بازدید 45969

سلحشور سینما را به لجن زار تشبیه کرد

در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب، گلابی و انار تمیز گشت و این یک حماقت است، در یک لجنزاری به نام سینما که ریزه خوره دستورالعمل‌های صهیونیستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد.
کد خبر: ۱۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲ 25 October 2011
به گزارش شیعه آنلاین «فرج الله سلحشور» کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف (ع)، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رویش در مشهد مقدس، طی اظهاراتی شدیداللحن گفت: دبیران جشنواره به صراحت گفته‌اند که سینما مذهبی یعنی چه و سینمای دینی را قبول ندارند.

«سلحشور» با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم دینی رویش که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارد، گفت: الان جشنواره فیلم رویش گذاشته‌اند. آقایی بنام «صانعی» و «بیگلری» به صراحت می‌گویند سینما مذهبی و این مسخره بازی‌ها یعنی چه، سینما سینما است و حرف آن یکی است و سینمای اسلامی را اصلا قبول ندارند آن هم جایی مثل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف (ع) همچنین گفت: وقتی در یک مملکت حرف سینمای اسلامی می‌ زنند، در حالی که برای اسلامی شدن آن کاری نکردند معلوم است تصمیمشان غلط است.

وی با بیان مثالی، عنوان کرد: در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب، گلابی و انار تمیز گشت و این یک حماقت است، در یک لجنزاری به نام سینما که ریزه خوره دستورالعمل‌های صهیونیستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد.

سلحشور در پایان گفت: در این سینما که در دستان صهیونیست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به یک دزد بگویی چرا مال حرام می‌خوری، به سینمایی که ماهیت صهیونیستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
به یه چشممان روشن صیهونیستها تا کجا فعال شده اند !
بر عکس قبل این رو راست گفته
وقتی اقای سلحشور اون صحبتها را راجع به بازیگران خانم میکنند توقع دارند که مردم به اسلام علاقه مند بشوند
ای ول . گل گفتی . خوب گفتی بس تا می تونی فیلم بساز تا جان با این کارت یک مبارزه به تمام معنا فرهنگی راه بدازی دستت درد نکنه ما ملت بیدار مسلمان ایران با شما موافق هستیم
جناب آقاسی سلحشور! در صورت امکان شما خودتان را قاطی این لجنزار نکنید. همان یک گوشه بنشینید
درود بر این سینماگر شجاع. حرف حقی زده است.
نه خير آقاي سلحشور
اگه آدم با عرضه اي وجود داشته باشه ميتونه توي يه حوض لجن اونقدر آب تميز بريزه كه آب حوض عوض بشه و اون موقع اگه سيب و گلابي هم تو حوض باشه خودش پيدا ميشه و نيازي به گشتن نيست. مشكل اينه كه آدم باعرضه كمه و آدم پرحرف و پر مدعا بسيار. يه سريالي مثل يوسف پيامبر رو ميدن به يه كسي كه از يه داستان زيباي قرآني كه يه سوره ي كامل بهش اختصاص پيدا كرده و با جزئيات كامل بهش پرداخته شده يه كمدي ميسازه. واقعا براي اين آقا و بيشتر از اون براي خودمون متاسفم
پــــ نه پـــــ می خواستی ایشان بیایند در مدح سینمای ایران افاضه نمایند؟
به این میگن افراطی گری و تحجر محض
به نظر من ایشان راست می گویند به جز چند چهره که واقعا هنرمندند مثل خانم معتمداریا بقیه در مسابقه عکس اینترنتی حضور فعالانه دارند تا هنر این بساط مسخره را هیچکس هم نیست جمع کنددر فیلم چادر بیرون روی هالیوود هم سفید شده است تازه جالب است بعضی از این هنرمندان مثلا به همه عرصه هاهم سرک می کشند عکاسی نقاشی ترجمه نویسندگی حاصلش هم مشخص است ولی وای اگر کسی بخواهد هنرپیشه شود ......... خاک صحنه خاک صحنه
این مدعیان در طلبش بیخبرانند /کانر ا که خبر شد خبری باز نیامد
تازه خبر به شما رسیده یا بوی اون لجنزارس که امرزو شما رو به نوشتن وادار کرده؟
جناب سلحشور، با توهین شما به سینما به عنوان نماینده سینمای مذهبی، فقط دیدگاه همه مردم را به این سینما بدبین میکنید، لطفاً در کارتان الگوی اخلاق باشید نه الگوی بی اخلاقی، ضمن اینکه شما نماینده تمام مردم ایران نیستید
درست می گوید وضعیت حجاب بازیگران افتضاح است
آقای سلحشور کمی بی انصافی کرده عده کمی در بین هنرمندان مردان و زنان خوبی هستند و ازا آنجا که عکسهای هنرمندان خانم هارا می بینیم در بی حجای و بد حجابی کمتر از هنرمندان هالیوود نیستند درنتیجه حرفهای آقای سلجشور خطاب به آنهاست
احسنت به اقاي سلحشور.كلامشان حق است سينماي ايران رو به ابتذال است
آقای سلحشور اگر در این سینما بسته بشه که خیلی ها از گرسنگی میمیرید
اقاجان تو که مسلماني، دين و مذهب را هم که خوب مي فهمي، صيونيست هم که نيستی، خوب تو بيا وسط و فيلم بساز.
ای بابا مثل اینکه ایشون دست بردار نیست. خوشش میاد یک حرفی بزنه و دوباره خودش معذرت بخواد؟؟؟؟ ضمنا به ایشون بگید فیلمایی که شما ساختی هم توی سینمای ایران بوده ها یعنی در خدمت صهیونیستهاست؟
من در حيرتم ايشان كه با ساخت تنها يك سريال مذهبي كه فيلنامه آن هم با حرف و حديثهايي همراه بوده اينقدر مدعي فقدان اسلام و دين و مذهب و... در سينماي ايران بوده و به خودشون اجازه ميدن انواع توصيفات و تهمتها و توهينهاي ناروا رو به مجموعه سينماي ايران نسبت بدن آگه مثلا سابقه آقاي ميرباقري رو در ساخت سريالهاي بسيار فاخر مذهبي داشتند ديگه چكار ميكردند ؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار