‌رفتيم و اعلام مي‌کرديم که ‌ايراني هستيم، هيچ توجهي به ما نمي‌کردند، اما امروز به لطف خدا و اقتدار و عظمتي که ملت ‌ايران به دست آورده‌اند، ‌اين موضوع برعکس شده است، به گونه‌اي که هر کجا ‌ايراني و نام‌ ايران برده مي‌شود، از آن به شايستگي ياد مي‌شود.

دکتر احمدي‌نژاد ادامه داد: امروز اگر دشمن از ما مي‌ترسد، به دليل استقلال و وحدتي است که شما ملت غيور‌ ايران به وجود آورده‌‌ايد پس بايد وحدت خود را بيشتر از گذشته تقويت کنيد.

رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به زلزله يازده سال پيش در‌ اين روستا گفت: در آن دوران که وقتي بنده به عنوان فرماندار در خدمت شما بودم و آن زلزله را ديدم، نزد شما آمدم و با هم عهد و پيماني بستيم، عهد بستيم که بار ديگر روستاي گلستان را بسازيم. حال امروز پس از گذشت يازده سال خوشحالم که مي‌بينم‌ اين روستا سرزنده است و جواناني باهوش و غيرتمند دارد.

رئيس‌جمهور پيش از سخنراني با حضور در جمع مردم ‌اين روستا از مشکلات آنان آگاه شد. وي خطاب به حاضران در محل سخنراني گفت: روستاي شما روستاي آبادي است، ولي مشکلاتي نيز دارد که بزرگان‌ اين روستا به بنده گفتند که ‌اين مشکلات گاز و آب کشاورزي است. وي گازرساني و همچنين تأمين آب براي کشاورزي را از مصوبات جديد دولت براي روستاي گلستان عنوان کرد.

رئيس‌جمهور امروز در محل سخنراني به زبان آذري پاسخ درخواست‌هاي روستا نشينان را مي‌داد.
وي پس از سخنراني به خانه يکي از روستاييان تحت پوشش کميته امداد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ا استقلال، عزت، عظمت و اقتدار با شکم خالی؟
بالا غيرتا ما را سپر همه بلاها نكنيد.
چه جالب
این آقا انگار اصلا کار نداره. فقط داره حرکات نمایشی میکنه.
باسلام
بابا تكليف مارو روشن كنيد اين اقاي احمدي نژاد هميشه ميگفت انرژي هسته اي حق مسلم ماست حالا ميگه ايستادن درمقابل زورگويان مهمتر از انرژي هسته اي است .
خوب اول مطالب رو تجزيه وتحليل كن بعد بگو كه ماهم تكليف خودمونو بدونيم.
ایشون که قرار بود بروند مشهد, چرا اخبارشان از اردبیل می آید؟
این رئیس جمهور مثل اینکه مالیخولیا داره . . .
آقاي احمدي نژاد رسيدگي به محرومان را ادامه بدهيد كه محرومان بي ادعاها هستند كه در برابر زورگويان مي ايستند.
خداییش آقای احمدی نژاد را دوست دارم.توروخدا چاپ کنید.مهدی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل