بازدید 3028

محصولي: قصد نامزدي مجلس را ندارم

محصولي در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه برداشت برخي اين است كه شما (جبهه پايداري) عامل تفرقه در جبهه متحد اصولگرايي است، اظهار كرد: اين حرف دروغ است. متهم كردن ديگران ماليات ندارد اما به فكر قيامت نيز باشيد.
کد خبر: ۲۰۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳ 30 October 2011
يك عضو جبهه پايداري كه شنبه‌شب در جمع دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) حاضر شده بود با پرسش‌هاي دانشجويان هوادار و مخالف جبهه پايداري مواجه شد و از پرايد مدل 80 پسرش، سلامت اقتصادي خود، اميدواري به وحدت اصولگرايان و اين‌كه از زمان دولت نهم همواره در مقابل انحراف ايستاده است، سخن گفت.

به گزارش ايسنا صادق محصولي در جمع دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) در پاسخ به سوالي اظهار كرد: گفتمان سوم تير چيز جديدي نيست و جبهه پايداري نيز اين ادعا را ندارد و اين گفتمان همان گفتمان انقلاب است و قبل از دولت نهم نيز وجود داشته است، اما به شكل جبهه پايداري ظهور نداشت.

وي در پاسخ به اين‌كه چرا زودتر از اين‌ها نسبت به انحراف اعلام موضع نكرده است؟ گفت: از كساني مانند آقاي فتاح كه در سپاه هستند يا آقاي صفارهرندي و متكي كه در دولت نهم نيز حضور داشتند بپرسيد كه مواضع جبهه پايداري از قبل چگونه بوده است و قطعا آن‌ها پاسخ خواهند داد كه اعضاي جبهه پايداري بيشترين ايستادگي را در مقابل انحراف داشتند.

وي با بيان اين‌كه «شاخص ما رهبري است و به دنبال عمل به تكليف خودمان هستيم» گفت: ما به دنبال اصلاحيم و نه تضعيف. به دنبال اين نيستيم كه ضد انقلاب از فعاليت‌هاي ما سوءاستفاده كند در داخل دولت چه من و چه آقاي لنكراني در مقابله با تفكر انحرافي هم‌نظر بوديم.

محصولي در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه برداشت برخي اين است كه شما (جبهه پايداري) عامل تفرقه در جبهه متحد اصولگرايي است، اظهار كرد: اين حرف دروغ است. متهم كردن ديگران ماليات ندارد اما به فكر قيامت نيز باشيد.

وي در ادامه با بيان اين‌كه «قصد نامزدي مجلس از هيچ حوزه‌اي را ندارم» به توضيح درباره ثروت خود پرداخت و گفت: در اسلام نسبت به توليد ثروت نظر مثبت است، اما چگونه خرج كردن آن نيز مهم است و لذا نه تنها بايد از راه مشروع به دست آمده باشد بلكه بايد در راه مشروع نيز مصرف شود.

وي با بيان اين‌كه «از ديگران بپرسيد كه بچه‌هاي محصولي چطور زندگي مي‌كنند» افزود: يكي از پسرانم مهندسي هوش مصنوعي در دانشگاه اميركبير مي‌خواند و پسر كوچك‌ترم نيز طلبه است، در سطح متوسط جامعه هستيم و از آن بالاتر نمي‌رويم، ماشين پسر من يك پرايد مدل 80 است اما ببينيد ماشين پسران مسوولان ديگر چيست.

محصولي گفت: اگر مساله‌اي در مورد ثروت من وجود داشت تا به حال بايد سندي ارائه مي‌شد، اما اصل قضيه از آن‌جايي شروع شد كه وقتي نام من براي وزارت نفت مطرح شد مافياي نفت پيغام دادند كه هواي ما را داشته باشيد كه ما پاسخ داديم اگر بياييم براي زدن هواي شما خواهيم آمد، آن‌ها به دنبال كسي بودند كه با آن‌ها همراهي كند و اول منافقين بودند كه تيتر زدند "سردار 20 ميلياردي". اين است كه مي‌گويم بي‌ديني ماليات ندارد.

محصولي ادامه داد: وضع زندگي مرا با زندگي مسوولاني كه حتي يك روز در بخش خصوصي نبوده‌اند مقايسه كنيد.

وي در پاسخ به سوال ديگري درباره آيت‌الله مصباح اظهار كرد: آيت‌الله مصباح هدايت‌گر معنوي جبهه پايداري هستند و از لحاظ سازماني اين‌گونه نيست كه در راس آن به عنوان رهبر و ليدر حضور داشته باشند. آيت‌الله مصباح، آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي نيز هر سه با هم رفيق و صميمي‌اند و اين‌كه بين آن‌ها اختلاف وجود دارد حرف منافقان و مخالفان اصولگرايان است. هر سه‌ي اين بزرگواران در چارچوب فرمايشات مقام معظم رهبري حركت مي‌كنند، اما اين به اين معنا نيست كه اختلاف نداشته باشند بلكه اختلاف آن‌ها به ضرر نيست و اتفاقا باعث رشد مي‌شود.

محصولي خاطرنشان كرد: ما به وحدت اميدواريم و بين علما نيز هيچ اختلاف مشكل‌سازي وجود ندارد.

اين عضو جبهه پايداري در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: ما بايد اگر دولت كار مثبت و مفيدي انجام داد از آن حمايت كنيم، اما جايي كه مشكل داشته باشد نيز در مقابل آن مي‌ايستيم.

وي با بيان اين‌كه «در رابطه با دولت بايد مطابق نظر نظام عمل كنيم» افزود: يك بار به آقاي احمدي‌نژاد گفتم كه ملت شما را با ولايت مي‌شناسند البته بعضي‌ها باز به دنبال اين هستند كه دولت را بزنند و از هر فرصتي براي اين كار استفاده مي‌كنند.

محصولي در رابطه با پيوستن جبهه پايداري به كميته 7+8 گفت: فضاي انتخابات الزاما به صورت فضاي فعلي باقي نخواهد ماند، ما در حال رصد اوضاع هستيم نگفتيم وحدت نمي‌كنيم بلكه اميدوار به وحدت هستيم. بحث ما در مورد ائتلاف و پيوند با كميته 7+8 بر سر شكل اين وحدت يا ائتلاف است.

وي با بيان اين‌كه «عليه هم حرف زدن را قطعا پسنديده نمي‌دانيم» خاطرنشان كرد: ما نگفته‌ايم كه در جلسات شركت نمي‌كنيم بلكه در حال رصد فرمايشات مقام معظم رهبري هستيم و منتظريم و با حالت تعامل نيز منتظريم تا براساس نظرات مقام معظم رهبري به تكليف خود عمل كنيم.

اين عضو جبهه پايداري با بيان اين‌كه «مخالفت با جريان انحرافي به موقع صورت گرفت» خاطرنشان كرد: فضاي رسانه‌اي را به طور كامل در نظر بگيريد ما با طراحي‌هاي پيچيده دشمن مواجه هستيم و بايد خود را براي همه اين مسائل آماده كنيم. ما به وحدت اعتقاد داريم اما اين‌كه بهترين شكل وحدت همين باشد جاي بحث وجود دارد تنها شاخص براي ما ولايت است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل