بازدید 25340

کارت شارژ خریداری شده معتبر نیست!

کد خبر: ۲۰۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶ 31 October 2011
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید  تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.

به گزارش «تابناک»، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:

طرح مشکل:

سرویس وایمکس ایرانسل قطع شده- بماند که پس از پایان دوره شش ماهه جایزه، چقدر زود بزود نیاز به شارژ مجدد پیدا میکنه! پس وارد سایت بانک ملت میشوم تا کارت شارژ ده هزارتومانی بخرم و "شارژ" مجدد کنم.

سریال کارت شارژ خریداری شده رو در سایت وایمکس وارد میکنم و..ماجرا شروع میشود! با کمال تعجب اعلام می کند معتبر نیست! البته زیرش هم نوشته برای امداد ایرانسل به شماره ۷۰۰ زنگ بزنید. امداد هم برای همچین مواقعی است!

- از یک خط ایرانسل که سیم کارت جایزه یکی دیگراست زنگ میزنم به ۷۰۰ پس از کلی معطلی و شنیدن کلیه امکانات سایت و جد و پدرجد و سایر دست اندرکاران ایرانسل(!) بالاخره نوبت اپراتور محترم میشود!

- صدای پسر جوانی است که نامفهوم خود را معرفی میکند و میخواهد که سریع مشکل را بگویم. سریع میگویم که وقتشان تلف مراجعه کننده ای مثل من (!) نشود: از سایت بانک ملت کارت شارژ خریده ام و وقتی در سایت وایمکس شماره سریال را وارد میکنم میگوید معتبر نیست...

وسط حرفم میپرد: پس ۷۰۷ را بگیرید که مربوط به وایمکس است! من که میدانم زنگ زدن به تلفن همیشه اشغال وایمکس هیچ سودی ندارد و اصولا به وایمکس ربطی هم ندارد سعی میکنم وسط عجله جناب اپراتور توضیح بدهم: آقا به وایمکس کاری ندارد. من کارت شارژ خریده ام و معتبر نیست... دوباره وسط حرفم میپرد: من فقط میتونم برای خط ایرانسل شارژ کنم.

میگویم هرچه باداباد. از هیچ که بهتر است! میگوید شماره ایرانسلتان را بگویید. زود باشید آقا! زود باشید!!! من هم وسط عجله ایشان شماره را میگویم. میپرسد اسم؟ اسمم را میگویم.

میگوید این خط مال شما نیست! میگویم بله. خط هدیه است. میگوید پس صاحب خط زنگ بزند!! دیگر کلافه شده ام! میگویم چه ربطی دارد آقا جان! من میگویم کارت شارژ خریده ام معتبر نیست! چه ربطی به خط دارد!! شما اصلا از من پرسیدی چه شماره سریالی؟ طرف انگار بهش برخورده سریع میگوید شب بخیر و قطع میکند...و من میمانم و "امداد" ایرانسل

 جوابيه:

مدیر مسئول محترم سایت خبری  وزین تابناک

با سلام  و  احترام

پیرو نامه شماره 232/ت مورخ 19/6/90، آن سایت خبری محترم، توضیحات زیر جهت هر نوع بهره برداری، به حضورتان تقدیم می‌گردد. 
                                

احتراما در خصوص پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت تابناک مورخ 19/6/90 به شماره نامه 232/ت در خصوص مشکل شارژ خریداری شده از یکی از بانکها به استحضار می رساند در حال حاضر به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی و تسریع روند پیگیری مشکلات احتمالی مربوط به کارت شارژ، فرایند احراز هویت از تماس گیرنده انجام نمی شود مگر در مواردی مانند این مشترک محترم که نیازمند بررسی های تکمیلی و پیگیری از طریق بانک فروشنده شارژ می باشند.

زیرا از آنجا که این مشکل می بایست از طریق بانک مربوطه، توسط ایرانسل، پیگیری شود لذا برای بررسی های بعدی و حفظ اطلاعات شخصی مشترک، به احراز هویت فرد تماس گیرنده، نیاز بوده است.

همچنین در خصوص شماره های مرکز تماس به استحضار می رساند مشترکین محترم وایمکس ایرانسل می توانند در تمام طول شبانه روز از خط ایرانسل خود با شماره 707 و از سایر خطوط با شماره 09377070000 مشکلات خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند. 

کارشناسان این مرکز تماس ایرانسل برای کمک به مشترکین وایمکس آموزش دیده اند و کارشناسان مرکز تماس با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط برای موارد مرتبط با شبکه تلفن همراه آموزش های لازم را گذرانده‌اند و به صورت تخصصی خدمت رسانی می‌کنند.

آرش کریم بیگی
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار