بازدید 4244

استقلال، شيرين فراز را گل‌باران كرد

استقلال سرنوشتي كاملا متفاوت نسبت به 7 تيم ناكام ليگ برتري داشت و توانستبه راحتي حريف دسته يكي‌اش را از پيش رو بردارد.
کد خبر: ۲۰۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۶ 26 October 2011
ايسنا، ‌در شرايطي كه روز گذشته و امروز 7 تيم ليگ برتري با پذيرش شكست برابر حريفان‌شان از گردونه رقابت‌هاي جام حذفي كنار رفتند و پرسپوليس هم در 2 دقيقه پاياني وقت‌هاي اضافي ماراتن 120 دقيقه‌اي موفق شد، آخرين تيم دسته يك را از پيش رو بردارد، استقلال با نتيجه 5 بر يك از سد شيرين فراز كرمانشاه گذشت تا حريف مهر كرج درمرحله يك هشتم نهايي اين رقابت‌ها شود.

در اين ديدار ميلاد ميداودي در دقايق 33 و 53 ، محسن يوسفي در دقايق 62 و 68 و اسماعيل شريفات در دقيقه 76 پنج گل آبي‌هاي تهران را به ثمر رساندند و تك گل شيرين فراز را هم سجاد خسروي در دقيقه 88 وارد دروازه استقلال كرد. اين در حالي بود كه حنيف عمران زاده و مجتبي جباري هم دو گل به ثمر رساندند اما داور اين دو گل را نپذيرفت.

پرويز مظلومي در اين بازي به آندرانيك تيموريان، فرهاد مجيدي و خسرو حيدري بازي نداد و در 10 دقيقه پاياني هم مهدي رحمتي جايش را به هادي زرين ساعد داد تا دروازه بان دوم استقلال براي نخستين بار در تركيب اين تيم قرار گيرد.

استقلال تهران با اين پيروزي حريف مهر كرجي شد كه توانست امروز راه آهن شهرري را با نتيجه 3 بر يك از پيش رو بردارد و يكي ديگر از شگفتي‌هاي جام حذفي را رقم بزند.

در ديگر ديداري كه برگزار شد نفت آبادان با نتيجه 3 بر يك گهر زاگرس را از پيش رو برداشت و به جمع 16 تيم پاياني راه يافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس