بازدید 4650

شبكه برق ايران به اروپا متصل مي‌شود

با برنامه ريزي صورت گرفته و با توجه به قابليت‌هاي بالاي مهندسي در صنعت برق ايران، در سال آينده شاهد اتصال شبکه برق کشورمان به شبکه اروپا خواهيم بود.
کد خبر: ۲۰۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵ 31 October 2011
مديرعامل شرکت مديريت توليد، انتقال و توزيع نيروي برق ايران (توانير) از اتصال شبکه برق جمهوري اسلامي ايران به اروپا در سال آينده خبر داد.

به گزارش ايسنا همايون حائري گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته و با توجه به قابليت‌هاي بالاي مهندسي در صنعت برق ايران، در سال آينده شاهد اتصال شبکه برق کشورمان به شبکه اروپا خواهيم بود.

وي همچنين با اشاره به نام‌گذاري سال جاري به عنوان سال "جهاد اقتصادي" از سوي مقام معظم رهبري، اظهار داشت: صنعت برق امسال براي دستيابي به ‌١٠ عنوان افتخارآميز برنامه‌ريزي کرده است.

وي امسال را سال شکوفايي ارتباط صنعت برق با دانشگاه اعلام کرد و افزود: امسال فرکانس شبکه برق کشور به ميزان قابل قبول ‌٠/٢ ± ‌٥٠هرتز کاهش يافته است.

حائري استحصال گاز CO2 (دي اكسيد كربن) از دود خروجي يکي از نيروگاه‌هاي کشور براي نخستين بار در خاورميانه و کسب رتبه پنجم صنعت توزيع برق در معتبرترين کنفرانس تخصصي توزيع در جهان را از ديگر عناوين پرافتخار صنعت برق در سال جاري برشمرد.

به گفته وي، امسال شاهد هوشمندسازي و پايش يکپارچه شبکه قدرت هم طراز کشورهاي پيشرفته در شبکه برق ايران خواهيم بود.

وي همچنين وعده داد: امسال صنعت برق پيشاپيش به کاهش تلفات شبکه که تا پايان فعاليت دولت دهم متعهد شده است، دست يابد.

مديرعامل شرکت توانير، بهره‌برداري بيشتر از فناوري‌هاي نوين ازجمله آغاز فعاليت‌هاي اجرايي نخستين خط H.V.D.C در داخل کشور، ثبت رکورد نهمين سال بدون فروپاشي شبکه هم طراز با کشورهاي پيشرفته و حفظ عنوان قدرت نخست و کشور بي رقيب در منطقه را از ديگر برنامه هاي صنعت برق تا پايان سال جاري عنوان کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها