بازدید 73812
از مربی خارجی پرسپولیس تا نظر سنجی 90

هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، همه شایعات درباره مذاکرات این باشگاه با مربیان خارجی را تأیید و تأکید کرد به استیلی تا نیم فصل مهلت داده است. رویانیان ادامه داد، مطمئن باشید دغدغه آنها را برطرف خواهیم کرد / فردوسی‌پور در آغاز برنامه در بخش 90 درجه برنامه 90، تصاویر حرکات خاص فیروز کریمی را به تصویر کشید و گفت: «سرهنگ کریمی بر خلاف سرهنگ قذافی وارد است، با بطری‌های آب برای خودش دیواری بسازد که کسی از او محافظت کند و سرهنگ کریمی به عکس آن سرهنگ معروف از خودش در حاشیه خلیج‌فارس دفاع کند.
کد خبر: ۱۹۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۳ 25 October 2011
سرویس ورزشی ـ فردوسی‌پور در آغاز برنامه در بخش 90 درجه برنامه 90، تصاویر حرکات خاص فیروز کریمی را به تصویر کشید و گفت: «سرهنگ کریمی بر خلاف سرهنگ قذافی وارد است با بطری‌های آب برای خودش دیواری بسازد که کسی از او محافظت کند و سرهنگ کریمی به عکس آن سرهنگ معروف از خودش در حاشیه خلیج‌فارس دفاع کند.

* فردوسی پور: مردم خسته شدند برای همین از پرسپولیس نظرسنجی نگذاشتیم

به نوشته جام نیوز، عادل فردوسی پور برای برنامه این هفته خود از مردم پرسید، بازیکنان کدام دهه بهتر هستند؟ در حالی که همچنان مهمترین اتفاق روزهای اخیر فوتبال، پرسپولیس است، ولی فردوسی پور نخواست پرسش نظرسنجی اش برای سومین هفته متوالی به این تیم اختصاص داده باشد.

او در آغاز برنامه این هفته گفت: «دیگر مردم خسته شدند. برای همین این هفته از این تیم نظرسنجی نگذاشتیم و خواستیم فضا را نوستالوژیک کنیم. شما برای ما بگویید بازیکنان ملی کدام دهه را بیشتر می‌پسندید؛ دهه 60، 70 یا 80؟»
 
مقایسه فیروز کریمی و قذافی از نظر فردوسی‌پور

فردوسی‌پور در آغاز برنامه در بخش 90 درجه برنامه 90، تصاویر حرکات خاص فیروز کریمی را به تصویر کشید و گفت: «سرهنگ کریمی بر خلاف سرهنگ قذافی وارد است با بطری‌های آب برای خودش دیواری بسازد که کسی از او محافظت کند و سرهنگ کریمی به عکس آن سرهنگ معروف از خودش در حاشیه خلیج‌فارس دفاع کند.
 
* فحش دادن به سبک سنتی!

هواداران ملوان بر این باورند که آنها فحاشی نمی‌کنند و الفاظ رد و بدل شده بین آنها حرف‌های سنتی است!
بازی دو تیم داماش گیلان و ملوان بندر انزلی، در حالی برگزار شد که هواداران انزلی‌چی معتقدند، کری آنها با سایر تیم‌های شمال کشور از سال‌های دور وجود داشته است.

وقتی دوربین برنامه نود به داخل جمعیت رفت و از آنها در مورد کل و کل‌های قبل از بازی و البته فحاشی برخی از هواداران پرسید یکی از هواداران انزلی‌چی گفت: «ما فحش نمی‌دهیم، حرف‌هایی که بین ما رد و بدل می‌شود، سنتی است و فحش نیست. در ضمن هواداران بقیه تیم‌ها که به انزلی می‌آیند به ما فحش می‌دهند».
 
* بازیکن بمی مس: زلزله ده سال عقبم انداخت

برنامه 90 این هفته یک مهمان تقریبا گمنام داشت. این هفته برای برنامه 90، عادل فردوسی پور یکی از همشهری‌هایش را دعوت کرده بود. بازیکنی به نام احمد حسن زاده که از فصل پیش و توسط صمد مرفاوی در این تیم فیکس شده و حالا یار اصلی تیم بلاژویچ است.

او در این برنامه گفت: «من بچه بم هستم، در زلزله، برادرم و همسرش را از دست دادم. این زلزله باعث شد فوتبالم را کنار بگذارم. من یک مدتی فوتبال را کنار گذاشتم و رفتم سراغ کار. در بانک کار می‌کردم و آبدارچی بانک بودم. آقای مرفاوی مرا از تیم دسته اولی مس سرچشمه دید و آورد به مس. الان هم بقدری خوب هستم که با هر مربی دیگری بتوانم کار کنم».
 
* عادل فردوسی پور: هزار نفر ایمیل زده‌اند تا به بیمار سرطانی کمک کنند

فردوسی پور خوشحال است که از طریق برنامه اش توانسته کمکی به یکی از بیماران سرطانی بکند.
هفته پیش و در برنامه نود عادل فردوسی پور ایمیلی را در برنامه اش معرفی کرد که متعلق بود به فردی که به دلیل بیماری سرطان نیازمند کمک مردم بود.

او امشب در لابلای سخنانش ضمن تشکر از مردم به دلیل همدردی با این بیمار سرطانی گفت: «هزار نفر به آدرس ایمیلی که در هفته گذشته معرفی کردم، پیغام فرستاده‌اند و خواسته‌اند تا به این بیمار سرطانی کمک کنند».

فردوسی پور همچنین گفت: «من خیلی ممنون هستم و خوشحال از این که هنوز جوانمردی نمرده است».
 
* حاج رضایی: مدیریت راهبری مثل شمشیر بالای سر استیلی قرار دارد

حاج رضایی می‌گوید، پرسپولیس بیمار است و نیاز به تغییرات اساسی از پایه دارد.
امیر حاج رضایی که امشب مهمان برنامه نود بود، آمده بود تا در مورد پرسپولیس و شرایط سختی که این تیم این روزها گرفتارش شده، حرف بزند.

او با بیان اینکه پرسپولیس بیمار است، گفت: «به چند دلیل این حرف را می‌زنم که یکی از آنها بی‌ثباتی مدیریتی است. پرسپولیس دو سال بدون مدیر عامل و با سرپرست اداره شد.
پس از آن با ترکیبی از هیأت مدیره شکل گرفت که مورد رضایت خیلی‌ها نبود. باید بگویم که من با این حرف آقای علی کریمی موافقم که گفته بود، هواداران تیم را حمایت نمی کنند. از همان هفته نخست و زمانی که ملوانی‌ها گل اول را زدند، هواداران پرسپولیس شروع به اعتراض کردند و نام سرمربی سابق را فریاد زدند. پرسپولیس از لحاظ روحی افت کرد که این افت می‌تواند، دو دلیل داشته باشد. هرگاه تیم بزرگی تا این اندازه افت می‌کند به دلیل فشار بینندگان و رسانه‌هاست».

کارشناس فوتبال کشور این را گفت و ادامه داد: «باید بگویم که تداخل وظایف نکته کلیدی و البته منفی است که روی پرسپولیس تأثیر منفی گذاشته است. صدور احکام و ورود واژه‌های جدید در فوتبال ما مانند راهبری و راهوری تنها سایه ای است که مثل شمشیر بالای سر استیلی قرار گرفته است. البته عملکرد خود استیلی هم مورد نقد است. او یازده هفته نتیجه نگرفته و شکست فنی هم داشته است، ولی شکستش زمانی محرز می‌شود که فقط یک مجری باشد. شکست بر سر راه همه مربیان است، ولی پایان دنیا نیست. اگر استیلی می‌خواهد استقلال و حرمت خود را نگه دارد، باید تصمیم درستی بگیرد. هنوز خدشه ای به او وارد نشده، چون او مربی جوانی است و می‌تواند آینده ای روشن داشته باشد. فکر می‌کنم استیلی هنوز شکست کاملی نخورده است».

حاج رضایی سخنانش را این گونه ادامه داد: «استیلی یک مربی خاموش است که برای تیمی مثل پرسپولیس چندان مناسب نیست. در دهه‌هایی که پرسپولیس نتیجه می‌گرفت، این تیم توسط مربیانی اداره می‌شد که روحیه‌ای تهاجمی داشتند. من نمی‌گویم کدام یک بهتر است اما وقتی آقای استیلی در مقابل فشارها حالت تدافعی به خودش می‌گیرد، مهاجمین خود را جریحه‌دار می‌کند و آنها حملات خود را گسترده‌تر می‌کنند.

به باور من، نقد منصفانه استیلی نمره خوبی ندارد، ولی مسأله این است که تغییر استیلی دردی از پرسپولیس دوا نمی کند. من به این گزینه رأی منفی می‌دهم چون پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد و از زیر بنا خراب است. امروز پرسپولیس بنایی کلنگی است که نیاز به محکم سازی دارد نه تزیینات».
 
* رویانیان: با چهار مربی بزرگ خارجی مذاکره کرده‌ایم؛ از دو نفر پاسخ مثبت گرفته ایم

استیلی تا نیم فصل فرصت دارد / آقای فردوسی پور، من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار ندهید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همه شایعات درباره مذاکرات این باشگاه با مربیان خارجی را تأیید و تأکید کرد به استیلی تا نیم فصل مهلت داده است.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با برنامه نود با تأکید بر اینکه تصمیم به حمایت از کادرفنی کنونی دارد، اظهار کرد با تشکیل یک کارگروه کارشناسی مشغول انتخاب مربی و بازیکنان فصل جدید پرسپولیس است. گزیده سخنان رویانیان را در ادامه مرور می‌کنید:

* با چهار سرمربی بزرگ جهان در بیست روز گذشته مذاکره کرده ایم و این مذاکرات حتی در زمان پیروزی‌های تیم ما هم انجام شد.

* یک کارگروه از نخبگان پرسپولیس تشکیل داده‌ایم و روند انتخاب بازیکنان و مربیان فصل آینده را آغاز کرده‌ایم.

* فعلا قصد تغییر کادر فنی را نداریم و مذاکرات ما برای انتخاب مربی فصل آینده است. از بین چهار مربی که با آنها صحبت کرده ایم، دو تای آنها جواب مثبت داده‌اند. یکی از کسانی که با آنها مذاکره کرده ایم مصطفی دنیزلی است.

ـ فردوسی پور پرسید جواب مصطفی دنیزلی چه بود؟ رویانیان پاسخ داد، خیلی ممنونم که من را ساده لوح فرض کردید که به این پرسش جواب بدهم.

ـ فردوسی پور گفت مذاکره با مربی فصل آینده دغدغه امروز هواداران پرسپولیس را برطرف نمی کند و آنها را راضی نخواهد کرد، رویانیان جواب داد مطمئن باشید دغدغه آنها را برطرف خواهیم کرد.

* پرسپولیس بیمار است و باید مداوا شود و درمان نیاز به زمان دارد. بهترین پزشک (مدیر) هم اگر بیاید مدتی طول می‌کشد تا مشکل را تشخیص دهد. یک پزشک هم ممکن است همه راه‌های درمان را امتحان کند تا به نتیجه برسد.

* وی اظهار داشت: خود آقای استیلی از مذاکرات ما خبر دارد. من با استیلی کاملا راحت و بی حاشیه و بدون پنهان کاری درباره مسائل گوناگون صحبت میکنم. تمام مسائلی که درباره ایشان مطرح شده و نقطه ضعف‌هایی که عنوان می‌شود را به ایشان اعلام می‌کنم و احساس می‌کنم ایشان به آرامش نسبی رسیده.

* من درباره مهلت تا نیم فصل به روشنی با حمید استیلی صحبت کردم و ایشان فردی منطقی است و این مسئله را پذیرفت.

* من و مدیر راهبری تیم فوتبال به هیچ وجه تا به حال در کار آقای استیلی دخالت نکرده ایم و نخواهیم کرد.

* با استیلی جلسات متعددی داریم و روحیه او از گذشته خیلی بهتر شده است. تا موقعی که او سکاندار تیم هست، باید به طور جدی از او حمایت کنیم.

* اعلام زمان برکناری استیلی جزو اسرار باشگاه هست! من اگر بگویم از استیلی حمایت می‌نیم که بماند یک مسأله است و اینکه بگویم مشغول پیدا کردن جانشین او هستم، مسأله دیگر، اما من وسط این دو حرف را انتخاب می‌کنم و روش کج دار و مریز را برمی‌گزینم.

* آقای استیلی در کمیته فنی برگزیده و قرارداد بسته شد که آقایان پنجعلی، زادمهر و ذوالفقارنسب عضو آن بودند و خبری از علی پروین در آن موقع نبود. زمانی که من آمدم تمام کادر فنی و بازیکنان انتخاب شده بودند و منصفانه نیست این مسائل به ما نسبت داده شود.

* آقای پنجعلی خودش یکی از کسانی بود که در کمیته فنی استیلی را انتخاب کرد و اکنون بر این باور است که استیلی باید برود. ما پنج نفر هیأت مدیره داریم و تصمیم گرفتیم هیچ کس درباره رفتن آقای استیلی صحبت نکند، ایشان بلافاصله این صحبت‌ها را در خصوص رفتن استیلی و آمدن دایی و دنیزلی مطرح کردند. من با ایشان امروز صحبت کردم و گفتم نیاز به آرامش و صبر بیشتری داریم و اگر نظری دارید باید آن را در جمع خودمان مطرح کنید تا آرامش تیم به هم نریزد.

* وقتی حمید استیلی قرارداد دارد، ما نمی توانیم او را زنده زنده پوست بکنیم. من با کارشناسان گوناگونی صحبت می‌کنم و اگر در این گفت‌وگوها به نتیجه رسیدم که آقای استیلی باید برود، شک نکنید یک لحظه درنگ نمی کنم. من نمی‌توانم در تلویزیون یک شب پیش از بازی تیم صحبت از برکناری سرمربی بکنم چون روحیه ای برای او باقی نمی ماند.

* زمانی که من به باشگاه پرسپولیس آمدم 9 تن از مدیران این باشگاه استعفا دادند و ساختار باشگاه تبدیل به ویرانه شده بود.

* یکی از معضلات فرهنگی که من با آن روبه‌رو شدم این بود که زمانی که به پرسپولیس آمدم این تیم در بحران نتیجه‌گیری بود و هواداران در گذشته فکر می‌کردند با شعارهای خود توانسته‌اند مربی برکنار کنند و برای مدیریت مشکل ایجاد کنند.

ـ فردوسی پور در این لحظه با گفته رویانیان مخالفت و تأکید کرد، شعارهای هواداران در گذشته، موجب برکناری دایی نشد و این مربی به کار خود ادامه داد.

* من مدیرعامل و خدمتگزار باشگاه پرسپولیسم و مسئول احساسات میلیون‌ها هوادار پرسپولیس و شاد نگه داشتن آنها هستم و شما حق ندارید من را مقابل آنها قرار دهید.
مطمئن باشید با کمک هواداران این تیم را درست خواهیم کرد.

* از آغاز ورودم به تیم سه جبهه فعالیت تشکیل دادم:

1ـ رفع مشکل مالی که انجام شد.
2ـ بازسازی ساختار باشگاه و انتخاب مدیران.
3 ـ رسیدگی به وضعیت تیم.

* من نگفتم به سرمربیگری واحد اعتقاد ندارم و این حرف را اشتباه از قول من نوشته اند. من معتقدم یک سرمربی نمی‌تواند احساس شخصی خود را بر مجموعه تیم حاکم کند و باید در یک نظام تصمیم گیری کند.

* طرفداران مطمئن باشند ما موفق خواهیم شد، پرسپولیس را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و نیازمند کمک صد در صدی آنان هستیم و خواهش می‌کنیم در ورزشگاه‌ها حتما حمایت کنند و مطمئن باشند، اقداماتی که برای اصلاح پرسپولیس پیش بینی کرده ایم در آینده اعلام خواهیم کرد.

* از هواداران می‌خواهم فردا تیم خود را تشویق کنند.
 
* دعوای عادل و حمید در برنامه نود؛ فردوسی پور خطاب به استیلی: در مخمصه گیر کرده ای و دنبال مقصر می‌گردی! آقای استیلی بس است، فرافکنی.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت تمام مشکلات تیمش ناشی از حاشیه‌های بیرونی بوده و اگر به او فرصت بدهند تیمش در سه بازی به صدر جدول خواهد رسید.
حمید استیلی که با برنامه نود گفت‌وگو می‌کرد با عادل فردوسی پور درگیری پیدا کرد و کار آنان به جدل کشید، به گونه‌ای که استیلی نود را متهم به حاشیه سازی و فردوسی پور سرمربی پرسپولیس را متهم به مجیزگویی پروین کرد! گزیده صحبت‌های رد و بدل شده در این گفت‌وگو را مرور می‌کنید:

* ما در تمام بازی‌های این فصل بنا بر آمار (موقعیت گل، درصد مالکیت توپ، کرنرها) از حریفان خود برتر بودیم، حتی در بازی با استقلال و فقط نتایج را واگذار کرده ایم.

* ما گلی از مس کرمان خوردیم که موقعیت گل 20 درصد هم نبود و باختیم.

* ما دو بازی را بردیم و لیگ تعطیل شد.

* دو روز پیش در نشست کمیته فنی از من حمایت کردند و گفتند حداقل تا نیم فصل به من اجازه می‌دهند کار کنم.

* امروز آقای رویانیان به من گفت می‌خواهد با چند مربی خارجی مذاکره کند که من هم به ایشان پاسخ دادم، شما آزادید با هر مربی که خواستید، مذاکره کنید اما من قرارداد دارم و تا هر دقیقه ای که بر سر کار باشم، با تمام وجود کار می‌کنم.

* اعتقادی به استعفا ندارم و همه چیز را به باشگاه واگذار کرده ام و هر تصمیمی مسئولان بگیرند، پیروی می‌کنم؛ اما من به کار خودم اعتقاد دارم زیرا ما با صدر جدول اختلاف زیادی نداریم و تنها با سه برد به صدر می‌رسیم. الان هفته چندم است که رسانه‌ها این قدر ما را در فشار قرار می‌دهند؟ هواداران در دقیقه سی‌ام شعار می‌دهند، به گونه‌ای که بازیکن ما می‌گوید، موقع ضربه زدن پایش می‌لرزد.

* سه روز مانده به فصل بازیکنانمان را در اختیارمان قرار دادند و دوران آماده سازی نداشتیم و پس از آغاز لیگ نیز هر سه، چهار روز یک بار بازی کردیم و زمان برای ریکاوری نداشتیم.

ـ فردوسی پور گفت استقلال هم همین شرایط را داشت و در صدر جدول جای دارد. استیلی پاسخ داد شما ببینید استقلال چند بازیکن خریده و در اختیار دارد و ما چند بازیکن خریدیم.

* برنامه نود چند هفته در این فصل برای تیم ما پیامک گذاشته است؟ همین فردا ما بازی داریم و این برنامه را درباره تیم ما تشکیل داده اید و بازیکنان ما این برنامه را نگاه می‌کنند و به تیم آسیب می‌زند.

* هفته پیش شما برای آقای پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس نظرسنجی پیامک گذاشته و به او بی احترامی کرده اید. شما می‌آیید مصاحبه‌های مردم را که به ما توهین می‌کنند، پخش می‌کنید. شما می‌توانید چنین مصاحبه‌هایی را درباره وزرای کابینه هم پخش کنید؟
سال گذشته مگر ما در آسیا اول شدیم که شما چنین برنامه‌های نگذاشته‌اید؟ تیمی که در بحران است شما باید کمکش کنید یا اذیت کنید؟ شما باید کارشناسانی مثل آقای حاج رضایی بیاورید و به فوتبال کمک کنید. مدیرعامل ما ممکن است آقای حاج رضایی را نشناسد، اما شما حق ندارید او را مسخره کنید و نیشخند بزنید و به خاطر اینکه برنامه‌تان جلو برود، اخلاق را زیر پا بگذارید.

ـ فردوسی پور پاسخ داد: ما اگر می‌خواستیم پرسپولیس را اذیت کنیم همان هفته نخست نظرسنجی می‌گذاشتیم چند درصد با مربیگری حمید استیلی موافقند، ممطئن باشید بالای 90 درصد رای مخالف می‌دادند و پرونده استیلی در این تیم بسته می‌شد.

* استیلی ادامه داد: آن چنان می‌گویید پرونده‌ات بسته می‌شد که انگار چه خبر است. آقای فردوسی پور بهتر است پرونده ما جلوی خدا بسته نشود. پرونده ما در فوتبال بسته شود چه اتفاقی می‌افتد؟ من برادرم را خیلی راحت از دست دادم و اصلا فوتبال برایم ارزشی ندارد.

ـ فردوسی پور ادامه داد: ما تنها یک پرسش ساده درباره عملکرد علی پروین پرسیدیم، من که به نظر مردم خط ندادم، این نظر آنهاست،

فرض کنید 70 درصد رأی مثبت می‌دادند باز هم همین قضاوت را می‌کردید؟ آقای استیلی من حیرت می‌کنم از صحبت شما. بس کنید فرافکنی را. شما در یک مخمصه گرفتار شده اید و از همه طرف به شما انتقاد می‌شود و نیاز به یک قربانی برای کوبیدن دارید که خوشبختانه برنامه نود و عادل فردوسی پور را پیدا کردید. سایت خود باشگاه شما نظرسنجی گذاشته و 51 درصد هواداران نظر داده‌اند پرسپولیس به تیم آخر لیگ یک می‌بازد، من تمام رفسنجانی‌ها را بسیج کرده ام رأی بدهند؟

ـ فردوسی پور: خوب است الان من بگویم مردم عاشق حمید استیلی هستند؟ اگر 70 درصد به علی پروین رأی می‌دادند همان علی پروین بود و اگر 30 درصد هم رأی می‌دادند همان علی پروین بود. اون هیچ نیازی به تعریف و تمجید و شعارها و پاچه خاری‌های امثال من و حمید استیلی ندارد.

* اینکه من جواب خیلی مسائل را نمی‌دهم به خاطر حفظ اخلاق است. خیلی‌ها در این مدت انتقاد کردند اما من به یک نفر جواب ندادم، بی ادبی کردن و بی حرمتی خوب است؟ من بیایم جواب همه را بدهم؟

* هیچ کس در کار من دخالت نمی‌کند و اگر قرار باشد، یک ساعت در جایی کار کنم با قدرت کار می‌کنم. آقای پروین فقط به من مشورت می‌دهد و هیچ دخالتی در سیستم و ارنج تیم ندارد. به ارواح خاک برادرم قسم می‌خورم کسی در کار من دخالت نمی‌کند و من تنها افکار خودم را پیاده می‌کنم.

* استقلال در لیگ سیزدهم شد؛ اما این همه انتقاد از این تیم نشد.

* من اگر عصبانی شدم عذرخواهی می‌کنم اما واقعیت‌ها این بود که من گفتم.
 
* در نظرسنجی برنامه نود مشخص شد؛ مردم بازی ملی پوشان دهه هفتاد را بیشتر می‌پسندند.

نظرسنجی برنامه نود در شب گذشته نشان داد که مردم از اوضاع کنونی فوتبال راضی نیستند و کیفیت بازیکنان دهه هفتاد را بیشتر می‌پسندند.

در این نظرسنجی که با سه گزینه بازیکنان دهه شصت، هفتاد و هشتاد مطرح شده بود فردوسی پور از مردم خواسته بود تا نظر بدهند که بازیکنان کدام دهه بهتر بوده‌اند که 68 درصد از مردم گفتند: «دهه هفتادی‌ها» یعنی همان نسلی که علی دایی، احمد رضا عابدزاده، خداداد عزیزی، محمد خاکپور، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، جواد زرینچه، و.. را در خودش جای داده بود.

در این نظرسنجی 23 درصد از مردم هم به بازیکنان دهه شصت رأی دادند و فقط 9 درصد نظرشان این بود که بازیکنان دهه هشتاد نسبت به دو دهه قبل برتری داشته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۰
خوبه به زور نام علی کریمی را تو لیست جا دادی ولی خبری از کریم باقری نیست کریم از نظر خیلی ها بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
تابناك با ....جماعت مشكل داره و اگر دايي هم معروفيت جهاني نداشت اسم اون راهم نمي آورد
تو دهه هفتاد علی کریمی چیکاره بود
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
داشته آماده میشده برای دهه 80
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
سری دوم که در بازیهای آسیایی به مربی گری پور حیدری قهرمان شدیم همه کارۀ تیم کریمی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
داشته دهه هشتادیا رو دعا می کرده
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
شماها کچولویین یادتون نمیاد علی کریمی جوانترین بازیکن تیم ملی بود 2 سال محروم شد وگرنه خیلی زودتر از اینا بازی میکرد اون تو17 سالگی بازیکن ملی بود ممکن تو بازیای ملی زیادی نبوده ولی از آخرای دهه 70 ملی پوش شد
فکر کنم تو 90 یه گل از بازیای ایران تو بازیهای آسیای رو نشون داد که کریمی 20 سالشم نبود گل زد
اون متولد57 والان 32 سالشه تو دهه70بین 13تا23 ساله بوده پس اول همه اطلاعاتو بذارین کنار بعد تیکه بندازین لطفاً
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
حالا چه گیری دادین به کریمی. بابا اون موقع تو سن کم هم تو تیم امید بازی میکرد هم بزگسال. یه چک زذ تو گوش داور و یه سال کلاً محروم بوداز بازی ملی
بالاخره نود هم يه جايي بدرد خورد ........(كمك به بيمار سرطاني )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
نود خیلی جاها به درد میخوره چشم بینا می خواد کارهایی که نود برا کشور انجام (از نظر غیر فوتبالی) خیلی ...
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
این فقط یک کار تبلیغاتی بود! وگرنه هزاران بیمار سرطانی بدبخت تر از این آدم داریم که محتاج روزی هزار تومان هستند! ولی اسم بردن از اونها فایده ای برای آقای عادل نداره! برید تحقیق کنید ببینید این بچه اصلا کجا ساکن هست؟ ایرانه ؟ کاناداست؟ اصلا با چه هدفی اینقدر داره واسش تبلیغ میشه؟ یک کم چشماتونو باز کنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
منم با این حسین آقا موافقم، اگه هدف کمکه جا برای کمک به هموطن داخل کشور کم نیست
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
از نظر من کمک چیز خوبیه ما باید در زندگی علی وار زندگی کنیم ؛ ولی ایا این اقایون فوتبالیست ملی که القاب قهرمانان ملی رو به خودشون اختصاص دادن نمی خوان به همنوع خودشون کمک کنن !!!! همیشه هرجا سخن از کمک و بدبختی در میانه پای مردم عام در میانه ولی کار که به جای حساس کشیده میشه امسال اقایون پیشکسوت که افتخار ایران هستند وتااینکه کسی بهشون حرف میزنه به همه بر میخوره ؛ میشن اسطوره واسه این مملکت باید تو خونه های گران قیمت به م مردم عام بخندن ..............................
این یه واقعیته ولی باید قبول داشت
*** هرچي مي‌كشيم از دست اين مديران ...ه! بابا چند بار بايد يه چيز رو تجربه كرد؟ ***
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
***بجاي نقطه چين: ....
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
بابا تو ديگه كي هستي!‌ مديران پا... بگم خوبه؟ مديران ...چطوره؟
«فوتبال حرفه‌اي بومي»
من از سال 65(ليگ قدس) فوتبال رو دنبال مي‌كنم. تا قبل از ليگ حرفه‌اي همه مي‌كفتن تا فوتبال حرفه‌اي نشه مشكلات فوتبال ما حل نميشه. اما از وقتي فوتبالمون حرفه‌اي شده تنها چيزي كه حل شده مشكل مالي بازيكنان بود كه بدجوري هم حل شد. اما مشكلات فوتبال حل نشد هيچي، غيرت و تعصب هم از اون گرفته شد.
به نظر من مثل هر چيز خوب ديگه كه قبل از ورود به مملكت بايد «بومي» بشه، فوتبال حرفه‌اي هم بايد پارامتراش براساس فرهنگ ما تغيير كنه وگرنه مثل الان فقط مشكلات رو بيشتر مي‌كنه. شما ببينيد بازيكنان استقلال كه خدا بيشتر بهشون بده، هنوز درد پول دارن.
پاسخ ها
امير احمد اكبري اسبق از تبريز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
غيرت و تعصب
يادش به خير زمانيكه بازيكن ملي پوش تبريزي با كمال افتخار سالها در شهرداري تبريز بازي ميكرد كه اون زمان در ليگ دسته دوم كشور بود و اين بازيكن با غيرت با وجود خواستهاي تيم هاي دسته يك فوتبال بخاطر غيرت و تعصبش تو شهرداري مي موند
الان ديگه اين كلمه معني در فوتبالمون نداره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
فرزاد آهك‌پور(شاهين اهواز ) و محمد احمدزاده(ملوان) تو برهه‌اي از دهه 60 بهترين گلزناي ايران بودن ولي بخاطر تعصبي كه به تيمشون داشتن تا آخر همونجا موندن.
من نمیدانم این حمید دلبند حاجی از جون پرسپولیس و هوادارنش چی می خواد که میگه تحت هیچ شرایطی حاضر نیست حتی به استعفا فکر کند.بخدا همون اندک محبوبیتی را که به خاطر زدن گل به آمریکا داشتی رو هم از دست دادی و دیگر هیچ وجهه ای نزد هواداران نداری.پس بهتره هر چه زودتر خودت بری تا بیرونت نکردن
پاسخ ها
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
كوتاه بعضي از هواداران و مردم كه عدم موفقيت يك مربي در يك تيم مثل پرسپوليس باعث تضعيف وجه ايشون بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
آقاجان درست میگه دیگه.اون داره حداقل اینجا حرفه ای حرف میزنه البته مدیرعامل هم اگه حرفه ای باشه میتونه به ااخراج فکر کنه.
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
خوب معلومه
اگه استعفا بده پول قراردادو کامل نمیگیره ولی اگه اخراج بشه پول کامل و میگیره عزیزمش
سید شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
شما کی هستی که به آقای استیلی که مظهر پاکی واخلاق هست میگی اندکی محبوبیت!!!با چه روئی میگی به خاطر اون یک گل!!!اون یک گل نبود بلکه اون دنیائی از احساس و غرور و زیبائی و عزت رو برای همیشه به ما ایرانیها داد که باید یکی مثل تو تا اخر عمرت سرش رو ماچ کنی.امثال تو هیچ وقت قدر ارزشها و قداستهارو نفهمیدن و نخواهند دانست چون همیشه ظاهربین خواهند بود.حتما اگر استیلی با پرسپولیس حالا صدر جدول بود خدات بود چون که ظاهر بینی و اصول برات اهمیت نداره.هرچند که مطمئنم ...من چی گفتم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
آقای سید شهاب ادب هم خوب چیزیه.مطمئن باش از تو و امثال تو خیلی بیشتر میفهمم.اگر استیلی پرسپولیس را قهرمان باشگاههای جهان هم بکنه باز میگم برای پرسپولیس کوچیکه.البته نه برای پرسپولیسی که تو طرفدارش هستی.بعد هم بگو ببینم اینکه میگی مظهر اخلاق و پاکی!!!آدم در مورد خودش هم نمیتونه اینگونه نظر بده.نکنه تو خود حاج حبیبی که اینگونه برآشفتی!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
نه حاجی!اتفاقا برعکس.محبوبیتش پیش ما استقلالیا روز بروز بیشتر میشه؛به خاطر همون گلی که به آمریکا زد.به جان تو!!!
سلیمانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
تنها زدن گل ملاک نیست گر چه برد از امریکا ارزوی ایرانیان بود ولی این نباید باعث سود اداره تیم بزرگی را بهده او قرار داد تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهد حمید خان مثل فوتبالش باید جهت مربیگری از پله اول وبا تیمهای کوجک شروع نماید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
غرور رو مهدی مهدوی کیا که گل دوم رو به آمریکا زد برای ایرانیها به ارمغان آورد وگرنه بازی یک یک تموم میشد بنده خدا
سلام این چندمین پیامی است که من در این سایت می نویسم ولی خبری از ارائه آن به خوانندگان نیست ولی باز می نویسم که افرادی مثل استیلی باهزاران باندبازی وسیاست بازی به این جایگاهها می رسند وهیچ وقت حاضر نمی شوند با شعارهای حیاء کن دست بردارند ودرثانی این کلمات برای افرادی مثل استیلی ناشناخته است چون ایهنا افراد بی ....اءهستند وفقط طرفداران با یداز خداوند بخواهند شر اینگونه افراد را از سر پرسپولیس کم کند .انشالله ودر ادامه با یدتوجه کرد به عملکرد تیم مس کرمان که وقتی می بینند تیم نتیجه نمی گیرد لجبازی نمی کنند وبا تعویض مربی چندین پیروزی پیاپی بدست می آورند
عجب دنياي كثيفي داره اين فوتبال. ورزش سياسي. اين همه ورزش در كشور وجود دارد چرا هيچ برنامه اي به صورت ويژه به انها نمي پردازد و فوتبال شاخص شده است؟
كريمي مگه دهه هفتاد حضور داشته ؟
تاجايي كه ميدونم اواخر دهه هفتاد اومد تيم ملي ولي يك بي ... ورزشي انجام داد و 2 سال محروم شد.
چرا اینقدر مختصر نوشتید؟چرا نگفتید آقای رویانیان به شدت سوتی میداد و حاج رضایی رو ....
آقای فردوسی پور از شما بعیده این د...ها چیه میگی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
منظورت در. .ری بود؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
خجالت داره واقعا. اگه يه نفر باشه كه بدرد فوتبال ما بخوره اون كسي نيست بجز همين فردوسي‌پور!
تیم بزرگ هم بازیکن بزرگ می خواد هم مربی بزرگ، تموم شد رفت آقاجان. . . نه تموم نشد. . . و مدیر با عرضه که بتونه این بزرگان رو کنار هم جمع کنه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
بابا احسان تو ديگه كي هستي...كوتاه...م.....كامل!
سلطان فوتبال ایران علی پروین است و بس
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
تاريخ اين القاب گذشته. تاريخ پاچه خواري هم همينطور
...
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
جمعش کن این ...اتو عمو!
آقاي رويانيان نيم فصل هم تموم ميشه و ادامه ناكامي هاي پرسپوليس هم ميبينيم.ولي اميدي به تغيير كادر فني ندارم.عادل جون ممنون كه به فكر همه طرفدارهاي فوتبال هستي.از اين كه 1 آدم بي نام و نشون هم دعوت كردي دمت گرم.به اين ميگن مرد كه با سختي وارد ليگ شده نه با پول و راند بازي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
باند بازي نه راند بازي مجيد جان
حميد خان ميدونه اگه استعفا بده هيچ پولي نمي گيره......!
لیست یازیکنان مطرح دهه 70 را اشتباه نوشتید ، به جای علی کریمی باید کریم باقری را می نوشتید. جالبه که خاکپور را نوشتید و باقری را جا انداختید!
حميد جان عيب نداره گريه نكن.آخه تو در حد پرسپوليس نبودي كه آوردنت.البته همش تقصير حاجي ش...يه................
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
اووو...اه تابناك چه خبره؟ نقطه بارونش كردي كه. اصلا نميشه حدس زد چي گفته!
"حاجي .... بي .در و .ادر نه نه بازم نشد"
کریم باقری حداقل جایگاه دوم را در بین ستارگان دهه 70 داشته ، چطوری اونو ندیدید؟
معلوم نیست ، شما چرا همیشه میخوتیید ، علی کریمی را مطرح کنید؟
خوب بود آقای فردوسی‌پور بجای پریدن وسط حرفهای آقای استیلی خوب به حرفهای ایشان گوش می‌کرد و بجای جبهه گرفتن و عصبانی شدن منطقی جواب ایشان را می‌دادند که برنامه‌های ورزشی تلویزیون خصوصا برنامه نود برای اطلاع رسانی به مردم است و نظرسنجی‌ها برای اظهارنظر مردم و روشن شدن نقطه نظرات مردم برای دست‌اندرکاران ورزش.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
چه فايده از اين نظر سنجي‌ها؟ فقط وقتي ببينيم نظر مردم چي بوده و آقايون برعكس اون كار كردن بيشتر عصباني مي‌شيم.
علی کریمی بازیکن دهه 80 محسوب میشه . در ضمن تاکنون تاثیر گذاریش در تیم ملی هنوز به پای دایی ، عزیزی، باقری و عابدزاده نرسیده است وبعید است بعد از اینم هم خیلی تاثیر گذار باشد.
1- درسته استیلی مربی ضعیفی است ولی مشکل پرسپولیس مربی نیست هرکی بیاد همین آش است وهمین کاسه.در ضمن فردوسی پور آدم هوچی گری است و استیلی در مقابل وی خیلی با ادب و پرستیژ برخورد کرد . کاری که فردوسی پور بلد نیست.
2- علی کریمی رو به زور تولیست دهه 70 جا دادین. جای باقری ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
تابناك! بايد بجاي هوچيگر نقطه مي‌ذاشتي. فقط از سياسيها مي‌ترسي آره؟
عجب ونخوتی که علی دایی و علی کریمی( هرکدام به نوعی مجزا) در فوتبال دارند ، بیشتر از اونها فردوسی پور در عالم رسانه دارد و همین باعث خواهد شد در آینده خراب شود وهیچ جایگاهی در بین مردم نداشته باشد.
افتادگی آموز اگر طالب فیضی .....
در ضمن در لیست دهه 70 به جای کریمی ، باقری را جا بدید تا خوانندگان به این بی دقتی تان نخندند!
منظور از مدیر راهبردی راهوری بوده که ... اومده پرسپولیس را به قهرمانی دسته یک برساند نه لیگ برتر
تيتر رو هر در انچه لطفا درست کنید
مدیر پایگاه تشکر از نکته سنجی شما
خیلی ممنون از این خلاصه خبر تون، دیشب برنامه را کامل ندیدم.
برنامه نود بهترین رسانه تماشاگران و اهالی فوتبال است و آقای فردوسی پور واقعاً برای این برنامه زحمت میکشد ولی کار دیشبش در مسخره کردن و خندیدن به اشتباه آقای رویانیان خیلی زشت بود.
همچنین، من هم با ادامه حضور استیلی موافق نیستم ولی واقعاً هر تصمیم ناگهانی و بدون تحلیل کارشناسانه و اعلام زودهنگام آن در تلویزیون، در شرایط فعلی پرسپلیس، آن هم در شب بازی، به ضرر این تیم است.
آقای استیلی با 3 برد به صدر میرسی؟ مگه بقیه خوابیدن!!! خوب اونها هم میبرن.
در ضمن یه نگاه به ته جدول هم داشته باش که با 2 باخت میرسی به ته دیگ
ما که نفهمیدیم دهه 70 و 80 کدومه؟؟!!!
سلام چرا بازي كناني كه سالهاي گذشته از اين تيم رفتن دوباره از انها استفاده شده - چه مشكلي است كه اخر فصل تيم يارگيري خوب نمي كند تااين مشكلها پيش نياد
خیلی ممنون از این خلاصه خبر تون، دیشب برنامه را کامل ندیدم.
برنامه نود بهترین رسانه تماشاگران و اهالی فوتبال است و آقای فردوسی پور واقعاً برای این برنامه زحمت میکشد ولی کار دیشبش در مسخره کردن و خندیدن به اشتباه آقای رویانیان خیلی زشت بود.
همچنین، من هم با ادامه حضور استیلی موافق نیستم ولی واقعاً هر تصمیم ناگهانی و بدون تحلیل کارشناسانه و اعلام زودهنگام آن در تلویزیون، در شرایط فعلی پرسپولیس، آن هم در شب بازی، به ضرر این تیم است. من و شما اگر بجای هوادار، بازیکن این تیم بودیم با برنامه دیشب چه انگیزه ای برای بازی امروز می داشتیم؟
فقط پرسپولیس با مربیگری آقای علی دایی و مدریت آقای هدایتی می تونه به جایگاه اصلی اش برگرده و السلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
البته با بازیکنایی مثل مسی و رونالدو و ژاوی و... اونم شاید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
علی دایی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
حسن روشن،علي پروين، فرشاد پيوس هم بايد برن تو زمين، چطوره؟
واقعا برای حمید استیلی متاسفم که برای تطهیر خودش فردوسی پور را سیبل قرار می دهد .
صحبت های رویانیان باعث ... شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
کارت درسته تابی جون
بنده خدا استیلی حداقل در یه مورد راست میگه. پارسال پیروزی 5 باخت پشت سرهم آورد، رفت و برگشت به استقلال باخت، تعداد باختهاش در طول فصل 2رقمی شده بود، کی فردوسی پور دایی رو آورد و این جور سین جیمش کرد؟! فردوسی پور مثل خیلی ها همیشه مرعوب دایی شده ولی همیشه برای امثال استیلی تا آخرین توان فروگذار نمیکنه. اصلاً همین الآنش راه آهن با اینکه رودباریان، کعبی، حسین کاظمی، بهادر عبدی و... داره جزو 3 تا تیم آخره...وقتی تماشاگرها اسم همچین مربی ای رو با این وضعیت امسال تیمش، با اون کارنامه پارسال تیمش، فریاد می زنند یعنی رسانه ها و امثال آقای فردوسی پور بلدند چطور شانتاژ ایجاد کنند!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
كجا كجا! پياده شو باهم بريم. بعدشم الان اگه خود دايي هم بياد پرسپوليس و نتيجه نگيره، تماشاگرا شروع ميكنن علي دايي گفتن. اين يه نماده مجيد جان! مثل همين مجيد جان!
هر در آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت ...
من نمیدانم این حمید دلبند حاجی از جون پرسپولیس و هوادارنش چی می خواد که میگه تحت هیچ شرایطی حاضر نیست حتی به استعفا فکر کند.بهتره هر چه زودتر خودت بری تا بیرونت نکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
نمیدونی؟ پول جانم، پول! استعفا بده چیزی در حد چند 10 میلیون نصیبش میشه. اخراج بشه 300 میلیون!
فوتبال را آقای صفائی فراهانی داشت درست میکرد که نگذاشتند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
خیلی فرصت داشت ولی کاری نکرد
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
اره اینو موافقم صفایی فراهانی ادم دور اندیشی بود.............
بابا كسي هست بگه پرسپوليس تيم بزرگي است و نياز به يك مربي بزرگ و كاركشته دارد
با سلام واقعا برنامه ديشب عالي بود.من استقلاليم ولي از متانت استيلي دفاع مي كنم چون پس از بحث با فردوسي پور از او عذر خواهي كرد ولي در ايران كمتر مربي مانند استيلي با متانت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
آره منم استقلاليم و خيلي حميد رو دوست دارم. خدا كنه حداقل تا بازي برگشت بمونه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
شما استقلالی هستین و میخواین پرسپولیس ببازه که میگین کاش حمید بمونه. ببینم اگه مربی خودتون هم اینطور تو استقلال نتیجه میگرفت بازم همینطور حرف میزدین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
یه روز حسرت حمید استیلی و امثالش رو خواهیم خورد ...
روزی که دیگه دیر شده ....
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
ناشناس دوم: پ ن پ ساكت مي‌مونديم تا تيممون بره دسته يك!
ممنون از اینکه گزارش این برنامه جالب رو نوشتین.

اما من یک سوالی دارم. چرا این برنامه را اینقدر دیر پخش میکنند و آن‌هم وسط هفته؟ و چرا تکرارش را پخش نمیکنند.

من درک نمیکنم که چطور میشود آدم ساعت ۶-۷ صبح بیدار بشود و کار کند و بتواند تا ساعت ۲-۳ هم بیدار بماند. آیا ما اینقدر آدم بیکار داریم؟



ارادتمند مهاجرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
اصولا برنامه هاي خوب صدا و سيما آخر شب پخش ميشن و برنامه هاي ...فش اول شب
اين سياست صدا و سيماست
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
واقعا چرا عزت خان؟ مردم كار و زندگي دارن؟ حداقل جمعه ها تكرارش كنيد. ولي نه تكرارش بدرد نمي‌خوره چون قسمتهاي خوبش رو سانسور ميكنن.
کجایی پرسپوليس زلزله ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
پروژه مهار اين زلزله هم كه ديديد چه آسون داره انجام ميشه! جلوي چشم هواداراش (من استقلاليم)
بزرگترين مشكل پرسپوليس بي ..ي ليدر هاشه كه در هر كاري دخالت ميكنند!من طرفدار استقلال ام ولي پرسپوليسي كه روزگاري بحق زلزله نام داشت رو نميخام اينقدر ضعيف ببينم. ضعف پرسپوليس در اينده باعث ضعف استقلال هم خواهد شد چون انگيزه استقلالي ها رو از بين ميبره!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
اول و آخر شاهدا خودتي. ايول داش
اقاي فردوسي پور ديگه قحطي كارشناس بود شما حاج رضايي را اوردي ان هم با سلطان دشمني داره كارنامه خو حاج رضايي چيه در برنامه هاي ورزشي فقط هذيان ميگه ...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
ادب مرد به از دولت اوست...
با این که دل خوشی از حمید ندارم ولی این عادل فردوسی پورم دیگه شورشو در اورده . خیلی ادعاش میشه . بابا تو خودتم سراپا ایرادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
ok
حمید خان خوب نقطه ضعف را یافته، اگر برکنارش کنن باید 350 میلیون بدن و اگه استعفا بده هیچی گیرش نمیاد. حالا کدام عاقل استعفا میده؟
اگه فردوسي پور نباشه فوتبال ايران مرده پس با اين... ها توخود برنامه فردوسي پور ايشون رو ناراحت نكنين .
خودتون مي دونين دلي كه شكست ديگه شكسته......
مشکل پرسپولیس فقط و فقط آقای حبیب کاشانی هستش ما دنبال چی میگردیم ؟ ایشون علی دایی رو با سیاست بیرون کرد ،جایگزینش رو با سیاست آورد، بازیکنان محبوب علی دایی رو متهم به کم فروشی کرد ،خدایش حمید درخشان با شاهین بوشهر دیدی چی کارکرد حالا حق درخشان بود یا استیلی ؟ حق دنیزلی بود یا استیلی؟آیا کارنامه استیلی قبل پرسپولیس موفق بود؟آقای کاشانی امیدوارم این شبها که تماشاچیان نا امید از استادیوم به خانه هایشان برمیگردند شما بتونید سر راحت بر بالش بگذارید
آقا جان اگه استعفا بده پولی نمی گیره اما اگر اخراجش کنند همه مبلغ قراردادشو می گیره ، ساده نباشید بحث بحث پوله عموجان
.
.
.
حق با استیلی است....
.
.
.
نوع پرسش پیامکی نود بودار بود....
.
." چقد با مدیریت پروین موافق یا مخالفید"
.
.
اما این به ضرر استیلی نبود بلکه به ضرر رویانیان و پروین بود و استیلی اشتباه کرد اصلا اینو مطرح کرد
.
.
.
bach bazi ta kei. baba tamom konid in barname va in football ra.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
تو اول ياد بگير فارسي تايپ كني. آسونه از توي اينترنت پيدا كن.
زندگيمون شده پرسپوليس و استقلال .
شده نون شبمون . پولشو يك سري عوضي مي گيرن غصه شو بايد جوونهاي بدبخت كه هيچي ندارن بايد بخورن
پاسخ ها
مهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
والا همینو بگو
ایول تابناک
بنظرم پروين در فوتبال ايران همانند فردين در سينماي ايران است . پس بايد او را ارج نهيم و پاسش داريم.
اگه استیلی به جای رودربایسی یه کم با رسانه ها برخورد تهاجمی داشته باشه کل مشکلات پیروزی حل میشه.دایی پارسال رفت و برگشت با استقلال باخت. 4تا از شاهین خورد.و4تا هم از تیمهای دیگه خورد.ولی چون برخورد تهاجمی داشت کارش پیش رفت
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
بابا بيست و يكي خودت خبر نداري! دقيقا همينطوره! حميدجان امتحان كن!
آقاي استيلي باشگاه پرسپوليس بيش از 40 سال قدمت دارد شما چندسال داري؟ چند سال سابقه مربيگري داري؟ باشگاهي كه بيش از 30 ميليون هوادار دارد ببين چقدر بدبخت شده است كه دست آدمي مثل شما افتاده كه به خاطر شكست هاي متوالي تيم حاضر نيستي دست برداري، با استيل آذين چه كردي ؟ با شاهين بوشهر چه كردي ؟ استيل آذين كه رفت ، شاهين بوشهر هم كه شانس آورد ، شما خيال مي كني مردم حقيقت را نمي فهمند ، يك چهره عوام فريبانه با مربيگري دهه 60 گرفتي ، علي امروز تو راست بازي كن ، حسين سمت چپ ، نقي امروز تو رو فرمي برو جلو گل بزن...
جون هركي دوست داري بيا برو ، بذار يه مربي كاربلد بياد ، اگر هم مي بيني مردم دارن از دقيقه اول شعار مي دن ، چون مي دون آخر ماجرا چيه .... 10 بازي با يه شيوه...
دم بچه بمی ها گرم
مشخصه تابناک خیلی از نظراتو حذف کردی. نظر من هم یک از اونا خواهد بود! عادل فردوسی پور تنها کسی که با صداقت و رک گویی مردم رو تا 3 صبح پای تلویزیون نگه می داره. دیشب هم فقط می خواست به همه بفهمونه رویانیان مثل بقیه مدیرای این مملکت سر پست غیرتخصصی نشسته و فقط بلد با کلی گویی مردم رو ....! متأسفم واسه اونایی که از برخورد دیشب .... استیلی حمایت می کنن.آخه تو رو چه به پروین! اونایی هم که فقط سنگ علی پروین رو به سینه می زنن کافی اسم آرش فرزین یادشون بیاد. چقدر ما ملت ساده ایم!
پاسخ ها
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
بله کلیت برنامه خیلی خوبه و به فوتبال کشور هم کمک میکنه، ولی نه اونجاهایی که فردوسی پور سلیقه های شخصی خودش رو به مردم تحمیل میکنه و یا دیگران رو مسخره میکنه و به اونها میخنده و به اسم شفاف سازی حاشیه و جنجال درست میکنه بین افراد اختلاف و دعوا میاندازه. یه نمونه اش رو دیشب دیدیم. رویانیان هم اگر اینکاره نبود دیشب تو دام فردوسی پور میافتاد که میخواست اون رو مقابل هوادارا قرار بده و ازش حرفهایی بکشه که جنجال سازی بکنه و بعداً هم برعلیه ش استفاده کنه. به نظرت برای تیمی که توی بحرانه، شب قبل از بازیش همچنین برنامه ای چه حکمی داره؟ آیا فردوسی پور برای استقلال هم همچنین کارایی با این شدت و این سوالات اس ام اسی انجام میداد؟
سلطان باید مودب باشه و اخلاق داشته باشه.استیلی درسته که اخلاق داره ولی واقعاً مربی نیست. اینو قبول کنید دیگه. چرا لج میکنید؟ رویانیان هم که میخواد ...
سلام میگم استاد حاج رضایی کارشناس فوتبالند یا مدیریت !؟ایشون یک جمله هم در مورد شیوه بازی و سیستم بازی پرسپولیس صحبت نکردند چرا اکثر کارشناسان 90وخود مجری محترم و کار بلد 90در مورد سیستم و نحوه بازی تیم و بازیکنان صحبت فنی نمیکنند ولی تا دلتان بخواهد در مورد حاشیه و... صحبت میکنندآیا بهتر نیست که در مورد بازیکنانی صحبت بشه که حتی در تیم ملی هم بازی میکنند ولی یک استپ ساده هم بلد نیستند
تابناك به نظر تو كريم باقري بازيكن بزرگي نبود يك بار ديگه ليستت رو مرور كن و كمي هم خجالت بكش هرچند نظرم را تائيد نمي كني!?
یک مربی خوب بیارین تو دربی جام ولایت 16 آبان حال آبی ها رو بگیریم
خواهش ميكنم وقتي اطلاعاتي در مورد فوتبال ومديريت فوتبالي نداريد اظهار نظر نكنيد
آقاي حاج رضائي يكي از كارشناسان زبده فوتبال وآقاي فردوسي پور بهترين مجري ،گزارشگر وبروز فوتبالي كشور هستند واينها جز سرمايه هاي كشورمان هستند
اونایی که از استیلی حمایت میکنن یادشون رفته پشت این چهره مظلوم چه ادمی نشسته !! ایجاد مشکلات در زمان دستیاری توسط ایشان با پروین قطبی آری هان فراموش نشده
استیلی درسته فوتبال رو باخته ولی انصافا اخلاقو نباخته اونم تو این فوتبال کثیف.همه این بلاها رو کاشانی سر استلی اورد.با اون شرایط اول فصل هرکی سرمربی می شد بهتر از این نمیشد.
آقای کوروش توهم برت داشته
راستي دقت كردين ديگه كسي به كفاشيان و فدراسيون گير نمي‌ده؟
راستي دقت كردين ديگه كسي به كفاشيان و فدراسيون گير نمي‌ده؟ همه مشغول پرسپوليسن. واقعا مسبب اين ماجرا بلد بوده چكار كنه!
حیف از پرسپولیس
واقعا پرسپولیسا به ...گشیدن
من فقط يه شب ماهواره نميبينم. اونم شبي هست كه نود رو ميبينم......!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
من هم!
فوتبال چیه بابا تخم مرغ دونه ای 300 تومن....!!!!!!!
فوتبال حرفه‌اي هم بايد پارامتراش براساس فرهنگ ما تغيير كنه وگرنه مثل الان فقط مشكلات رو بيشتر مي‌كنه. شما ببينيد بازيكنان استقلال كه خدا بيشتر بهشون بده، هنوز درد پول دارن.
سلام علي كريمي جزو بازيكنان دهه هشتاد بود و برنامه نود هم ايشان را در همين ..قرار داد چقدر راحت حقايق را عوض ميكنيد
رفتار دیشب فردوسی پور واقعا زشت و زننده بود خیلی پررو شده یادش رفته با حمایت ماها به اینجا رسیده
انشااله این صداقت بازیکن بمی الگویی برای سایر بازیکنان باشد و ما برای احمد حسن زاده ارزوی حضور در تیم ملی را داریم
پاشازاده فراموش نشه
از قدیم گفتن تو شهر کورها یه چشمی شاهه
اگه پرسپولیسیهای قدیمی سایه پرو ین را با
تیر میزنن و حاضر نیستن بخاطر منافع تیم و
هواداران از وقت و سرمایه و دانش خود خرج
کنن باید هم استیلی و پرو ین همه کاره باشن.
این غیر ورزشی ها باعث خراب شدن فوتبال شده اند
متاسفانه برنامه نود به یه مجله زرد تبدیل شده.
فقط هیاهو و دیگه هیچ.جلد رنگارنگی داره ولی تو عمق برنامه هاش هیچی نیست.تا بحال کدوم مشکل فوتبال ایران بدست این برنامه حل شد؟حیفه کارشناسهایی که در این برنامه حضور دارند.برنامه 90اعتبار اندکش رو مدیون این افراده.والسلام
امروز واقعا شرمم شدانقدر تيم پرسپوليس حقير شدۀ.استيلي جون مادرت برو.اقايان سياسي تيم ما رو ول كنيد
آقای فردوسی پور بجای اینکه برای جلب نظر مخاطبان برنامه شانتاژ کاری کنید با دعوت از کارشناسان خبره به باشگاه ها ارائه طریق کنید تا در این راستا تیم ملی قوی داشته باشیم
عادل کلا برنامه اش هم سو با علی دایی شده،2فصله که کمی عدالتش کمرنگ شده و به سمته دایی می ره.
به نظر من همه بازیکنای پیروزی رو بزارن کنار ...تیم جوانانش بیان تو زمین...ببین چجوری بازی کنن
خوب بساطي واسه خودتون جور كردين
يك توپ بندازين جلوتون و همه را درگير كنين يادتون نره فوتبال فقط بازيه و سرگرمي چطور شد اين همه مردم و سرمايه داره صرف اين كار ميشه فكر نان باشيدكه خربزه آب است البته خيليا از اين خربزه واسه خدشون نون درست كردند
من برنامه 90 را همیشه دنیال می کنم . عادل را خیلی دوست داشتم . ولی برخورد ایشان را با رویانیان و استیلی اصلا" نپسندیدم .
حمید استیلی و امثال ایشان حیف است برای این جماعت ....
اینان یه آدم کوچه بازاری می خواهند مثل ع پ ، ا ق .
اینجا دیگه هیچ کس واسه ادب ، متانت و ... ارزشی قائل نیست.
صبح تا شب فریاد بزنید تمدن چند هزار ساله داریم و ...
جماعت مرده پرست
افسوســـــــــــــــــ ـ ــ ــــ
یک بازی همه هواداران تیم نود دقیقه تیم را تشویق کنند تا معلوم شود کجا چه خبره
حیف از بازیکنان بزرگی همچون مهدوی کیا و عزیزی و عابدزاده و دایی و ... که الان در فوتبال ما نیستند.
اقای رویانیان شما که میگی با 4 مربی بزرگ خارجی صحبت کردین مگر مربی بزرگ میاد زیر نظر اقای علی پروین کار بکنه.
استیلی به درد تیم م... ما هم نمی خوره
فوتبال ویا هر ورزش دیگری که سیاسی شود دیگر ارزش دیدن ندارد.
آقای فردوسی پور هم به این موضوع دامن میزنند و احتمالا میخواهد از این نمد پاره برای خودشان کلاهی درست کنند
23 درصد از مردم هم به بازیکنان دهه شصت رأی دادند و فقط 9 درصد نظرشان این بود که بازیکنان دهه هشتاد نسبت به دو دهه قبل برتری داشته اند.
آوردن اسم کریم باقری لیاقت میخواد هر کسی هم نمی تونه بر زبانش بیاره چون اون بچه ترک و باغیرت و بی غیرتها خجالت میکشن حتی اسمشو بیارن
به نظر من بهترین بازیکنان دهه 70، کریم باقری، خداداد عزیزی و احمدرضا عابدزاده بودند.
زنده باد عادل فردوسی پور
به نظر من تنها یک مربی بزرگ در حد فابیو کاپلو می تونه تیم رو رهبری کنه وگرنه یک مربی ویچ دار بیارین هیچ فرقی نمی کنه همون استیلی باشه بهتره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل